Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hmm.. BB Andreas: Poikalapsi tultava!

Vierailija
03.10.2008 |

"Jäntevä siitä tulee, ja isojalkainen poika. Tyttö sieltä ei tule. Tai jos tulee, niin mä lähetän sen takaisin, Andreas sanoi."

No, ei kai ihan tosissaan, mutta...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälle on suunnitellut :)

Vierailija
2/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoita sitä että mies ei tyttöään rakastaisi, jos sellaisen nyt saisi. Mutta kyllä omassa tuttavapiirissä varsinkin esikoiseksi toivotaan enemmän poikaa kuin tyttöä, toki on niitäkin jotka toivovat tyttöä.

Ja se on jotenkin kummaa että, naisen on ihan ok, toivoa itselleen tytärtä, mutta jos mies uskaltaa sanoa että haluaisi pojan, se leimataan heti sovinistiksi.

T: pojan ja tytön onnellinen äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yleinen uskomus on että kaikki naiset toivovat tyttöä mutta miehet eivät koskaan poikaa. Tai jos joku mies toivookin niin hän on se perähikiän juntti joka elää vielä jossain 1800-luvun maailmassa. Mutta nykyaikaiset miehet toivovat aina tyttöä, väliäkö sillä vaikka niitä olisi jo neljä ja mies haluaa aina vaan lisää lapsia. Se niin toivoo sitä viidettä tyttöä!

Vierailija
4/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yleinen uskomus on että kaikki naiset toivovat tyttöä mutta miehet eivät koskaan poikaa. Tai jos joku mies toivookin niin hän on se perähikiän juntti joka elää vielä jossain 1800-luvun maailmassa. Mutta nykyaikaiset miehet toivovat aina tyttöä, väliäkö sillä vaikka niitä olisi jo neljä ja mies haluaa aina vaan lisää lapsia. Se niin toivoo sitä viidettä tyttöä!

Mun mies haukuttiin ihan pataluhaksi, mua kehoitettiin jättämään se sovinistisika ja mieheni ei kuulema elänyt tällä vuosituhannella :D

Vierailija
5/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on, että on poika.

Vierailija
6/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on, että on poika.

Vierailija
7/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluaisin että mies olisi tukenenani koko raskauden ajan!tokihan se ei leikkiä kesken jätä kun arvelee ehkä jopa voittavansa koko homman

Vierailija
8/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia ja luonnollista saada lapsia parikymppisenä.

Vierailija
9/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en yllättynyt.

Vierailija
10/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi nyt tarkoittaa?

En mä ole bi tai lesbo, mutta silti toivoin tyttöä. Eikä mun mies ole bi tai homo, mutta toivoi poikaa.

Meillä on nyt tyttö ja poika. Ollaan molemmat tyytyväisiä!

Vierailija
11/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon vaikka 5 tyttöä tai enemmänkin, mutta ainakin yksi poika pitää olla. Säälittää ne miehet joilla on pelkkiä tyttöjä.

Vierailija
12/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli sitten kumpi vaan. Sitten sille haetaan oma sänky ja happinaamaria päälle, ettei aivan tukehdu.

Vierailija
13/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia ja luonnollista saada lapsia parikymppisenä.

mutta ei elämänhallinnan kannalta paras vaihtoehto.

Vierailija
14/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli sitten kumpi vaan. Sitten sille haetaan oma sänky ja happinaamaria päälle, ettei aivan tukehdu.

Vierailija
15/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sen kertomisesta Adelle talossa saatiin vain raflaava julkisuustemppu, jolla katsojaluvut hilattiin taivaaseen.

Jos tuo tieto olisi tullut Adelle "puun takaa" niin hän ei olisi enää talossa. Eikös Aden edellisen tyttöystävän raskaus päättynyt keskenmenoon - luulisi sen olenvan sen verran kova pala Adelle, että hän ei voisi nyt jäädä taloon.

Vierailija
16/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sen kertomisesta Adelle talossa saatiin vain raflaava julkisuustemppu, jolla katsojaluvut hilattiin taivaaseen.

Jos tuo tieto olisi tullut Adelle "puun takaa" niin hän ei olisi enää talossa. Eikös Aden edellisen tyttöystävän raskaus päättynyt keskenmenoon - luulisi sen olenvan sen verran kova pala Adelle, että hän ei voisi nyt jäädä taloon.

Ihan yhtä lailla viime vuonna luultiin Tiinan (?) raskauden olleen jo tiedossa, mutta lapsen syntymä kyllä osoitti, että ei ollut.

Vierailija
17/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissä moni mies halunnut poika-lapsen ja moni tyttö-lapsen. Moni perhe, missä on tyttöjä ja poikia, niin usein pojat ovat äidin kultia ja tytöt isien prinsessoja.

Ei ole turhasta kommentti "mammanpojat" ja isin "prinsessat"

Vierailija
18/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei yhtään tyttöä... ja ehkä mä olen ihan kamala, mutta musta tuntuu, että mulle olisi ollut huomattavasti helpompi "kohtalo", jos olisi vain tyttöjä. Rakastan toki poikiani tosi paljon, mutta olisin ja haluaisin niin kovasti sitä tytärtäkin...

Olkoon vaikka 5 tyttöä tai enemmänkin, mutta ainakin yksi poika pitää olla. Säälittää ne miehet joilla on pelkkiä tyttöjä.

Vierailija
19/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissä moni mies halunnut poika-lapsen ja moni tyttö-lapsen. Moni perhe, missä on tyttöjä ja poikia, niin usein pojat ovat äidin kultia ja tytöt isien prinsessoja.

Ei ole turhasta kommentti "mammanpojat" ja isin "prinsessat"

Vierailija
20/28 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei yhtään tyttöä... ja ehkä mä olen ihan kamala, mutta musta tuntuu, että mulle olisi ollut huomattavasti helpompi "kohtalo", jos olisi vain tyttöjä. Rakastan toki poikiani tosi paljon, mutta olisin ja haluaisin niin kovasti sitä tytärtäkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi