Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Snellmannin kunnon lihapullat

Vierailija
09.10.2026 |

Tuossa on ns. eines jota voitte hyvillä mielin ostaa. Ei mitään lisäaineita. Eli jos on pakko ostaa jotain näitä kauhupullia niin ostakaa nyt edes sellanen jossa on oikeasti lihaa eikä se sisällä järkyttävästi lisäaineita. Noissa on 95% lihaa ja muutama mauste. Tuli vaan mieleen kun itse yllätyin äsken sen huomatessani ja tein poikkeuksen sääntöön ja ostin. Se on teistä kiinni mitä sielä kaupan hyllyillä on, muistakaa se.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten hyviä.

Vierailija
2/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ainoastaan kanannahkapullia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö pullia joissa on porsasta.

Vierailija
5/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et?

Vierailija
6/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vieläpä gluteenittomia! Vaihdoin Kivikylän gluteenittomat pullat näihin, koska Kivikylä meni tekemään jotain reseptille ja lihapullien rakenne ja maku muuttui, eikä parempaan suuntaan. Eihän nämä Snellmannitkaan kotitekoisia voita, mutta oikein hyvää pikaruokaa arkeen! 

Vierailija
7/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et?

Koska se vaan ei kuulu korvapuusteihin.

Vierailija
8/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam 😋

Vierailija
9/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noissa muissakaan pyöryköissä juurikaan ole lisäaineita. Useimmissa ei yhtään ja lopuissa 1 tai 2.

Vierailija
10/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaakin olla hyvää.

Vierailija
11/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan ainoastaan kanannahkapullia.

Nämä on parhaita ja mehevimpiä.

Vierailija
12/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et?

Pahaa

Vierailija
13/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä noissa muissakaan pyöryköissä juurikaan ole lisäaineita. Useimmissa ei yhtään ja lopuissa 1 tai 2.

Muuta paskaa on: Suomalainen koneellisesti erotettu broilerin- ja porsaanliha, vesi, suomalainen porsaanliha, KORPPUjauho (VEHNÄ), suomalainen kamara, suomalainen broilerin- ja kalkkunanliha, kasvikuidut (herne, peruna), soijaproteiini, mausteet (sipuli, mustapippuri, maustepippuri, korianteri), jodioitu suola, perunatärkkelys, happamuudensäätöaineet (E262, kaliumlaktaatti), glukoosi. Lihaa 16 %,

Vierailija
14/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kieltämättä kiusallinen tilanne vastaan, kun jalankulkijoiden liikennevaloissa vastapuolella oli kaunis nainen, punaiset paloi jä päätin odotellessani päästää pierun, mutta valot vaihtuivat äkkiarvaamatta vihreiksi.

Vierailija
15/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika oudon makuisia noi Snellmannin pullat. Ei tykkää kyllä yhtään. Teen melkein aina omat lihapullat kun tulee niin nopeasti ja helposti.

Vierailija
16/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta paskaa on: Suomalainen koneellisesti erotettu broilerin- ja porsaanliha, vesi, suomalainen porsaanliha, KORPPUjauho (VEHNÄ), suomalainen kamara, suomalainen broilerin- ja kalkkunanliha, kasvikuidut (herne, peruna), soijaproteiini, mausteet (sipuli, mustapippuri, maustepippuri, korianteri), jodioitu suola, perunatärkkelys, happamuudensäätöaineet (E262, kaliumlaktaatti), glukoosi. Lihaa 16 %,

Älä viitsi sanoa ruokaa paskaksi. Varmaan myös älyät, että näillä on aika huikea hintaero, toinen maksaa alle 3 euroa kilo ja toinen yli 10 euroa. Minusta on ihan hyvä, että köyhemmilläkin on varaa syödä pyöryköitä. Ihan hyviä nuo ovat.

Vierailija
17/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain itse tehtyjä nautapullia 10% rasvalla, maustan hyvin ja ai että on hyviä.

Porsaspullat ei maistu ja kanannahkapullista olen saanut tarpeekseni.

Voisinäit snelluja kokeilla, jos ovat nautapullia

Vierailija
18/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön vain itse tehtyjä nautapullia 10% rasvalla, maustan hyvin ja ai että on hyviä.

Älä kokeile, eivät edes muistuta lihapullaa. Semmoisia pieniä tekoruskean näköisiä pieniä pallojaö

Vierailija
19/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkikartanon lihapullissa on naudanlihaa.

Vierailija
20/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään kotona aina lihapullat naudan jauhelihasta. Noissa suurin osa on possunlihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi