Arvatkaa mikä minussa on aina ollut nuorekasta?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Jalka.
Ei.ap
Olin tulossa ehdottamaan valkosia tennareita ja kivipestyjä farkkuja, mutta menikin vaikeaksi kun näin kenen aloitus kyseessä.
Olen nähnyt susta kuvia ja sanoisin, että ei mikään. Mutta ehkä se onkin jotain piilevää, mikä ei helposti näy? Olisiko joku luomi 🤔
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt susta kuvia ja sanoisin, että ei mikään. Mutta ehkä se onkin jotain piilevää, mikä ei helposti näy? Olisiko joku luomi 🤔
Tämä ei liity ulkoiseen olemukseen.ap
leikit edelleen? Tämä ei siis ole mitään kettuilua, itse esim. rakentelen legoilla näin aikuisenakin.
Vierailija kirjoitti:
leikit edelleen? Tämä ei siis ole mitään kettuilua, itse esim. rakentelen legoilla näin aikuisenakin.
No joo. Pelailenhan mä noita pelejä, mutta en sitä tarkoittanut.ap
Vierailija kirjoitti:
Ai, niin. Tästä tuli mieleen, että Valishan pelaa sitä lasten Candy Crush-peliä. Sekö se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei liity ulkoiseen olemukseen.ap
Tuore pikavippi tai jokin uusi valituksen aihe?
Vierailija kirjoitti:
Ajatusmaailma ja suolen toiminta.
Ei.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, niin. Tästä tuli mieleen, että Valishan pelaa sitä lasten Candy Crush-peliä. Sekö se on?
Ei.ap
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa ehdottamaan valkosia tennareita ja kivipestyjä farkkuja, mutta menikin vaikeaksi kun näin kenen aloitus kyseessä.
Sama täällä. Meinasin kirjoittaa, että nuorekasta hänessä on taaperoikäisen munan koko.
Joko kerron vai vieläkö haluatte arvailla? Ei ole tullut oikeaa vastausta.ap
Et ole jämähtänyt arkisen kielen tai vaikkapa musiikkimaun suhteen omaan nuoruuteesi, vaan seuraat kehitystä?
Vierailija kirjoitti:
Ääni?
Vierailija kirjoitti:
Et ole jämähtänyt arkisen kielen tai vaikkapa musiikkimaun suhteen omaan nuoruuteesi, vaan seuraat kehitystä?
Kyllä kuuntelen ihan nykypäivän kappaleita, mutta en tätäkään tarkoittanut.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääni?
Kyllä. Juuri tämä. ap
Jalka.