Mikä sua kaduttaa elämässäsi?
Useampi katumisaloitus etusivulla, niin kysytään nyt kaikilta.
Kommentit (29)
Että aloitin tupakoinnin uudestaan joitain vuosia sitten. Olis niin paljon helpompaa nyt kun tupakointi on kokonaan kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntyminen
Tähän nyt ei itse oikein voi vaikuttaa.
No ei valitettavasti voi. Mutta ei kait sekään oikein ole että äiti synnyttää lapsen jota vihaa koko elämänsä. Olisi abortoinut jos ei halunnut lapsia.
Mikä sua kaduttaa elämässäsi?
Napanuoran katkaiseminen helpottaa, ja ihan hyvän elämän voi elää tuosta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla kaikki mitä olen elämässäni tehnyt. Pelkkiä typeriä valintoja ja typeriä tekoja, joiden takia elämä on ankeaa ja lopullisesti pilalla.
Tämän olisin voinut itse kirjoittaa, ihan sanasta sanaan.
Se että olen liian kiltti, en "anna takaisin" jos mua kohdellaan kaltoin. Öisin itken että noin ja noin ois pitänyt tehdä ja sanoa.
Hyväuskoisuus nuoruudessa ja haluttomuuteni luottaa omiin vaistoihini väärien ihmisten suhteen. Arkuus heittäytyä sosiaalisissa tilanteissa, astua mukavuusalueeni ulkopuolelle ja tutustua uusiin ihmisiin. Mutta menee nykyään aika hyvin ja olen oppinut ihan hyvin virheistäni.
Tupakanpolton aloittaminen 16- vuotiaana.
En aloittanut yliopisto-opintoja vaikka pääsin sisään.
Nyt 58v aika turha työtön kääkkä. Sairauksiakin löytyy.
Tämä! Jos olisin viimeistään 18-vuotiaana hoitanut asian niin ei tarvitsisi tehdä sitä nyt kymmeniä vuosia myöhemmin kun olen nähnyt elämästä vain lisää järjettömän paljon pahaa.