Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hmm.. BB Andreas: Poikalapsi tultava!

Vierailija
03.10.2008 |

"Jäntevä siitä tulee, ja isojalkainen poika. Tyttö sieltä ei tule. Tai jos tulee, niin mä lähetän sen takaisin, Andreas sanoi."

No, ei kai ihan tosissaan, mutta...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan luonnollista toivoa omaa sukupuoltaan olevaa lasta, siitähän tässä nimenomaan on puhuttu. Meilläkin on 3 poikaa ja toivoisin kyllä tyttöäkin. Mies taas juuri totesi että jos nämä 3 olisivat tyttöjä kaikki niin eiköhän hänkin olisi innokkaasti vielä sitä poikaa yrittämässä, siis innokkaammin kuin nyt tyttöä.

mutta ei yhtään tyttöä... ja ehkä mä olen ihan kamala, mutta musta tuntuu, että mulle olisi ollut huomattavasti helpompi "kohtalo", jos olisi vain tyttöjä. Rakastan toki poikiani tosi paljon, mutta olisin ja haluaisin niin kovasti sitä tytärtäkin...

Olkoon vaikka 5 tyttöä tai enemmänkin, mutta ainakin yksi poika pitää olla. Säälittää ne miehet joilla on pelkkiä tyttöjä.

Vierailija
22/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikää 22 vuotta enkä ikinä menisi puhumaan tuollaisia. Hävettää jo ajatuskin. Samoin en jaksa ymmärtää mitä väliä lapsen sukupuolella on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sanoo nelikymppisenä lapsettomuushoidoilla äidiksi tullut???? Ottaa jonku verran päähän tollasten ikäloppujen päteminen!!!!

Vierailija
24/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö lapset tehdä eläkeiässä??? Haloo!!!

Vierailija
25/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö lapset tehdä eläkeiässä??? Haloo!!!

kaksikymppisen ja nelikymppisen väliin mahtuu aika monta vuotta... mutta mitäpä tuollainen parikymppinen siitä vielä tajuaisi.

Vierailija
26/28 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka haluavat pojan, ja monta miestä, jotka haluavat tytön. Onpa maailmasi mustavalkoinen.

Vierailija
27/28 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurre Westerlundin haastattelu Anna-lehdessä v. 1998.

Kurre (joka ilmeisesti toivoi tyttöä) sanoi, jos sieltä tulee poika, työnnetään sen takaisin. Syntyi poika-vauva, joka vammautui pahoin synnytyksessä ja kuoli n. viikon ikäisenä.

Tämä on jäänyt mieleen, koska olin silloin itse raskaana ja ihmettelin Kurren lausuntoa. Järkyttyneenä luin lööpit vauvan kuolemasta parin viikon päästä.

Vierailija
28/28 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka haluavat pojan, ja monta miestä, jotka haluavat tytön. Onpa maailmasi mustavalkoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä