Alaselkä ollut viikkoja kamalan kipeä
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Täällähän sitä kannattaakin jatkuvalla syötöllä arvuutella, että mitä se nyt tuo ja tuokin voisi taas olla? Tai etsimällä netistä kaikkea mahdollista. Löytyykin "todella luotettavaa" tietoa. Toisaalta, mitä tekee yhtään millään tiedolla, kun ei kuitenkaan aio hakea apua tai hoitaa itseään muutenkaan?
Olenhan mä lääkärissä käynyt. Useamman kerran. Antoivat vaan särkylääkettä. ap
Etkö oikeasti ymmärrä, kuinka painosi vaikuttaa kaikkiin sairauksiisi ja kipuihisi?
Mulla oli sama:
Röntgenissä löytyi levinnyt rintasyöpä metastaasi pesäke ..ei oikein kipulääkkeillä lähde!
Vierailija kirjoitti:
Vahvista vatsa- ja selkälihaksia, ja laihduta.
Jaa, että 45 kilosta pitää laihduttaa?
Nää meidän kammokommentoijat eivät vissiin pääse edes 20 kiloon. 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Etkö oikeasti ymmärrä, kuinka painosi vaikuttaa kaikkiin sairauksiisi ja kipuihisi?
Kyllä mä ymmärrän. Kuten olen sanonut, niin olen hakenut ruoasta lohtua. Tiedän että se on väärin. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on reilusti ylipainoinen, ei laihduta vaikka lääkäri on sitä suositellut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama:
Röntgenissä löytyi levinnyt rintasyöpä metastaasi pesäke ..ei oikein kipulääkkeillä lähde!
Eikä edes laihduttamalla? Sehän se kammokommentoijien ainoa kommentti aina on.
Niitä taatusti harmittaa, etteivät nyt tällä kertaa pääse siitä sanomaan.
Vai sanovatko? Jäädään odottamaan!
Meinaat, että se paranee valittamalla?
Vierailija kirjoitti:
En meinaa. ap
Eihän ne lääkärit voi sille mitään, jos et tee kuten he ovat kehottaneet. Tyhmästä päästä ja laiskasta kropasta kärsii koko kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä siinä valitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama:
Eikä edes laihduttamalla? Sehän se kammokommentoijien ainoa kommentti aina on.
Niitä taatusti harmittaa, etteivät nyt tällä kertaa pääse siitä sanomaan.
Vai sanovatko? Jäädään odottamaan!
Ei ole vielä kuulunut mitään... Huhuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ymmärrän. Kuten olen sanonut, niin olen hakenut ruoasta lohtua. Tiedän että se on väärin. ap
Ei se väärin ole. Älä välitä haukuista. Mikä ei tapa, se vahvistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän suolaa.
Jep.
Munuaiset voi ilmoittaa alaselkäkivulla sekä liian kuormituksen että se että virtatientulehdus (oireeton?) on edennyt munuaisaltaaseen.
Eihän laihduttaminen sitä tarkoita, että olet syömättä. Vaan sitä, että syöt terveellisemmin ja liikut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ne jäävät vaille kymmeneen. Ei niillä paina kuin aivot. Piän pää ja vähä järkki, iso pää eikä senkä vertta.
Jos ei lääkärillä asia etene, niin käy Synlabissa tms. kuvauttamassa selkäsi.
Tämä meni nyt ihan selvästi muillekin ylipainoisille tunteisiin. Kun kaikki vika on lääkäreissä, jotka tekevät työtään. Halutaan apua, itse tekemättä mitään.
Täällähän sitä kannattaakin jatkuvalla syötöllä arvuutella, että mitä se nyt tuo ja tuokin voisi taas olla? Tai etsimällä netistä kaikkea mahdollista. Löytyykin "todella luotettavaa" tietoa. Toisaalta, mitä tekee yhtään millään tiedolla, kun ei kuitenkaan aio hakea apua tai hoitaa itseään muutenkaan?