Montako Korhosta tunnet tai tiedät?
Itse en tunne yhtään vaikka on suomen yleisin sukinimi.
Kommentit (32)
Kaksi kappaletta. En tiedä ovatko enää Korhosia / hengissä mutta luultavasti
Yhden, Korhosen Tomi. Tuttu mm. YLE:n aamutelevisiosta aikoinaan suurelle yleisölle. Musiikkipiireistä tuttu teinistä asti. M52
Vierailija kirjoitti:
Korhosia neljä kappaletta, mutta Virtasia en yhtään.
Mä tunnen yhden Virtasen mutta en yhtään Korhosta.
21000+ Korhosta, eikä yhtään kuuluisaa?
13 pystyin äkkiseltään laskemaan. Varmasti on enemmänkin tuttavapiirissä, mutta en nyt muista kaikkia erikseen. Kajaanissa asun, mikä varmaan selittää. Sotkamossa ei ainakaan juuri muita taida ollakaan kuin Korhosia.
Kuuluisaksi Korhoseksi voitaisiin ehkä laskea ex-kansanedustaja Timo Korhonen Sotkamosta, mutta hänkään ei ole julkisuudessa ollut vuosikausiin.
Vierailija kirjoitti:
21000+ Korhosta, eikä yhtään kuuluisaa?
Näyttämötaiteen puolelta löytyvät varmaan Suomen tunnetuimmat Korhoset: Aku Korhonen, Marja Korhonen ja Kaisa Korhonen.
En ole kspkaan kuullut vaikka olen opiskellut jättimäisellä yläasteella, kolmessa eri isossa lukiossa, yliopistolla, neljässä eri ammattikoulussa ja ollut töissä mm. monien eri kuntien tk ajanvarauksissa ja valtavan suurissa työpaikoissa joihin on liittynyt tuhansia ja ruhansia ihmisiä. Tällä hetkelläkin olen joka päivä satojen eri ihmisten sukunimien kanssa tekemisissä mut 50v ikään mennessä en ole yhdestäkään Korjosesta kuullut.
Vierailija kirjoitti:
5 eli yhden perheellisen. Yhtään Virtasta en tunne. Julkisuudessakin äkkisiltään tulee muutama virtanen mieleen, muttei yhtään korhosta.
Missä he siis lymyävät alueellisesti.
Vantaa
Itä-Suomessa, ainakin aikoinaan joillain kylillä noin joka toinen oli Korhonen.
5 eli yhden perheellisen. Yhtään Virtasta en tunne. Julkisuudessakin äkkisiltään tulee muutama virtanen mieleen, muttei yhtään korhosta.
Missä he siis lymyävät alueellisesti.
Vantaa