Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ruokailutapa ällöttää - olenko liian tiukkis?

Vierailija
05.10.2026 |

Olen tapaillut jonkin aikaa miestä, joka aina aterian jälkeen pöydässä kaivaa hampaiden väleistä ruoanjäämät pois. Siis ei millään hammastikulla, vaan sormilla. Tämä tapa ällöttää minua jostain syystä suunnattomasti, vaikka mies onkin muuten mukava. Mitä ajattelette tällaisesta? Olen jopa miettinyt tapailun lopettamista tämän takia.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä kumppania et löydä mistään.

Oikeassa elämässä kyse onkin usein "täydellisyyden" sijaan yhteensopivuudesta ja halusta kasvaa yhdessä. Kyse on siitä, että löytää ihmisen, jonka viat ja omituisuudet ovat sellaisia, joiden kanssa pystyy ja haluaa elää – ja joka kokee samoin sinun suhteesi.

Vierailija
42/44 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä oleta, että kumppani osaa lukea ajatuksia. Sanoita toiveesi suoraan ja rauhallisesti.

Mutta eikö tuo ap:n kuvaama juttu ole sanomattakin selvää, ettei sellaista ole kohteliasta tehdä muiden nähden ja se olisi pitänyt oppia jo lapsena kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyä se, että ihmiset ovat keskeneräisiä ja erilaisia.

Ei kai suhde kaadu pikkuasioihin?

Vierailija
44/44 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä oleta, että kumppani osaa lukea ajatuksia. Sanoita toiveesi suoraan ja rauhallisesti.

Mutta eikö tuo ap:n kuvaama juttu ole sanomattakin selvää, ettei sellaista ole kohteliasta tehdä muiden nähden ja se olisi pitänyt oppia jo lapsena kotona.

Tietysti olisi pitänyt, mutta kun näin ei ole niin se pitää hyväksyä.

Toiset pystyvät sietämään ja suvaitsemaan hyvin erilaisia ihmisiä.

Tuntuuko sinusta, että omat kriteerisi ovat liian korkealla?