Myytkö jo omaisuuttasi että saat ruokaa.
Kommentit (32)
En. Myyn omaisuutta ja kerrytän käteistä, josta viranomaiset eivät tiedä. On mulla hynää pankkitileilläkin, mutta aina on hyvä olla muutaman sentin pinkka käteistä.
Tällä hetkellä ei juuri enää ole mitä myydä, mutta aikaisemmin olen myynyt esim. kaikki vinyylilevyni ja sadoittain kirjoja.
En ole koskaan haalinut roinaa jota myydä.
Torissa myytävä kulutushyödyke omaisuutta?
Panosti myin kaiken kun muutin isosta asunnosta hyvin pieneen johon ei tavaraa mahdu. Vain olennaisimmat tarvikkeet on. Eipä mene rahaa kodin tarvikkeisiin ja huonekaluihin vaan elämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Panosti myin kaiken kun muutin isosta asunnosta hyvin pieneen johon ei tavaraa mahdu. Vain olennaisimmat tarvikkeet on. Eipä mene rahaa kodin tarvikkeisiin ja huonekaluihin vaan elämiseen.
Siis pakosti myin kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu ihmettele miksi meidän suomalaisten veronmaksajien täytyy maksaa juuri haitta m a a h a n muuttajille maamme kallein asuminen ja eläminen ja nimen omaan pääkaupunkiseudulla, ja suomalaiset joutuu itse paeta muualle asumaan, halvemmille seuduille, halvemman ruuankin perässä. Kehä kolmosen ulkopuolelle. Joudutaan ostaa autoja, ja niille lätkäistään veroa, bensa on kallista ja joku yrittää vielä sähköautoille lisäveroja. Suomi on ihan pilalla, anteeksi entinen Suomi ja nykyinen Hölmölä!
Meidän rahat varasti Petteri Orpon hallitus kustantaakseen niillä ylimmälle tuloluokalle veronalennuksia ja muuta pientä kivaa, esim. Helsingi Gardenin tapaisia elämyskeitaita.
Tulijoiden maksamat verot ovat suuremmat kuin heidän saamansa sosiaaliturva, eli tosiasiassa tulijat elättävät isoa osaa Suomen köyhälistöä, joka koostuu enimmäkseen työttömistä muuttotappiokuntien persumiehistä.
Odotan, että aika tavaran kaupitsee.
t. vanhapiika
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu ihmettele miksi meidän suomalaisten veronmaksajien täytyy maksaa juuri haitta m a a h a n muuttajille maamme kallein asuminen ja eläminen ja nimen omaan pääkaupunkiseudulla, ja suomalaiset joutuu itse paeta muualle asumaan, halvemmille seuduille, halvemman ruuankin perässä. Kehä kolmosen ulkopuolelle. Joudutaan ostaa autoja, ja niille lätkäistään veroa, bensa on kallista ja joku yrittää vielä sähköautoille lisäveroja. Suomi on ihan pilalla, anteeksi entinen Suomi ja nykyinen Hölmölä!
Sinulta leikkasi Riikka Purra (PS) ja Petteri Orpo (KOK) yhdessä KD:n ja RKP:n kanssa. Ketään näistä ei voi nimittää haittamaamuksi, mutta he ovat haittasuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän rahat varasti Petteri Orpon hallitus kustantaakseen niillä ylimmälle tuloluokalle veronalennuksia ja muuta pientä kivaa, esim. Helsingi Gardenin tapaisia elämyskeitaita.
Tulijoiden maksamat verot ovat suuremmat kuin heidän saamansa sosiaaliturva, eli tosiasiassa tulijat elättävät isoa osaa Suomen köyhälistöä, joka koostuu enimmäkseen työttömistä muuttotappiokuntien persumiehistä.
Vain aivokuollut kehtaa väittää, että taantuminen alkoi vasta hallituskaudella. No, seuraavien vaalien tulos kertoo minulle vain siitä, että Suomessa on niin paljon kaikilla valtion tukitoimilla eläviä, että tulos on edes mahdollinen. Kaikki verovaroilla töissä olevat ja muut tukien saajat voivat määrällään ratkaista kaikki vaalit, ikiliikkuja on luotu.
Oli jotenkin hassu ajatus että myy tavaroitaan saadakseen rahaa johonkin tiettyyn tarkoitukseen. Itse myyn lapsen kasvaessa tarpeettomaksi käyneitä tavaroita, en mieti mitä teen saamallani rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain aivokuollut kehtaa väittää, että taantuminen alkoi vasta hallituskaudella. No, seuraavien vaalien tulos kertoo minulle vain siitä, että Suomessa on niin paljon kaikilla valtion tukitoimilla eläviä, että tulos on edes mahdollinen. Kaikki verovaroilla töissä olevat ja muut tukien saajat voivat määrällään ratkaista kaikki vaalit, ikiliikkuja on luotu.
Joidenkin suhde talouskasvuun on jakomielitautinen. Sitä vähän niinku halutaan, mutta silti vastustetaan kaikkea kun se on pois köyhiltä. Köyhille pitää antaa enemmän rahaa, että nämä voivat ostaa tuoksukynttilöitä, aforismityynyjää ja dildoja, että ne voivat sitten laittaa niitä myyntiin, että saavat ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavakin hallitus joutuu lopulta sekä korottamaan veroja yhä kireämmiksi että karsimaan etuuksia, eikä se silti pysty toteuttamaan kunnolla niitä kunnianhimoisia suunnitelmia hoitajamitoituksista, koulutuksen kunnianpalautuksesta, terkkareiden kunnostuksesta, ilmastonmuutoksen torjumisesta ja kaikesta muusta hyvästä, jotka edeltäjät ovat viisaudessaan laatinut ja perinnöksi jättänyt.
Mulla tää kurimus alkoi jo 2008. Silloin alkoi mun alalla huono aika, ja lomautukset ja irtisanomiset. Että ei mitään uutta. Asun yksin ja olen pienipalkkainen nainen. Tulot ei tahdo riittää mihinkään, kaikki iskee muhun 2x pahemmin kuin pariskuntiin. En esim. ole vuosiin käynyt lomalla. Mutta ruoka on pienin murheistani, sillä onneksi syön vähän, ja lihon helposti.
Vierailija kirjoitti:
Oli jotenkin hassu ajatus että myy tavaroitaan saadakseen rahaa johonkin tiettyyn tarkoitukseen. Itse myyn lapsen kasvaessa tarpeettomaksi käyneitä tavaroita, en mieti mitä teen saamallani rahalla.
Ai, että on hassu ajatus? Osaatko yhtään asettua toisen ihmisen asemaan? Voisitko edes hiukan ajatella miksiköhän ne "hassut ihmiset" ovat joutuneet myymään?
Kyllä. Agenda 2030 vaikuttaa jo minunkin keskiluokkaisen ihmisen elämään.
Sama on edessä kaikilla ylintä eliittiä lukuunottamatta tulevaisuudessa.
Rikkailla tähän pisteeseen ajautuminen vain kestää hiemen pidempään, mutta tulee koskettamaan myös heitä.
Nyt on käynnissä omaisuuden uusjako!