Peruutan työn ja hoitopaikat: jäänkin vielä kotiin!!
Sain kiva duunin talvella, joka olis alkanut syyskuun alussa. Sain myös haluamani hoitopaikat lapsillemme. MUTTA. Nyt en haluakaan enää laittaa kupusta hoitoon vaan pitää kotona!
Tyttö olisi silloin vasta 13kk- nyt tajuan, kuinka pian se olisi ja kuinka pieni tyttö vielä on.
taloudellista pakkoa mun työnteolle ei ole. talvella olin vaan henkisesti niin kypsä tähän kaikkeen kodin ja lasten pyörittämiseen, että ajattelin mun olevan paras palata työelämään....
vaan ei ole.
Isoveikka on tosin syksyllä jo 3v3kk. tarvitsisi jonkun aktiviteetin, mutta minkä? Kunnan kerhoihin haku on ollut jo!
Ääh...olen aika sekaisin. Miksi mä soudan ja huopaan tällä tavalla? Hetki sitten töihinpaluu tuntui vielä hyvältä, nyt ei.
Hävettää mennä perumaan työt ja hoidot...ähj mun kanssa.:(
Onks muut tehneet tälleen koskaan?
Kommentit (4)
nostan hattua ratkaisullesi! Veivaan muissa asioissa...
Onko paikkakunnallasi esim. avoimia päiväkoteja tai äiti-lapsi kerhoja tms.? Kolmevuotiaasi voisi aloittaa naperojumpan, muskarin...? Peruutuspaikan kerhoonkin voi saada, kysele.
Ja soittele vaan kerhoihin, kyllä niihin pääsee kesken vuodenkin..
että paikkoja on vielä syksylle.
Ystäväni huomasi vasta töiden aloituksen jälkeen tehneensä väärän ratkaisun, joten ihan hyvä ettähuomasit jo nyt :)
Hienoa ap, minullakin on vuoden ikäinen enkä voisi kuvitella vieväni häntä vielä hoitoon.
Ja oikeesti ei alle 4-vuotias tarvii muuta kun kodin ja perheen.