Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**JOULUTÄHTÖSET-05**KESÄKUUN PINO!

01.06.2007 |

tässä linkki edelliseen pinoon:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10259571&p=&mpage=1&tmode…

Kesäkuu jippii ja sen kunniaksi ilma ihanan aurinkoinen

ja lämmin!!!

olen nytkin shortsit jalassa.

heh heh bikineissä mua ei varmaan ikinä näy,

18 kilon pudotuksesta huolimatta=)

kaikissa neuvoloissa ei ole samanlaisia testejä,meillä oli,

mut joissakin neuvoloissa ei ole ollut,

täällä etelä-pohjanmaalla on näin missä asun.

teinpä nyt uuden pinonkin...

olen niin helpottunut:

menkat alkoi eilen illalla myöhään,

melkein itkin onnesta,en ole raskaana,huh huh..

GALLUP:Juho nukkuu n.klo 21-6:30-7 eli yöllä 9,5-10h keski-

määrin ja päiväunet 1-2h.

äityliini kelle ehkä kaksi nettikamua huomenna kylään=)

+Juho joka on niin kiukkuinen kun tekeen KOLMEA kulmahammasta

yhtä aikaa...päiväunet tänään 40 min.vain...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiuduttu. Hyvin jaksoi pikkumies ja isosiskokin juhlahumun. Lapset pääsivät pihalle leikkimään :)

Nyt kun sais ittensä vielä yöpuulle...

Vierailija
22/27 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiluun menee täälläkin kaikki päivät, ei juuri sisällä oleskella. Tänään oli pakko alkaa juhannussiivoja ja Aadakin joutui enempi sisäleikkeihin. Innokkaasti pestiin yhdessä meidän nojatuolit. Oli sekin touhua. Pienessä suihkuhuoneessa koitin niitä jynssätä ja nyt kuivuu tuolla ulkona. Eikä näyttänyt menevän pilalle. Aada sotkee kaikki kodin tekstiilit kun annan sen kulkea eväitten kanssa ympäriinsä ja jälkikin on sitten sen näköistä.

Aadan yöt kävi levottomaksi, herää kovasti itkemään.Onkin nukkunut nyt pari yötä meidän sängyssä. Tekeekö sitten hampaat taas tätä, vai mikä lie vaihe nyt on. Päiväunille nukahtaa heti kun pistää sänkyyn, mutta illalla onkin sitten tunnin taistelu. Siinä menee monet satukirjat ja laulut ennenkuin uni tulee.

Aikaisemmin jo kirjoittelinkin,mutta kun kerran kysyttiin. Aada on kerran käynyt järvessä polskuttelemassa viimeksi kun oli kova helle. Mutta eihän se matala rantavesi silloin kovin kylmää ollut. Nyt odotellaankin innokkaina uintikelejä, kun kirpparilta löytyi mieluisat lahkeelliset tiku&taku uikkarit. Niitä täytyy pukea välillä aina päälle ja kuivaharjoitella sisällä.

Tuo meidän poika oli pari yötä kaverillaan ja nyt pistivät teltan vuorostaan meidän pihaan ja melkoinen puheen pulina sieltä vielä kuuluu. Mukavia murkkuikäisiä. Kunhan eivät yöllä karkaa sieltä...

Aada oli anopilla pari yötä ja päivää. Hyvin oli mennyt, yöllä kerran herännyt itkemään hetkeksi " äiti meni kauppaan" .. Meillä tuo anoppi on ihan ehdoton hoitaja, jos tulee tarvetta. Minun vanhemmat taas on Aadalle sen verran vieraampia, että taitais itkeä kovasti jos sinne jätettäisiin. Täytyis nähdä paljon enemmän. Matkaa 40km ja silti nähdään harvoin.

Aadan uudet neuvolamitat oli 83cm ja 11,5kg. Suoraa viivaa näytti käyrät menevän, paino -5 käyrällä. Olisipa äipälläkin miinuksen puolella..Höh. Rokotuksesta ei tullut minkäänlaisia oireita. Typy onkin ollut jo reilun kuukauden ihan terve (täytyy koputtaa puuta), mutta kyllä sitä ennen sairastikin kuukausikaupalla.

Toivottelen oikein hyvää juhannusta jo kaikille! En varmasti ennen sitä tule koneella käymään. Ei meillä ihmeellisiä suunnitelmia ole, raittiina ainaskin pysyn. Voi olla,että pysytään kotona jos oikein huono ilma tulee.Ja kun ton ukon käsi on leikattu, niin ei senkään parane kauheesti örveltää. Mutta kotoa on jäänyt tämä tapa, että juhannuksena on oltava puhtaat matot ja huusholli puunattu. Joten siivoamisiin :)

T. Liinuksi+Aada 1v5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi!

eipäs kadota vaikka mä en oo nettiin päässytkään heh heh

hengissä mekin selvittiin reissusta ja mä

polttareista ja juhannuksesta =) ja kovasta juhlimisesta huh huh.

Mutta nauranut en ole aikoihin niin paljon kuin tuolla

reissulla.

Roope,mussukoira on niin vanhentunut mutta lenkkeiltiin paljon ja

kuvia otin toistasataa reissun aikana.

