Hmm.. BB Andreas: Poikalapsi tultava!
"Jäntevä siitä tulee, ja isojalkainen poika. Tyttö sieltä ei tule. Tai jos tulee, niin mä lähetän sen takaisin, Andreas sanoi."
No, ei kai ihan tosissaan, mutta...
Kommentit (28)
Minulla on ikää 22 vuotta enkä ikinä menisi puhumaan tuollaisia. Hävettää jo ajatuskin. Samoin en jaksa ymmärtää mitä väliä lapsen sukupuolella on.
.
Sanoo nelikymppisenä lapsettomuushoidoilla äidiksi tullut???? Ottaa jonku verran päähän tollasten ikäloppujen päteminen!!!!
Pitäisikö lapset tehdä eläkeiässä??? Haloo!!!
Pitäisikö lapset tehdä eläkeiässä??? Haloo!!!
kaksikymppisen ja nelikymppisen väliin mahtuu aika monta vuotta... mutta mitäpä tuollainen parikymppinen siitä vielä tajuaisi.
jotka haluavat pojan, ja monta miestä, jotka haluavat tytön. Onpa maailmasi mustavalkoinen.
Kurre Westerlundin haastattelu Anna-lehdessä v. 1998.
Kurre (joka ilmeisesti toivoi tyttöä) sanoi, jos sieltä tulee poika, työnnetään sen takaisin. Syntyi poika-vauva, joka vammautui pahoin synnytyksessä ja kuoli n. viikon ikäisenä.
Tämä on jäänyt mieleen, koska olin silloin itse raskaana ja ihmettelin Kurren lausuntoa. Järkyttyneenä luin lööpit vauvan kuolemasta parin viikon päästä.
jotka haluavat pojan, ja monta miestä, jotka haluavat tytön. Onpa maailmasi mustavalkoinen.
On ihan luonnollista toivoa omaa sukupuoltaan olevaa lasta, siitähän tässä nimenomaan on puhuttu. Meilläkin on 3 poikaa ja toivoisin kyllä tyttöäkin. Mies taas juuri totesi että jos nämä 3 olisivat tyttöjä kaikki niin eiköhän hänkin olisi innokkaasti vielä sitä poikaa yrittämässä, siis innokkaammin kuin nyt tyttöä.