Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampere Tesoman koulu (yläkoulu) kokemuksia?

Vierailija
08.01.2012 |

Onko levoton? Millaiset opettajat? Laittaisitko lapsesi sinne?

Kuulin, että on parantunut viime vuosina paljon. Totta? Yksi opettaja sanoi jopa, että on Tampereen parhaimpia kouluja nykyään.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosta tesoman koulusta voin sen verran sanoo, ettei parempaa löydä!!!!! Olen itse kyseisen koulun oppilas, ja melkein ysiluokan käynyt...harmittaa, melkein jopa itkettää kun ei enää saa jatkaa tesoman koulussa....:'( Opettajat ovat todella kivoja, ja eikä heiltä vitsit lopu kesken... enkä ole oikeastaan koskaan nähnyt, että jotakuta kiusattaisiin, mikä todellakin on hieno asia. Ei kannata uskoa juoruja, ettäkö tesoman koulu olisi jotenkin huono paikka opiskella!!! Eikä muiden kannata sanoa yhtään mitään kommentteja ellei itse ole kyseistä koulua käynyt!!! Näin lyhyesti omasta mielestäni PAREMPAA KOULUA SAA KYLLÄ HAKEA!!!

Vierailija
22/33 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole häävi paikka tuo koulu kyllä... en itse kävisi uudestaan :D tuli jo käytyä ja nähtyä tarpeeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole häävi paikka tuo koulu kyllä... en itse kävisi uudestaan :D tuli jo käytyä ja nähtyä tarpeeksi

Vierailija
24/33 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa wt-kakaroita ja loput mamuja.

Vierailija
25/33 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tällä hetkellä Tesomalla ja valtaosa opettajista on mielestäni mukavia ja päteviä. Muutamilla tunneilla ei saa kunnollista työrauhaa, johtuen vilkkaasta luokasta. Senkin asian saisi kuntoon hiukan tiukemmalla kurilla.

Oppilaissa on vauhdikkaitakin tapauksia, mutta en ole huomannut kiusaamista, ainakaan suoraa, missään vaiheessa. Välillä kuulee kun oppilaat puhuvat pahaa toisistaan, vaikka ei tuntisi mitenkään kyseistä henkilöä (tai henkilöitä). Ei sillä etteikö koulujen ulkopuolellakin tapahtuisi näin...

Itse olen jäänyt hiukan yksinäiseksi, koska olen hiljainen, mutta muuten Tesomalla on ihan ok olla. On tapahtumia ja muuta toimintaa.

Vierailija
26/33 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyseisessä koulussa juuri nyt, eikä se nyt niin pahamaineinen koulu ole mitä kaikkialla sanotaan. Toki meno on vähän villiä mutta turvallista sielä on jos ei mene itse häröilemään.

Vierailija
27/33 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Tesoman koulu laajene nyt aika lailla? Jotain isoa härpäkettä sinne rakennetaan... Komia uusi palloiluhalli siinä vieressä jo onkin. Taitaa olla heillä käytössä liikuntatunneilla.

Vierailija
28/33 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluu tietää kannattaako lapsi laittaa tesoman kouluun sanon ei kannata tossa vuos sitten olin siellä kiusaamista oli aivan saatanasti jonka takia olin puol vuotta pois ja sen takia jäin luokalle joten jos haluut lapsen parasta älä laita sinne!!!

Vierailija
29/33 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omakohtaista kokemusta tesoman koulusta. Opiskelin siellä 2014-2016, eli uusi koulu ei ollut silloin vielä valmistunut, mutta eikai se porukka uudella rakennuksella paremmaksi vaihdu. Ainakaan noiden edelleen Westerillä pyörivien teinien perusteella.

Moni opettajista oli hauskoja ja heitä jäin kaipaamaan. Etenkin äikän tunnit oli rempseän opettajan vuoksi päivän parhaita hetkiä ja niillä tunneilla naurettiin aina. Toki pari miesopettajaa siellä oli hieman äreitä.

Valitettavasti tuossa koulussa törmäsin myös aika vakavaksi menneeseen kiusaamiseen. Siellä oli iso noin 15 hengen tyttöjengi, jota opettajat ei millään saaneet kuriin ja eräs opettaja kertoikin kuinka muut opettajat pelkäävät tätä porukkaa. Ehkä pahin tapaus oli se, kun yks tyttö tuli hakatuksi omalla kotiovellansa kyseisen porukan takia.

Hauskat vuodet anyway tuli vietettyä kyseisessä koulussa. :)

Vierailija
30/33 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän tietämystä? Uusi rakennus, entä sisältö? Onko häiriöitä?

Vierailija
31/33 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko meno muuttunut 15 vuodessa, mutta 2000 luvun puolessa välissä siellä oli ns. pissislauma, joka kiusasi osaa oppilaista. Osa kiusasi enemmän ja osa oli enemmänkin hiljaisia hyväksyjiä. Opettajat eivät puuttuneet tarpeeksi kiusaamiseen, eivät ehkä jaksaneet tai ymmärtäneet tilanteiden vakavuutta. Muutenkin meno oli levotonta ja itse pelkäsin käydä koulua, koska sai pelätä mistä vittuilua kuulee, vaikka kiusaajien mielestä kyseessä olikin "läppää", niin omaan psyykeeseen nuo vuodet vaikuttivat negatiivisesti ja kärsin tänäkin päivänä sosiaalisten tilanteiden pelosta . Aikanaan siellä oli myös rajujakin pahoinpitelyistä poikien kesken. Toivottavasti tänä päivänä olis parempi meno.

Vierailija
32/33 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

moii! Olisin menossa tähän tesoman kouluun 8 luokaksi jännittää super paljon ja ois kiva kuulla millainen se koulu on

Vierailija
33/33 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnainmaan koulu on yksi Tampereen parhaista kouluista tasoltaan, joten varmaan muualla on hankalampaa oppilasainesta. Sielläkin on tosin Jopo-luokka (= Tampereen tarkkis).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi