Uusi deitti mietityttää
Olen tavannut yhden miehen nyt pari kertaa, mätsättiin tinderissä. Hänen kanssa on ollut kiva jutustella. Hän on tyyppiäni ja tuntuu että meillä klikkaa. Minua kuitenkin mietityttää jotkin asiat mitä hän on sanonut tai tehnyt:
Ensimmäisten treffien päätteeksi tunnustin jännittäneeni treffejä paljon, johon hän tokaisi jotenkin ärtyneen oloisesti että "vain psykopaatti ei jännitä ensimmäisiä treffejä". Minusta tämä on erikoinen reaktio, odotin varmaan jotakin "niin muakin" tms. vastausta.
Ensimmäisillä treffeillä oli jostain syystä myös olo kuin olisi kävellyt kananmunankuorilla. Toisilla treffeillä ei tätä ollut, mutta jokin ahdistus välillä iskee kun mietin tätä tapailua.
Toisten treffien päätteeksi hän ehdotti, että poistaisimme tinderit 'kun se kerran on ajanut asiansa'. Minusta tämä oli ehkä liian aikaista. Tähän tuskin on mitään oikeaa aikataulua, mutta silti.
Lisäksi olen nähnyt valveen ja nukahtamisen rajoilla unta tästä miehestä. Unessa hänen mukavan kuoren alta paljastui 'hullu huutaja' ja säpsähdin hereille. Kerran myös heräsin keskellä yötä ja jokin inhosäpsähdys meni kehoni lävitse kun hän tuli mieleeni. Tämä oli kummallista, koska miehessä ei ole mitään epäviehättävää mielestäni, mutta mietin, onko alitajuntani pistänyt jotakin merkille.
Aika näyttää mihin suuntaan tämä tapailu etenee. Onko kenelläkään kokemusta siitä, että näennäisen pienet asiat muuttuvat ajan myötä pahemmaksi? Tai vastaavasti häviävät/ovat jonkinasteisia väärinymmärryksiä?
Kommentit (28)
Minun on vaikeaa ymmärtää ihmisiä, jotka eivät usko selkeitä varoitusmerkkejä, joita heidän mielensä ja kehonsa lähettää ja usein myös järki. En olisi ikimaailmassa tavannut toista kertaa miestä, joka jo ensimmäisillä treffeillä on ärtynyt. Mitä ihmettä?
Kuulostaa varsin pelottavalta tapaukselta.
Intuitiosi tietää jo, kuuntele sitä.
Nyt kannattaa lopettaa tuon miehen deittailu.
Kontrollointia ja painajaisia jo heti alussa. En edes miettisi ottaisinko tota miestä elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Kontrollointia ja painajaisia jo heti alussa. En edes miettisi ottaisinko tota miestä elämääni.
Totta, vaikka miten olisikin vetovoimaa ja kiinnostusta sekä klikkausta. Samaa mieltä.
Nk. pienistä asioista alkoi kertymään kuin lumipalloon enemmän ja enemmän kerroksia ja asioita. Samat aiheet, mutta isommissa mittakaavoissa loppupelissä.
Saalistava ihmistyyppi yleensä "testaa" onko toinen sopiva "kohde". Sopivia kohteita saalistajalle on juuri ne, jotka ohittaa oman epämukavuuden jotta tekisi toiselle olon mukavaksi.
Juuri niinkuin ap oli ekoilla treffeillä tehnytkin. Hän oli välittämättä tunteesta "kuin kävelisi munankuorien päällä". Toisille treffeille ilmestyttyään ap on läpäissyt testin, ja nyt saalistaja on strategisesti erittäin miellyttävä jotta suhde pääsee syvenemään.
Älä jatka enää pitemmälle, tarkoituksena on saada sinut loukkuun suhteeseen jossa joudut kestämään hänen oikkujaan. Ja se voi verottaa henkistä hyvinvointia. Kannattaa varoa saalistajia!
Et olisi tavannut sitä ellei se olisi komea mielestäsi. Komeat miehe ton kuitenkin aina jännämiehiä ja jotenkin mielenvikaisia hulluja. En vihjaa mitään mutta kannattaa ehkä miettiä lisää kannattaako tapailla.