Keksikää minulle uusi ammatti, olen 56 ja en enään jaksa
En enään jaksa työelämää, minua ei ollenkaan kiinnosta.
Olen tietokone alalla hoidan suuren firman tietokantoja. Pitäisi oppia lisää, en vain viitsi kun ei kiinnosta! Siis ei kiinnosta tippaakaan!
Haluan myydä tämän meidän omakotitalon, muuttaa kaupungin keskustaan ja asua kerrostalo kolmiossa. Voisisin asua sellaisessa ilman asuntolainaa jos myyn tämän talon.
Joten keksikää minulle helppoja pikku keikka duuneja mitä voisisin tehdä jotta aika ei mene liian pitkäksi.
Olen koko ikäni raatanut ja haluan päästä edes hetken helpommalla. Olen vielä sen verran ’nuori’ jotta ehtisin siitä nauttia.
Lapseni ovat jo aikuisia
Kommentit (43)
Aloittajalla on erikoinen ongelma, meitä työttömiä 56 vuotiaita on täällä Suomessa myös paljon. Itse olen ollut työtön 4 vuotta ja haluan töihin. Ihminen, joka valittaa että ei jaksa töissä, anna työsi sitten työttömälle.
Nyt on kyllä hämmästyttävä määrä yhdyssanavirheitä. Tahallaan?
Hoiva-avustajaksi opiskelee nopeasti ja sitten keikkoja.
Mikä tahansa ammatti, jossa ei tarvitse osata yhdyssanoja.
En usko sanaakaan aloittajan höpinöistä. Liikaa kirjoitusvirheistä että olisi töissä yhtään missään, saati tietojärjestelmähommissa, joissa jokainen merkki ratkaisee ja tarkkuus on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on erikoinen ongelma, meitä työttömiä 56 vuotiaita on täällä Suomessa myös paljon. Itse olen ollut työtön 4 vuotta ja haluan töihin. Ihminen, joka valittaa että ei jaksa töissä, anna työsi sitten työttömälle.
On työpaikkoja, joissa työntekijät poltetaan loppuun ja uutta tilalle. En syyttäisi heitä valittamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Önlyfänssi
Susanna Penttilä on 53v.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa ammatti, jossa ei tarvitse osata yhdyssanoja.
Ajatella jos tulisi sääntö että sinun pitää puhua niinkuin kirjoitat, olisiko naurussa pitelemistä.Tulee mieleen heti Apuuvaa tyyppi joka olisi pulassa melko nopeasti.
Äidinkielen opettaja? Oppisit kirjoittamaan oikein.
Vedä itsesi kiikkuun, niin helpottaa...
Lähde tietyille.Saa olla ulkona .vaikka ohjaus töihin
Terapeutti. Ei vaadi koulutusta ja naisia riittää asiakkaaksi.
Olen 57, haen töitä kiltisti, mutta myönnän; väsyttää jo. Olisin ihan valmis eläkkeelle. Ihan hirveää työnhakua ollut koko elämä, koko ajan yrität, raadat, mainostat itseäsi - tuloksena pätkätyöllistymistä, ei ikinä lomaa, kevytyrittäjärupeaman aikana ei edes sairaslomaa. Tahtoisin vaan levätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On työpaikkoja, joissa työntekijät poltetaan loppuun ja uutta tilalle. En syyttäisi heitä valittamisesta.
Naiset eivät kestä mitään työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät kestä mitään työtä.
Naiset hoitaa ihmiset. Työssä ja kotona.
Niin että haluaisit vain harrastaa työtä?
Dannyllä on naisia ja kun ukko joskus vuosikymmenien jälkeen haudataan, haudalla itkee tuhansia onnettomia pikkupimppiä joita ilkka ei kerinnyt korkata.Hää oli se rajuin kundi piellä maan, tosin reetu?
Kato homppelikin heräsi, morjes.