Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan boomereita kiinnostaa seuraavat aiheet:

Vierailija
04.10.2026 |

Donut lab, Trump, aurinkopaneelit, Tesla, kotiakku, matkailuauton huolto.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boomerit on eläkkeellä. Syntyneet 1945-1950.

Lol taidat olla maailman tyhmin ihminen :DDD

Itse ole tyhmempi, boomerit ovat eläkkeellä.

Nuorimmat boomerit ovat 62 eli eivätpä ole. Ovat edelleen valitettavasti myrkyttämässä työyhteisöjä ja pilaamassa kaiken mihin koskevat. 

Ei 62 vuotiaat ole boomereita, siis oletan että työkntelet Suomessa etkä Amerikassa

Vierailija
42/56 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo saatanan demaripirut on kylläkin vielä tukevasti haitoilla.

Ja se koskee kaikkia jotka on olleet 60- & 90-lukujen välissä äänestysiässä ja ovat demaripaskasakkia äänestäneet.

Ne on kaikki boomereita eli pskasakkia.

Per su pas ka öy höt tää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Päivän sää

- Bensan hinta

- Ukrainan sota

- Kahvitarjoukset

Siinäpä ne.

Mutta ei työpaikalla. Suomen boomerit, baby boom, ovat syntyneet sodan jälkeen 1945-1964. Laskeppa siitä, missä ovat (elleivät jo mullan alla). Generation X taas alkaa 1965- eteenpäin, siihen voit lukea nämä 5-6-kymppiset jotka vielä jaksavat raataa töissä (minä en).

Eipäs ole. 

Vierailija
44/56 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorimmat boomerit ovat 62 eli eivätpä ole. Ovat edelleen valitettavasti myrkyttämässä työyhteisöjä ja pilaamassa kaiken mihin koskevat. 

Ai sä asutkin Amerikassa, olisit sanonut!!

Lol mitä :DDD

Boomer on lyhenne sanoista baby boomer, joka viittaa Yhdysvalloissa vuosina 1946 - 1964 syntyneisiin ikäluokkiin. 

Suomessa vastaava ikäluokka on sodan jälkeen syntyneet ”suuret ikäluokat”. Suomessa suuret ikäluokat tarkoittavat pääasiassa vuosina 1945 - 1950 (tai 1946 - 1950) syntyneitä.

Vierailija
45/56 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli ettei ap voi osallistua kun aikuiset keskustelee.  ;D

Sekin riittää että nyökkäilet silloin tällöin muka ymmärtämisen merkiksi. Ei kukaan välttämättä huomaa miten pihalla olet maailmanmenosta.  ; )

Vierailija
46/56 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 62 vuotiaat ole boomereita, siis oletan että työkntelet Suomessa etkä Amerikassa

Suomen boomerit ovat syntyneet 1945-1950. Eivät siis enää ole töissä joitain harvoja lukuunottamatta. Mutta saas nähdä miten meille muille käy. Ollaan töissä vielä 80 v.

Vierailija
47/56 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on donut lab? Mut aiheet ei kiinnosta yhään. Oon nuorinta boomeripolvea. Mua kiinnostaa lenkkeily, marjastus, dekkarit, sanaristikot, sudokut, käsityöt, taitoluistelu, yleisurheilu, hiihtäminen (itse, ei penkkiurheilu), blues, rokki, kasarihevi, teatteri, leipominen, kielten opiskelu, linnut, luonto yleensä ja eläkepäivistä haaveilu. N62

Minä olen vanhinta ja lenkkeilen, marjastan, luen dekkareita, teen sanaristikoita, käsitöitä, leivon ja hiihtelen. En myöskään tiedä, mikä ondonut lab. Mummo80

Vierailija
48/56 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnon kohteista päättellen ovat demaripaskasakkia.

Sinällään yllättävää että ovat ylipäätään työmaalle eksyneet kelan tiskiltä demaroimasta. Mutta matkalla sinne töihin ovat unohtaneet matkasta ne toiset demaroivat kelan tiskiin nojailijat, kulmahousuiset hava hoplaat.

Vierailija
49/56 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta työpaikan boomerit. Käytän vastamelukuulokkeita lounaalla, yhteisissä tiloissa. Oikeastaan aina kun en ole asiakkaan kanssa tekemisissä.

Vierailija
50/56 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boomerit ei ole enää töissä.

Kaikki yli 40-vuotiaat ovat boomereita, kaikki alle 40-vuotiaat ovat millenniaaleja. Eli boomeri tarkoittaa periaatteessa aikuista ihmistä.

Vierailija
51/56 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin aloittaja yrittää olla jotenkin näppärä, pitäis faktat olla hallussa: boomereiden ikäluokka on syntynyt vuosina 1946–1964. Aloittaja tarkoittaa siis ehkä gen X ikäluokkaa 1966-1980. Joka tapauksessa hieman noloa länkyttää boomereista kun ei edes tiedä määritelmää. Voihan sitä tietysti yrittää todistella muuta ja vedota ”nykyiseen nuorisokieleen”… 🤭

Vierailija
52/56 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa oletkin oikeassa. Kaipa minä sitten olenkin maailman tyhmin ihminen! No pian lopuistakin boomereista onneksi päästään eroon. 

Nykyisessä nuorisokielessä boomerilla

viitataan usein kehen tahansa vanhempaan ihmiseen, jonka katsotaan olevan ajastaan jäljessä, kaavoihin kangistunut tai teknologisesti avuton, iästä riippumatta.

Johtuu tiktok-nuorten tietämättömyydestä ihan perusasioista. 

Vierailija
53/56 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa oletkin oikeassa. Kaipa minä sitten olenkin maailman tyhmin ihminen! No pian lopuistakin boomereista onneksi päästään eroon. 

Nykyisessä nuorisokielessä boomerilla

viitataan usein kehen tahansa vanhempaan ihmiseen, jonka katsotaan olevan ajastaan jäljessä, kaavoihin kangistunut tai teknologisesti avuton, iästä riippumatta.

Johtuu tiktok-nuorten tietämättömyydestä ihan perusasioista. 

Miksi sitten kutsut ikäluokkaa 1951-1964?

Vierailija
54/56 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampun kasvattajat keksi aurinkopaneeliit. Ne oli myös buumereita. Buumerit oli hippejä ja vassareita.

Vierailija
55/56 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. Toiset ei opi ikinä. Kuten Ap. 

Vierailija
56/56 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no jutellaan ainakin aikuisista lapsistamme, pihatöistä, autoista, telkkarin ja suoratoistojen ohjelmista, Ukrainasta, Trumpista, ilmastoasioista, maailman tilanteesta ylipäätään, leffoista, konserteista, muusta kulttuurista, lemmikkieläimistä, aika monista asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi