Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka minta kertaa viikossa peset hiukset?

Vierailija
06.10.2026 |

Miten pitkät hiuksesi ovat? 

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi pesu suikun yhteydessä.  Kerran kuussa sampoolla.  Hyvin tukka on pysynyt terveen ja hyvän näköisenä.

Vierailija
22/50 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin joka toinen pv. Olkapäille ulottuvat.

Ällöttää talisen hiuspohjan lemu! Muutenkin vähäinen hygieniasta huolehtiminen haisee, meikataan ja laittaudutaan mutta  pesemättömät vaatteet, kainalot, hiukset ja jalkoväli voi lemuta kauas.

Itsensä voi pestä päivittäin ilman että tuhlaa vettä.

Huomioikaa kanssaihmiset! Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset, lapaluiden alle. Joka päivä pesen tali-ihottuman takia.

Muutenkin kyllä hieman ihmetyttää nykyajan "muoti", miten suunnilleen kilpaillaan siitä, kuka pystyy olla pisimpään pesemättä hiuksiaan.....

Vierailija
24/50 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää talisen hiuspohjan lemu! Muutenkin vähäinen hygieniasta huolehtiminen haisee, meikataan ja laittaudutaan mutta  pesemättömät vaatteet, kainalot, hiukset ja jalkoväli voi lemuta kauas.

On muuten todella hirveä tämä eltaantuneen rasvan haju. Sitten osa vielä sotkee jotain kuivashampoota sekaan tukkimaan päänahkaa ja nukkuukin niillä tököteillä monta päivää..

Vierailija
25/50 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi pitkät ja paksut hiukset. pesen ne päivittäin. Ei ne kyllä likaannu, olen huomannut, kun joskus joutuu olemaan useamman päivän pesemättä. Mutta olen vain tottunut, kun käyn suihkussa, pesen meikit niin pesen hiuksetkin.

Vierailija
26/50 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muutenkin kyllä hieman ihmetyttää nykyajan "muoti", miten suunnilleen kilpaillaan siitä, kuka pystyy olla pisimpään pesemättä hiuksiaan....."

Kyllä, tämä on outoa. Mitä harvemmin peseytyy sitä suuremman kunnian saa. Itse en halua olla likainen ja haiseva, eikä Suomesta ole vesi nyt ihan heti loppumassa, joten peseytyminen on ihan normaalia mielestäni.

-se joka päivä hiuksensa pesevä

Vierailija
27/50 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Karmeaa."

Mikä siinä on karmeaa? Olen aktiivinen ihminen, hikoilen paljon joten peseydyn vähintään kerran päivässä ja samalla pesen tietysti hiuksetkin. Viihdyn puhtaana. 

Kunnolla jos urheilee ja hikoilee niin todellakin pesu on paikallaan. Jos hiukset ihan kastuu hiestä niin ei tulisi mieleenkään olla peseytymättä. 

Vierailija
28/50 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mulla on parikin tuttavaa, joilla on julmetun kalliit vaatteet ja laukut, aina hiukset, kynnet ja meikit laitettuna. Mutta vaatteet haisevat siltä, että niihin on pinttynyt hiki ja parfyymi, eikä niitä ole pesty vähään aikaan.

Vierailija
29/50 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Muutenkin kyllä hieman ihmetyttää nykyajan "muoti", miten suunnilleen kilpaillaan siitä, kuka pystyy olla pisimpään pesemättä hiuksiaan....."

Kyllä, tämä on outoa. Mitä harvemmin peseytyy sitä suuremman kunnian saa. Itse en halua olla likainen ja haiseva, eikä Suomesta ole vesi nyt ihan heti loppumassa, joten peseytyminen on ihan normaalia mielestäni.

Sitten tuputetaan jotain pesuvälin pidentämistä vaikkei se kaikille hiuslaaduille sovi. Kokeiltu on ja en halua kulkea julkisesti hiukset kuin voissa uitettuna.

Vierailija
30/50 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin, koska hikoilen ja käyn suihkussa päivittäin, sekä käytän hiustuotteita, jotka haluan pestä pois. Tasapitkät hiukset lapaluihin asti, hyvässä kunnossa. 

Vierailija
31/50 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitten tuputetaan jotain pesuvälin pidentämistä vaikkei se kaikille hiuslaaduille sovi. Kokeiltu on ja en halua kulkea julkisesti hiukset kuin voissa uitettuna."

Minä en edes ymmärrä, miksi pesuväliä pitäisi pakosti keinotekoisesti pidentää. Jos hiukseni ovat likaiset, pesen ne. Tämä on tilanne joka ilta. Ei tulisi mieleenkään olla monta päivää likaisilla hiuksilla ja roiskia jotain kuivashampootöhnää sinne sekaan. Olen pessyt hiukseni päivittäin jo vuosia ja ne ovat edelleen erittäin hyväkuntoiset. 

Vierailija
32/50 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin ihan samaa joku aika sitten, kun olin bussissa ja edessäni istui nainen, jolla oli rasvaiset ja hilseiset hiukset, mutta vaatteet ja meikki viimeisen päälle. Yök.

Vierailija
33/50 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa viikossa ja pitkät alaselkään ulottuvat hiukset.

Vierailija
34/50 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvojakaan ei viitsitä nykyään pestä, jollain misellivesillä vaan lääpitään sitä sentin meikkikerrosta.

Vierailija
35/50 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvojakaan ei viitsitä nykyään pestä, jollain misellivesillä vaan lääpitään sitä sentin meikkikerrosta.

Millä ne kasvot kuuluu sitten meikistä mielestäsi pestä? Ei meikki lähde pelkällä vedellä.

Vierailija
36/50 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä ne kasvot kuuluu sitten meikistä mielestäsi pestä? Ei meikki lähde pelkällä vedellä.

Itse ainakin poistan silmämeikin meikinpoistoaineella ja sen jälkeen pesen kasvot puhdistusöljyllä. Ja huuhtelen tietysti vedellä enkä jätä puhdistusaineita kasvoille pyörimään.

Vierailija
37/50 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jumppatunnin jälkeen. Normi viikolla mulla on 3 jumppaa, mutta aina en pese shampoolla. Vähintään yhden noista kerroista "pesen" vain hoitoaineella. 

Vierailija
38/50 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä 

Vierailija
39/50 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun varaa siihen . Ehkä 1-2 krt viikossa. Shampoot ovat kalliita nykyään .

Vierailija
40/50 |
06.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni ylettyvät olkapäihin. Pesen joka toinen päivä vähintään, joskus useamminkin. Kuiva päänahka niin pakko pestä, en siedä sitä kuivuuden aiheuttamaa kutinaa yhtään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä