Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työskentelen sairaanhoitajana psykiatrisella osastolla. Piristä vuoroani ja kysy mitä haluat tietää.

Vierailija
04.10.2026 |

kysy mitä haluat tietää.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hassuin" potilas? Vaikka ymmärrän toki, ettei siinä ole mitään hassua. Mutta tyyliin prinsessa?

Vapaaseurakunnissa on prinsessoja oikeasti ja Debora ja nekin meditoi kuin gurut! Samoin on helluntailaisten joukossa naisia jotka tanssii kuin kuningas DAVID. VAapaitten suuntien juhlissa tapahtuu. Saalem.fi nuorten illat 

Älkää puhuko hengille, niin ei lantut sekoa🌰

Vierailija
42/74 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi hoitajat valittaa kiirettä ja hoitajamitoitusta, mutta on aikaa roikkua täällä?

Itse olen töissä ikäihmisten ympärivuorokautisessa hoivakodissa eikä kyllä ole aikaa palstalla kuin ehkä tauolla, mutta en halua tauko kuluttaa tähän sontaläjään.

Maksetaanko sun palkka julkista verorahoista vai ootko yksityisellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paikalla monta Napoleon nimistä pikkumiestä?

Napoleon oli kotoisin jostain Sardiniasta eikä täältä. 

Vierailija
44/74 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se vastaa. Oli trolli. Tai oikeasti potilas.

Tämähän on aika normaali-ilmiö. Kun nukut naisen vieressä niin saatat herätä silloin kun olet panemassa.

Vierailija
45/74 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö vieraasta ihmisestä nopeastikin, jos ei ole ns. oma itsensä? Läheiseni sairastui 2-suuntaiseen 4 vuotta sitten, ja oli aivan yllättäen täysin sekaisin. Aluksi hoitoonpääseminen oli hankalaa, kun täytyi todistella, ettei käyttäydy hänelle ominaisella tavalla. Toki myöhemmin sitten uskottiin paremmin, kun sai niitä kunnon hulluuskohtauksia.

Vierailija
46/74 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi hoitajat valittaa kiirettä ja hoitajamitoitusta, mutta on aikaa roikkua täällä?

Itse olen töissä ikäihmisten ympärivuorokautisessa hoivakodissa eikä kyllä ole aikaa palstalla kuin ehkä tauolla, mutta en halua tauko kuluttaa tähän sontaläjään.

Yksityiset maksattaa kaiken asiakkailla kovilla kk maksuilla. 

Vierailija
47/74 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö hoitajilla aina ole mahdottoman kiire, miten joudat olla täällä?

Ei kovin potilasturvallista jos aina on kiire.

Emme puhu tehohoidosta, ensiavusta etc. On välillä aikaa, ja välillä todella hektistä. On varmaankin kirjaamassa yökköjä varten. Psyk.sh.

No ainakaan siellä teholla ei saa olla jatkuvasti kiire.

Vierailija
48/74 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on ollut pahin tai hankalin potilaskohtaaminen tai tilanne työurallasi?

Vierailija
49/74 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi jogassa nähdään näkyjä. Sehän perustuu meditaatioon! YouTube Astantajoga guru YouTube RELAX music ! Et sä nyt koko maapalloa voi tunkea synagogalle ilmestyksiä näkemään kyllä niitä on budhissa ja muissakin. 

Vierailija
50/74 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon menoja maksetaan myös yksityisellä verovaroista. Hyvin harvoissa yksityisissä paikoissa kaikki maksettaisiin asiakkaan omasta pussista.

Vierailija
51/74 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budhan munkit esimerkiksi Intia ja Tiibet  ja poppamiehet puhuu hengille samoin lestadiolaiset ajaa jäsenistöön pois vääriä henkiä tai niistä tehdään parannusta. Budhat vie ruokaa patsaalle ja puhuu niille ettei ne olisi vihaisia. 

Vierailija
52/74 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kuolevien vierellä niin toiset näki pahoja henkiä ja joku Pirun kun taas jotkut näki enkeleitä jotka tuli hakemaan. Älkää nyt kaikkea selitelkö teidän kykyjen mukaan. Onhan näitä enkelihoitajia ja energiahoitajia! Kuin on noitia samoin poppamiehiä. Ette voi koko maapalloa laittaa kemikaaleilla samanlaisiksi kuin te. Sirkuksessa tehdään taikatemppuja ja teatterissa. Kuin huumeissa ja lääkkeissä moni on sekava. Nykyään sieniä pureskellaan että olisi hauskaa. 

Vierailija
53/74 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksityisellä töissä, mutta kyllähän hyvinvointialueet ostaa paikkoja vanhuksille koska ei riitä paikkoja julkisella. Ihmeellinen harhaluulo joillakin, että yksityisissä paikoissa on vain hyvätuloisia. Kyllä meillä ainakin suurin osa on ihan hyvivointialueen maksamalla setelillä. 

Vierailija
54/74 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä suurin osa asukkaista on hyvinvointialueen maksamalla setelillä. Moni saa ihan eläkkeensaajan asumistukea vuokraan. Joka asiaa ei todellakaan laskuteta erikseen. Ottakaa oikeasti asioista selvää ennen kuin alatte viisastelemaan.

Vierailija
55/74 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhetessa on ne hormonipuutos oireet. Nykyään on korvaushoitoja geelit ja laastarit. Verenpaine tasaantuu kun vähentää kofeiinia. 

Vierailija
56/74 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kun on nuorena ollut trapetsitaitelija tai kilpajuoksija sitten yhtä äkkiä pitääkin olla vanhus !!! 

Vierailija
57/74 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko paikalla monta Napoleon nimistä pikkumiestä?

Napoleon oli kotoisin jostain Sardiniasta eikä täältä. 

Psykoosi

Vierailija
58/74 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko täysin terve ja normaali ihminen teidän käsiinne joutuessaan saada hullun paperit?

Vierailija
59/74 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi suomalaiset puhuu viherkasveille ja lemmikkielukoille kun samalla kouluttaa niitä eikä se liity mihinkään hulluuteen kuten jotkut väittää muualta tulleet. Kukat on samoin harrastus ja puhuessa hiilidioksia tulee kasvin lehtiin. Meillä on selviytymiskeinot pimeässä keksitty. 

Vierailija
60/74 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko täysin terve ja normaali ihminen teidän käsiinne joutuessaan saada hullun paperit?

Voi jos on uskonnosta lahkosta.Ennen uskonnot laittoi prostituoituja mielisairaaloihin. Tai saatanalle kuin lestadiolaiset hoitokokouksissa. Tai helluntailaiset laittoi. Tietty joukko voi itse tehdä mitä tahansa pahaa ja väärentää kuin sortaa toisia. Myös lahkojen välillä on hirveät oppiriidat elikkä jostain uskontolauseesta tapellaan. Ja sitten on nää Juudas joukot joille vain he ovat he. Luvattua maata etsimässä muiden tontilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi