Montaako naista pyörittäist jos voittaisit lotossa useita miljoonia?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä joka päivälle eri opiskelijatyttösen ottaisin niin paitsi sunnuntaille. Silloin pitää lepuuttaa vehkeitä.
Miksi niitä tarvitsee lepuuttaa kun ne eivät toimi muinakaan päivinä?
Sen ainakin tiedän, että jos voittaisin miljoonia niin siinä vaiheessa naisia pyörisi ympärillä koko ajan.
Maksullisia 3-5 ja näistä voisi olla pari sellaisia sokerityttöjä. Näiden lisäksi sitten pari kolme ns tapailusuhdetta
T: pervo setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kusipää aloittaja ei tajua sitä että jokupäivä sinä olet eläkeläinen , käännä urpo takkisi ja sulle nauretaan.
Minähän olen jo. Mitern se muuttaa tilannetta? Ap
Konala on siis mt-eläkkeellä. Ok, sen pystyi tavallaan päättelemään puppa-paskasta.
Heh, itse olet kommenteista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kusipää aloittaja ei tajua sitä että jokupäivä sinä olet eläkeläinen , käännä urpo takkisi ja sulle nauretaan.
Minähän olen jo. Mitern se muuttaa tilannetta? Ap
No sitten että mulla meni väärään aloitukseen vastaus, sori minä se syyllinen olen ja mitä tulee kysymykseen en todella pidä vertausta rahasta ja naisista hyvänä.
Yks riittäs. Hän joka on joskus mun ollessa köyhempi osoittamut kiinnostusta ja arvostusta mua kohtaan mutta ei sitten kuitenkaan olosuhteista johtuen ole päädytty kimppaan.
Vain 1 kerrallaan mutta vaihtaisin ehkä 3kk välein ja super kaunis 16-19v olisi koko loppuelämän.
Miehet ovat just tuollaisia. Itse laittaisin perheen talouden kuntoon ja lahjoittaisin järjestöille.
Voitin 660000 euroa lotossa joskus. Ostin seksiä kauniilta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Sen ainakin tiedän, että jos voittaisin miljoonia niin siinä vaiheessa naisia pyörisi ympärillä koko ajan.
Niin tietynlaisia naisia, mutta ei kunnollisia ja järkeviä naisia. No mikäs siinä, jos tyhmät kullankaivajat kiehtoo sua.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat just tuollaisia. Itse laittaisin perheen talouden kuntoon ja lahjoittaisin järjestöille.
Vihervassari, et todellakaan lahjoittaisi yhtään mitään, hyvesignaloit vain!
En yhtäkään mutta kaivatulle lahjoittaisin huomattavan summan ja edelleen pysyisin erossa hänen elämästään.
Konala on siis mt-eläkkeellä. Ok, sen pystyi tavallaan päättelemään puppa-paskasta.