Myytkö jo omaisuuttasi että saat ruokaa.
Kommentit (32)
Myyn alastonkuvia OnlyFansissa. Kasvot eivät näy. Kätevää kun voi tehdä bisnestä noin helposti.
Myyn äitini jäämistöä. Taulu meni kaupaksi 27000 eurolla. Toinen taulu maksaa 50000 euroa, alensin hintaa 5000 euroa. Kyllä sen joku ostaa, tiedän että on kiinnostuneita. Luultavasti alennan hintaa vielä. Myin jo myös moottoripyöräni.
Ainahan ihmiset on myyny. Toiset kun ei halua luopua esim. omistusasunnostaan.
Nyt on monella tosi kovat ajat. Enkä hyväksy sitä, että ansiosidonnaisen määrää lasketaan porrastetusti hyvin pian työttömyyden alkamisen jälkeen. Siinä ihan kuin lyödään lyötyä. Uskon nimittäin että suurin osa on motivoituneita tekemään töitä jos töihin vain pääsisi. Se ei ole vain se palkka vaan paljon muutakin. Mielenterveydelle on tosi tärkeää kuulua osaksi yhteisöä. Säännöllinen rytmi on myös tosi tärkeä. Itsekin vastavalmisunut ja työtön mutta pärjään kyllä vielä säästöillä. Kaikilla ei ole niin ja se surettaa mua. Hallituspolitiikka on hyvin kaukana ihmisten arjesta. N30+
Ei ole omaisuutta. Myyn palveluja ja saan siitä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole omaisuutta. Myyn palveluja ja saan siitä ruokaa.
Millaisia palveluita?
Vierailija kirjoitti:
Varastan ruokaa kaupasta.
Tää surettaa mua niin paljon et meinaan just alkaa itkeen. Hemmetti ku ihmisillä pitäisi olla varaa ruokaan ja inhimilliseen elämään! Toivottavasti tilanteesi helpottaa pian.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan haalinut roinaa jota myydä.
Ois kannattanut. Nyt niillä saa enemmän rahaa kuin vaikkapa parikymmentä vuotta sitten itse maksoit.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mun romuja ostais
Kokeilepa niin yllätyt. Ihmiset ostaa mitä ihmeellisimpiä tavaroita.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on monella tosi kovat ajat. Enkä hyväksy sitä, että ansiosidonnaisen määrää lasketaan porrastetusti hyvin pian työttömyyden alkamisen jälkeen. Siinä ihan kuin lyödään lyötyä. Uskon nimittäin että suurin osa on motivoituneita tekemään töitä jos töihin vain pääsisi. Se ei ole vain se palkka vaan paljon muutakin. Mielenterveydelle on tosi tärkeää kuulua osaksi yhteisöä. Säännöllinen rytmi on myös tosi tärkeä. Itsekin vastavalmisunut ja työtön mutta pärjään kyllä vielä säästöillä. Kaikilla ei ole niin ja se surettaa mua. Hallituspolitiikka on hyvin kaukana ihmisten arjesta. N30+
Muuten samaa mieltä kanssasi mutta tuo mielenterveysosuus....se kyllä lähinnä menee nykyajan työpaikoissa. Työelämässä on hyvin paljon sairaita ihmisiä joita ei saa irtisanottua ja pilaavat yhteishengen kiusaamisella. Kyllä työtönkin osaa päivärytmin pitää ja pää pysyy hyvin kasassa vaikka ei ole laumaa ihmisiä ympärillä. Ekstrovertille se on mielenterveyttä tuhoavaa, introvertille parantavaa.
Harvinaisen järjetön kirjoitus.
Kirjoittaja ei ilmeisesti ymmärrä, että joidenkin on myytävä saadakseen elämänsä perustarpeet hoidettua edes hetken eteenpäin.
Sähkö, ruoka, polttoaineet, vesi, jätehuolto jne... näiden kaikkien kustannukset ovat lähteneet täysin käsistä muutamassa vuodessa eikä loppua näy.