Musta tuntuu et ahdistuksesta ei pääse koskaan eroon.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ahdistaa? Kaikille asioille ei vain voi mitään. Muista kunnon ravinto eli luonnon rasvat, hermostolle b-vitamiinit ym. ja ulkoilu. Parasta mielenterveydelle.
No itsellä jatkuva pelkotila asioista. En osaa selittää. Ahdistus oireilee erilailla kaikilla.
Jos ei tiedä ahdistuksen syytä, niin se on merkki psykoottisuudesta eli siitä että sairaudentunnottomana ei osaa eritellä itseään ja ympäristöään. Kokee vain selittämätöntä ahdistusta.
Minua ei ahdista koskaan kun on loma mutta ahdistaa ihan aina kun olen töissä ja on arki. Itsellä suurin syy ahdistukseen on työkaveri.
Jo 30 minuutin reipas liikunta, kuten kävely tai juoksu, voi lievittää ahdistusta nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ahdistaa? Kaikille asioille ei vain voi mitään. Muista kunnon ravinto eli luonnon rasvat, hermostolle b-vitamiinit ym. ja ulkoilu. Parasta mielenterveydelle.
No itsellä jatkuva pelkotila asioista. En osaa selittää. Ahdistus oireilee erilailla kaikilla.
Onko elämässä myrkyllisiä ihmisiä?
Kenen elämässä ei ois? Kun esim. katsoo palstan kateellisia maalaismu mmeleita...
Sen kanssa pitää oppia elämään. Keksi sille nimi, ja keskustele sen kanssa. Voit välillä käskeä sitä olemaan hiljaa jne.
Kysyin tekoälyltä, mitä pitää tehdä:
1. Poista kaikki tarpeettomat sovellukset.
2. Sammuta ja käynnistä uudestaan.
3. Käy läpi kaikki taustalla pyörivät prosessit ja sammuta kaikki haitalliset ja tarpeettomat.
4. Jos toiminta on edelleen tahmeaa, päivitä järjestelmä.
Olen nuo muut jo tehnyt, mutta järjestelmän päivitys on vielä kesken. Pitkästä aikaa on syksy, jolloin minulla ei ole masennusta eikä ahdistusta, vaikka minulla on kaksi fyysistä sairautta, joista toiseen minun olisi pitänyt kuolla jo viimeistään vuosi sitten.
masennus ja ahdistus poistuvat rahalla.
Sivukommentti. Muuta asiaa. Vuodenaika-ahdistus tulee aina kun vuodenaika vaihtuu ja tulee sen vuodenajan samat vaikeudet. Varsinkin jos ei ole rahaa korjata kaikkea.