Järkyttävä leijonakoru aikamiehellä
Päijäthämäläisen maalaiskunnan ikä-äijällä joka "uskalsi" puhokseen. Pesujen kokousnauha kaulassa. Lippis kai taskussa
Myötähäpeä päijäthämäläisenä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Leijonakorun kantajista huokuu aina parisuhdeväkivalta viboja
Niinkö...Muusikko Almalla oli tuollainen koru kaulassaan linnan juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole tiennyt, että leijonavaakuna on aika monessa paikassa
Ainakain huvittavia kaulassa. Hehän pitävät niitä symbolina ulkomaalaispelolleen.
Se ei ole pelkoa, se on inhoa heitä kohtaan ja halu korostaa suomalaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Leijonakoru tai -paita miehellä on yhtä naurettavan näköinen kuin lippalakki.
Lippalakki yli 13-vuotiaalla on kieltämättä nolo, paitsi ehkä kalassa häikäisyn vuoksi.
Minun miehellä on minun ostama leijonakoru, sillä hänen horoskooppimerkkinsä on leijona.
Itselläni on skorpionikoru kaulassa. Aikooko joku pahoittaa mielensä siitäkin?
Järkyttävä tosiaan. Samanlainen on ollut myös Cheekillä, samoin JVG piti tuota.
Muusikko Kari Tapiolla oli myös joskus samanlainen, jos oikein muistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijonakoru tai -paita miehellä on yhtä naurettavan näköinen kuin lippalakki.
Ai, presidentti, valtioneuvosto, ministeriöt, oikeuskansleri, tuomioistuimet.
Näissäkin käytetään , ja on sitten naurettavia, niinkö
En ole presidenttiä enkä muita nähnyt leijonakoru kaulassa kuin persuja jsaerilaisia pikkupuolueiden väkeä.
He häpäisevät suomen leijonan aatteellaan.
Sitä käytetään valtiollisena symbolina. Olet aika tyhmä, jos ajattelit käytön tarkoittavan kaulassa roikkumista.
Et ymmärtänyt otsikkoa ja aihetta vaan puhut asian vierestä. Et kaulakorusta.
Mutta leijona esim toisen maan vaakunassa on okei? Leijona jossain afrikkalaisessa rilluttimessa onkin super okei ja voi ylpeänä kantaa tuota korua! Leijona on väärin ja ällöä vain suomalaisilla?
Menee samaan sarjaan oman maamme lipun halventamisessa. Suomalaiset eivät saa omistaa oman maansa lippua koska se on niin junttia ja ällöä, kuulema.
Vierailija kirjoitti:
Minun miehellä on minun ostama leijonakoru, sillä hänen horoskooppimerkkinsä on leijona.
Kyllä aikoo, skorpioni viittaa siihen, että olet myrkyllinen, hyh hyh.
On ne pelkureita. Ainahan se on tiedetty.
Vierailija kirjoitti:
Sun mies käyttää horoskooppimerkkikorua? Melko cuck.
Olen aina pitänyt yli 20 v miehiä, jotka pitävät kaulakorua, jotenkin naisellisina tai hintahtavina.
Sitten on gigolotyypit. Naapurissa oli pienehkö mies isot ketjut kaulassa aina ylänapit auki. Kävi vieraissa ihan julkisesti vaikka oli kolme lasta kolmannesta liitosta. Vaimo sentään tuli järkiinsä ja lähti lasten kanssa.
Yhellä työpaikalla olu samanlainen ketjumies, aina hipelöimässä naisia. Ja vaihtoi puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Mutta leijona esim toisen maan vaakunassa on okei? Leijona jossain afrikkalaisessa rilluttimessa onkin super okei ja voi ylpeänä kantaa tuota korua! Leijona on väärin ja ällöä vain suomalaisilla?
Menee samaan sarjaan oman maamme lipun halventamisessa. Suomalaiset eivät saa omistaa oman maansa lippua koska se on niin junttia ja ällöä, kuulema.
Eihän täällä lipuista yms sellaisista ole puhuttu vaan näistä leijonakoruista. Älä heittäydy ty pe räksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama minuakin nauratti. Kaveri vaikutti vielä päihtyneeltä.
No, totta kai se oli päihtynyt. Persu maaseudulta tulee isolle kirkolle, niin kännihän se on vedettävä!
Onko Puhos sinusta "iso kirkko"?
Minusta se on ghettoläävä.
Isolle kirkolle on sanonta jolla tarkoitetaan sitä kun maalta joku tuke tulee isoon kaupunkiin, yleensä Helsinkiä tarkoitetaan. Puhoksen ostari on Helsingissä. Kirkko ei varsinaisesti asiaan liity. Autistille voi olla vaikeaa tämä.
Venäjän lippuko siinä paidassa pitäisi olla?