Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hammaskoruista kokemusta?

Vierailija
31.05.2007 |

tyttö osti tänään semmoisen (14e) ja nyt pitää mennä hammaslääkäriin laittaa sen kiinni (30e) - huokaus. Näköjään muotia tämä nyt, tyttö menossa yläasteelle ja 6 tyttöä jo laittanut. Pysyykö ne varmasti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää roskalta?

Vierailija
2/11 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta taas pikkusisko on nielassu jo kaksi... Olin sillon aikonaan eka, jolle se hammaslääkäri korun laitto, eikä se ollu ollenkaan varma kauanko tulee pysymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerran nielin sitten sen samalla...

Vierailija
4/11 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans on pysynyt molemmat korut hyvin.

Mutta kauemmin ollut koru on alkanut tummua, onko jollain kokemusta, saako h.koruja jotenkin kiillotettua, vai pitääkö koko koru vaihtaa?

Vierailija
5/11 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systerilläni pysyi koru vaan hetken ja uusikin hetken, joten ilmeisesti jonkun hammaslaadussa koru ei vaan pysy kiinni.

Vierailija
6/11 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti osti mulle aikoinaan 15-vuotislahjaksi hammaskorun. Nyt sunnuntaina tulee 25-vuotta täyteen ja hyvin on kiinni pysynyt.. :)

Vierailija
7/11 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampaan kiillepinta ja altistaa hammasvauriolle.

Vierailija
8/11 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hammaskoru noin 6 vuotta ja otin sen sitten pois. Hammas jossa koru oli tummui 3kk aikana ja jousuin käymään putsaamassa hammasta 3kk välein. Lääkäri sanoi et se johtui siitä et kiille oli vaurioitunut ja liimaa ei oltu saatu kokonaan pois hampaan pinnasta. Tätä kesti n. 3 vuotta ja nyt hammas ei enää tummu. Oli tosi ikävää kun hammas näytti ihan madänneeltä aina 3kk välein. Aika iso homma vaan hammaskorun takia.

Vierailija
9/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi sain sen talteen ja se pistettiin uudelleen kiinni. Nyt sitten pysynyt jo melkein 4 vuotta.

Vierailija
10/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten irtosi eräällä laivareissulla. Ei vaan enää aamulla ollut siinä. Luulen kolauttaneeni lasin hampaaseen ja siis siihen koruun ja siksi irronnut..

Vierailija
11/11 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran irtosi kun kynällä siihen osuin...Sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia kun uudestaan laitettiin. Silloin sain vielä kunnallisella puolella laittaa, oli niin uusi juttu vielä... ;)