AHA! Keittiössäni sitten ilmeisesti kummittelee!? Mitä teen?
Ei minua pelota koska ei täällä ole mitään pelottavaa enegiaa, lähinnä naurattaa mutta myös vähän ärsyttää nuo tavat millä itseään tuo esiin.
Olen asunut tässä kohta vuoden ja vasta viime viikkoina olen kiinnittänyt huomiota tai on alkanut tapahtumaan kummia. Kuulen keittiöstä meteliä välillä, ihan kuin joku vain siirtelisi siellä astioita tai muuten vain touhuaisi. Sitten kun katson, niin ei ole mitään. No ajattelin, että kuulen omia tai naapurista kuuluu. Tuota on ollut usein.
Sitten alkoi jääkapin ovi aukeamaan itsestään.
Ei täysin selälleen mutta niin, että se alkaa piippaamaan itsekseen. Välillä olen varmaan sen itse vahingossa jättänyt vähän raolleen mutta olen sitten useina kertoina katsonut, että se menee varmasti kiinni.
Jääkaappi on aika uusi, tiivisteissä ei mitään vikaa vaan todella jääkaappi pysyy kiinni kun se kiinni menee. Silti se vaan on raollaan ja alkaa siitä ilmoittamaan vaikka sen tosiaan olen kiinni laittanut. Tätä on käynyt usein, liian usein.
No nyt sitten on kuulunut taas keittiössä vaikka mitä tömistelyä, kerran jo huusin kun ärsyynnyin, että kuka hitto siellä oikein on!? Ei mitään vastausta tietenkään.
Hetki sitten makoilin makkarissa ja taas kuuntelin kun joku keittiössä mölisee ja ykskaks seinäkalenteri tippui lattialle! Siinä on reikä ja seinässä on pitkä naula, josta se ei todellakaan tipu. Kävin laittaan takasin, ei ollut kalenterissa tai naulassa mitään vikaa.
Saas nähdä mitä seuraavaksi. En tiedä mitä pitäisi tuolle tehdä? Kun kuulen mölyämistä niin juoksen paikalle ja pyydän poistumaan? Yksin asun tosiaan.
Kommentit (30)
Koita saada ainakin videota tapahtumista.
Oletko kysynyt siltä mölyäjältä mitä hän haluaa? Joku manaaja paikalle?
Höpöhöpö, se on kotitonttu etsimässä murkinaa. Jätä jotain ruokaa saataville, olet suututtanut sen nyt jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, se on kotitonttu etsimässä murkinaa. Jätä jotain ruokaa saataville, olet suututtanut sen nyt jostain syystä.
No nytkin oli keittiön tasolla pizzalaatikossa pari palaa pizzaa, olisi ottanut vaan mutta sen sijaan päättikin vihoitella ja viskata kalenterini lattialle. On siinäkin kämppis..
Kun seuraavan kerran ilmoittelee itsestään niin täytyy kysyä, että mikä on. -ap
Vieläkö se jokin yhdistys maksaa palkkion sille, joka pystyy osoittamaan heille aidosti paranormaalin ilmiön. Skepsiskö se oli? Soita heille, niin saat kummituskaverin lisäksi rahaakin.
Turvaudu Jeesukseen niin pahat henget pakenee.
Missä AP.n tavat on?
Tarjoo sille pullakahvit.
Vierailija kirjoitti:
Turvaudu Jeesukseen niin pahat henget pakenee.
Höpö höpö
Eihän wc-pönttöön ole ilmestynyt kakkaa🤔
Sitä voi tapahtua kaikenlaista. Yhteen aikaan mulla kolisi jatkuvasti henkaritkin eteisessä.
Avaa ikkunat raolleen. Laita salviasavua vähän ja vesi. Sammuta. Tuuleta. Sitten copal pihka ja palosanto luomu, hyvin pieni määrä riittää. Kun päivän päästä uutta tuuletusta ja loputkin savut haihtuneet, niin on vanhakin energia usein poissa. Heitä rikkoutuneet astiat pois ja vanhat aterimet. Rukous ajatuksissa voi auttaa. Kynttilä. Muista paloturvallisuus. Roskikset usein vaihtoon. Tarkista antiikki, peilit, kankaat.
Onko asunnossa tapahtunut jotain ikävää aikaisemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se jokin yhdistys maksaa palkkion sille, joka pystyy osoittamaan heille aidosti paranormaalin ilmiön. Skepsiskö se oli? Soita heille, niin saat kummituskaverin lisäksi rahaakin.
Voi olla että ei tapahdu mitään silloin kun haluttaisiin.
Rukoile kummittelijan puolesta. Jos se ei riitä, niin soita katoliseen kirkkoon papille, heillä on proseduurit tällaisten tilanteiden varalle.
Vierailija kirjoitti:
Avaa ikkunat raolleen. Laita salviasavua vähän ja vesi. Sammuta. Tuuleta. Sitten copal pihka ja palosanto luomu, hyvin pieni määrä riittää. Kun päivän päästä uutta tuuletusta ja loputkin savut haihtuneet, niin on vanhakin energia usein poissa. Heitä rikkoutuneet astiat pois ja vanhat aterimet. Rukous ajatuksissa voi auttaa. Kynttilä. Muista paloturvallisuus. Roskikset usein vaihtoon. Tarkista antiikki, peilit, kankaat.
Ihan turhia rituaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Rukoile kummittelijan puolesta. Jos se ei riitä, niin soita katoliseen kirkkoon papille, heillä on proseduurit tällaisten tilanteiden varalle.
Miksi? Ei henkimaailmaa tarvitse pelätä eivätkä noudata käskyjä elleivät halua.
Asutko jossain vanhassa talossa maaseudulla?
Salvia puhdistaa ilmaa.
Pidin kuivattua salviaa monta vuotta keittiössä, kun tiesin, että edellinen asukas oli menehtynyt asunnossa.
............