Suomen isoin ongelma on oikeasti tämä
Ja se on siis yleisestikkin demokraattisen valtion isoin ongelma. Esim aikasempi aloitukseni jossa sanoin mihinkään sohimatta faktan että jos ulkopuolinen menee esim Helsingin lähiöihin tai ihan mihin vaan suomalaisen kaupungin lähiöön niin tottakai sellasella ihmisellä voi olla turvattomuuden tunnetta koska se meninki on ihan täysin erilainen varsinkin iltaisin mihin ihmiset ovat tottuneet. No sen sijaan että keskityttäisi tähän aiheeseen niin samantien ihmiset vinkuu ja alkaa puolustelee ja loukkaantuu koska ne olettaa että minulla on joku puolue agenda tässä minun sanomassa automattisesti eli teilaus tulee samantien. MIten tälläsessä yhteiskunnassa voidaan keskustella mistään vakavasti jos se lähtökohta on jo se että toinen ihminen kun avaa suunsa niiin kaikki mitä sieltä tulee on automaattisesti väärin ja huonoa koska ihmisellä itsellään on niin isot puolustus refleksit koska hän on itse täysi diootti ja on ajanu omat aivonsa siihen tilaan että häneen sattuu pelkkä järjen puhuminen.
Kappalejako on keksitty.