Eilen tultiin kotia tosiaan,mä en oo jaksanut tehdä tänään mitään paitsi pakolliset kokkaamiset ja pyykkiä piti pestä.

Matkaväsy kait vieläkin.

Laskin että neljässä paikkaa oltiin yötäkin.

äityliini ja Juho kohta 1v7kk

sateinen Alavus

Vierailija
24/27 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tänne enää juuri tule kirjoiteltua, enemmän tulee seurattua tuolla odotus-puolelle omaa pinoa.

Mutta puolitoistavuotisneuvolassa käytiin viime viikolla ja aika huimat oli lukemat: pituutta vähän yli 90 cm ja painoa vähän alle 12 kg! Jessus, että tulee likasta pitkä, jos ei kasvu ala jossain vaiheessa hidastua.Puhetta tulee jo aika paljon ja kova on liikkumaan, pomppii, kiipeilee ja juoksentelee. Ja sitä omaa tahtoakin tuntuu löytyvän jo ihan riittävästi...

NiiskuPiisku ja typy 1v6kk ja elokuussa syntyvä pikkukakkonen

Vierailija
25/27 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meille eilistä kummempaa paitsi mulla päänsärkyä,

aion taas vaihtaa ehkäisyä syksyllä,en jaksa näitä putousmenkkoja(jotka nytkin) ja kovia kipuja,kokeilen ekan kerran hormoonikierukkaa jos se sopis mulle paremmin ja tää migreeni=(.

NiiskuPiisku(meniköhän nikki ees oikein sorry),onpas pitkä tyttö,

meillä esikoinen oli tosiaan 2-v 85 cm ja Juho oli 1v6kk 80 cm.

Juholle kokeilin just 86 cm farkkuja niin vieläkin se on liian laiha niihin,putoo jalasta=)

kuinkahan monta odottajaa muuten mahtaa olla tässä pinossa,ei muista kaikkia sorry=)

pitää viedä Juho nukkumaan>>

äityliini ja Juho 281105 + tuleva eskarilainen Katri kohta 6v

Vierailija
26/27 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein lapset tarhaan ja kohta lähden töihin, mutta ajattelin ensin piipahtaa pitkästä aikaa täälläkin. Kesä on mennyt ulkona touhutessa, ei ole juurikaan tietokoneella istuttu, sähköpostia lukemassa vain.

Juhannus vietettiin mummolassa, pappa oli ostanut lapsenlapsille sähkötraktorin, tyttö huristeli sillä koko viikonlopun. Mutta meidän traktori-friikki ei halunnut ajaa!!! Tyytyi kävelemään vieressä tai istui peräkärryssä, omituista.

Maanantaina oltiin 1,5v neuvolassa, pojalla mittaa reilu 88cm ja painoa 12,9kg. Ei siis mikään ihme että paikat kipeytyy kun joutuu välillä kantelemaan. Sanoja tulee jo paljon, siskoa matkitaan kaikessa. Muutama kahden sanan lausekin tulee, ja eilen sanoi hienosti " omenapuu" , kun hänelle sellaisen näytin. Vauhtia riittää, samoin kuhmuja ja mustelmia.

Meillekin on näillä näkymin tulossa perheenlisäystä ensi keväänä, mutta on vielä niin alkutaipaleella että täytyy pitää jalat maassa. Sitten taitaakin olla lapsiluku täynnä, en ole saanut suostuteltua miestä isomman perheen isäksi :)

Jahas, kai sitä joutuu lähtemään töihin. Oikein mukavaa ja aurinkoista kesää kaikille!!!

T:Emppu ja Niklas 1,5v

Vierailija
27/27 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan tähän vaikka on jo heinäkuu mut en ehdi nyt kauaa olla...

oli tosiaan useita päiviä migreeni,elokuussa laitatan kierukan,

katotaan sopiiko se!!

Katri on niin ärsyttävä välillä,oon onnellinen että se pääsee eskariin!!

Kiusaa Juhoa,ei tottele yms.

6v uhma,huh huh...

Juho taas on niin pirun kiukkuinen,en tiiä mikä sillä on.

töihin menosta joka mulla 6-viikon päästä:=(

Mua eniten töihin meno harmittaa siksi kun 4:15 herään joka aamu töihin ja 5:30 aloitan työt,se on niin kauheen aikasin,oon nytkin niin väsynyt,kuinka lie poikki sitten mutta se lähenee ja lähenee,

vissiin 6-viikkoa kun palaan töihin.

5 yötä enää espanjan matkaan,oon aivan täpinässä=)iik!

ennen töihin menoa on reissu kuitenkin,tuon lisäksi myös

Ähtärin eläinpuistoon ja vietetään Katrin 6-v juhlia=)

PE olin viihteellä ja mukavaa oli.

eikös muuten Katri(ja Juho kun oma paikka?) saa ottaa kans käsimatkatavaroita?sen saman määrän kuin mä?

meinaan että ottais Katrille ainakin repun sinne mun laukun lisäksi käsimatkatavaroihin...

äityliini ja Juho kiukkupussi pieni 1v7kk+