Onko teillä enää varaa jauhelihaan?
Kommentit (43)
Näinhän se on. Onneksi sentään Hesen ateriat ja Pizzerian pizzat on halpoja.
Ei ole. Rahat menevät autoon, viinaan ja uhkapeleihin. Mitään ei jää jauhenlihaan.
Just ostin 300 grammaa sika-nauta -jauhelihaa Lidlistä ja se maksoi 2,09 euroa. Ihan kohtuuhinta minusta. Siitä tein jauhelihakeiton, josta syödään kahtena päivänä reilusti.
Ostan vain kananautaa tai kevytjauhelihaa. 5e on itsellä maksimi 400g jauhelihaan, periaatekysymys. En todellakaan maksa siitä mitään 8e vai mitä se kunnon nauta nykysin on. Muutama vuosi sitten se oli 4e.
Ei me juurikaan j-lihaa osteta. Laatu on huonontunut radikaalisti
Tällä hetkellä minulla on varaa 17500 kpl 8€ jauhelihapakettia.
Ei ole enää varaa. Kaikesta on säästetty jo vuosia.
T. Muka ylempää keskiluokkaa
Lappeenrannassa on keinolihatehdas.
Ei vähän yli 3e sikanautaa kaada mun taloutta vielä.
Vierailija kirjoitti:
Just ostin 300 grammaa sika-nauta -jauhelihaa Lidlistä ja se maksoi 2,09 euroa. Ihan kohtuuhinta minusta. Siitä tein jauhelihakeiton, josta syödään kahtena päivänä reilusti.
Köyhät riipii jauhelihaa. Älä vain tukehdu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein huonointa jauhelihaa. Sika-naudassa on sikaa suurin osa. Nauta-sika on parempaa. Itse ostan naudan jauhelihaa tai joskus naudan paistijauhelihaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostan vain kananautaa tai kevytjauhelihaa. 5e on itsellä maksimi 400g jauhelihaan, periaatekysymys. En todellakaan maksa siitä mitään 8e vai mitä se kunnon nauta nykysin on. Muutama vuosi sitten se oli 4e.
Ei ollut.
No elämä on. Ostin juuri sunnuntaina kymmenisen kiloa peuran jauhelihaa 250e, tämän syksyn satoa. Samalla varaus puolikkaalle hirvelle myyjältä, joka metsästää itse.
On. Se 300 gramman pakkaus on ihan ok. Toki sika nautaa. Mut tulee ostettua alelapulla niitä muita.
Jos ei ole varaa sitä voi jatkaa porkkanaraasteella tai soijarouheella. Meillä soija on pannassa pierupäästöjen vuoksi. Joten ei osteta.
Isoin säästö on ollut se et perheen suurin proteiinijumaloija vähensi annoskokojaan ja on ollut iloinen. Kun laihtui 100 kilosta 80 kiloon. Viel iho roikkuu, mut lihakset alkaa näkyä.
Kallista on jos haluaa nautaa ja laatua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut.
Ennen koronaa nauta 10% 400g oli 2.99€ Prismassa.
Jauheliha on oikeasti tosi kallista nykyään, 8 e ja 400g ihan normihinta, possusta tehty tietty halvempaa, mutta ei sekään paljon. Yritän löytää punalaputettuja ja tarjouksesta.
On.