Päivi Räsänen jarruttaa eutanasian käsittelyä sotevaliokunnassa
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hallituksen-edustajat-lahtivat-kave…
Pelkää, että eutanasialaki menee läpi eduskunnassa. Niinhän se pitää mennäkin,jos enemmistö haluaa!
Kommentit (679)
Vierailija kirjoitti:
Päivi Räsänen on kaunis ja tosi älykäs nainen. 🥰
Jumalan siunausta Päiville.
Menehän Päivi siitä harrastamaan ah niin hienoa heteroseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole saatanan siunaama, teoista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriliitto onneksi vastustaa vielä eutanasiaa. Jossain on järki jäljellä (Päivin lisäksi).
Miksei se vastusta abortteja?
Jännä että yhtäkkiä lääkärit muistaa jotain etiikasta. Tulkoon se näkyväksi myös asiakkaita kohdatessa.
Vierailija kirjoitti:
Ruma ja katkera vanha harppu. Älyllisesti heikkolahjainen
Alankomaissa tehtiin eutanasia 1-vuotiaalle lapselle.
Mietitään hetki sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriliitto onneksi vastustaa vielä eutanasiaa. Jossain on järki jäljellä (Päivin lisäksi).
Miksei se vastusta abortteja?
Hyvä kysymys. Mielestäni sen pitäisi vastaavasti vastustaa myös abortteja.
Vierailija kirjoitti:
Täällä näkyy väitettävän, että vain jotkin "lahkolaiset" olisivat eutanasiaa vastaan. Itse olen korkeakoulutettu nuorehko nainen, jota varmaan ammatin perusteella arveltaisiin hyvinkin punavihreäksi arvoiltaan (taideala), joka harrastaa korkeakulttuuria, ja vastustan eutanasiaa.
👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Mietitään hetki sitä.
Sen lapsen elämä olisi ollut tuskaa vaikeista sairauksista johtuen. Olet vastenmielinen
Päivi-parka. Näyttää toistuvasti koko Suomelle sielullisen tilansa surkeuden. Eikä edes tajua hävetä. :D
Vierailija kirjoitti:
Mietitään hetki sitä.
Niin? lapsi oli vakavasti sairas ja ei tarvinnut kärsiä enempää. Sai arvokkaan lopun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä näkyy väitettävän, että vain jotkin "lahkolaiset" olisivat eutanasiaa vastaan. Itse olen korkeakoulutettu nuorehko nainen, jota varmaan ammatin perusteella arveltaisiin hyvinkin punavihreäksi arvoiltaan (taideala), joka harrastaa korkeakulttuuria, ja vastustan eutanasiaa.
👍🏻
Ehei, huo ra sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitään hetki sitä.
Niin? lapsi oli vakavasti sairas ja ei tarvinnut kärsiä enempää. Sai arvokkaan lopun.
Millä tavalla 1-vuotiaan lapsrn surmaaminen on mielestäsi "arvokasta"?
Vierailija kirjoitti:
Päivi-parka. Näyttää toistuvasti koko Suomelle sielullisen tilansa surkeuden. Eikä edes tajua hävetä. :D
Päivi on varottava esimerkki kaikille kristityille miten valta korruptoi.
Minä taas olen "lahkolainen" (lestadiolainen), mutta minun on hirveän vaikea sanoa ehdotonta kantaa eutanasiaan. Joissain tilanteissa voisin ymmärtää passiivisen eutanasian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍🏻
Minäkin vastustan.
FM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitään hetki sitä.
Täysin terveitä sikiöitä abortoidaan.
Päivi asettaa itsensä jälleen kerran muiden yläpuolelle. Oksettava 'ihminen'.
syöpäni levinnyt n 6kk kivuliasta elin ikää miksi en pääse pois ilman kipuja.??????? miksi päivi haluat rääkätä minuakin sinun ex äänestäjää
Totuus sattuu