Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäiseltä olette lakanneet pesemästä peppua kakan jälkeen? (ev)

Vierailija
01.06.2007 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voin käydä kuusikin kertaa päivässä kakalla. Jos siinä aina paperilla pyyhkisi niin kipäksi tulisi peppu.

Vierailija
22/31 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyyhin vaippaikäiseltä vauvalta useimmiten puhdistuspyyhkeillä pyllyn. Niin jalat eivät turhaan kuivu ja mene ihottumalle kun jatkuvasti pitäisi läträtä vedellä. Aamuisin ja muutenkin tarpeen vaatiessa pesen lavuaarissa hanan alla.

Eskarilainen pyyhkii itse paperilla, tarpeen vaatiessa suihkutan puhtaaksi.

2-vuotiaan vaipattoman pylly pyyhitään paperilla, tarpeen vaatiessa suihkutetaan.

Oman pyllyni pesen aina käsisuihkulla ja kuivaan paperilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja peppu aina ollut hyvä, ei mitää ihottumia. Vaipoista oppi pois kokonaan 2v2kk. Ihmettelen myös kuinka vähän ihmiset käyttää kosteusliinoja. Ne on mun mielestä tosi näppäriä. Ripulihommat on sitten jo pesun tarpeessa.

Vierailija
24/31 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan pesemisen siinä vaiheessa, kun lapsella alkaa pysyä vaatteet päällä. Nyt se riisuu housujaan jatkuvasti ja viilettää pylly paljaana, en halua kakkapyllyä sohvalle ja matoille istumaan.

Vierailija
25/31 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä isomman hädän jälkeen

MINÄ pesen aina alapääni käsisuihkulla

MIEHENI on alkanut tehdä samoin minun vinkistäni (ei mitään raitoja kalsareissa -jee)

6-VUOTIAALTA TYTTÄRELTÄNI pesen pepun kakan jälkeen hänen pyynnöstään, vieraissa paikoissa ja tarhassa tiedän hänen käyttävän vain paperia

7-VUOTIAS POIKANI käyttää pelkkää paperia, mutta käyttää sitä suunnilleen rullan kerrallaan, ja on kyllä tosi siisti.

Vierailija
26/31 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummajainen tai ei, niin meillä pestään kotioloissa vielä tulevan koululaisen, 5v ja 3,5v peput käsisuihkulla. eskarissa ja vierailuilla kyllä papru riittää, mutta mielellään pyyhin vielä tuon esikoisenkin pepun. osaavat toki itsekin. taidan ite olla vähän ylihygieenikko... :)

Vierailija
27/31 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan pyyhitä tavallisella vessapaperilla vaan käytetään puhdistuspyyhkeitä, saa paremmin puhtaaksi.

Vierailija
28/31 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kakka on löysää niin pesen, muuten vaan paperilla pyyhin.

Vierailija
29/31 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällöin paperiin ei usein edes tartu kakkaa. Tahmakakat kun tulee, pylly pestään pyyhkimisen jälkeen.

Vierailija
30/31 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulisi mieleenkään olla pesemättä

Vierailija
31/31 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, jos on vaikka ripulia tai löysää kakkaa, pesen kyllä pepun. Yleensä pyyhin vaan vessapaperilla tai lasten kosteuspyyhkeellä.

Peppu pestään joka ilta ennen nukkumaanmenoa. Ei liika alapään peseminen ole kenellekään hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi