Tasoittelen krapulaa laatikollisella sandelsia
Kommentit (43)
Harrastin samaa joskus aikoja sitten. En voi kieltää etteikö se ollut todella mukavaa. Mutta siitä tuli maksettavaksi sellainen hinta että jouduin lopettamaan. Nyt olen ollut raittiina ja toista kymmentä vuotta. Mutta en arvostele sinua, koska tiedän hyvin mikä homma.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa terävää väliin. Ei tokana päivänä enää kihahda samalla lailla, kolmannesta puhumattakaan.
Krapulan korjaaminen terävillä on kuin ripulin parantaminen piereskelemällä.
Tästä palstasta on tullu sellainen moralistien tyyssija, että oikeesti hauska lukea näitä vähän enemmän rappiollisia ketjuja.
Kateeks käy, liittyisin seuraan, mutta vieraita tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi vttu. Tapa itsesi.
Tästäkin kommentista näkee, että kaljanjuojat ovat paljon mukavempia ihmisiä.
Siellä sitä läskiä ja miestissejä kasvatellaan
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla täysin epäonnistunut ihmisenä, kun pitää todellisuutta paeta.
Todellisuuspakoa harrastetaan alkoholilla, lääkkeillä, huumeilla, kirjoilla elokuvilla ja peleillä. Vika voi olla siinä että todellisuus on ihan persiistä.
Hyvä että jotkut nauttii vielä elämästä. Vaimo sai eilen kauheat kilarit kun join 3 olutta illan vietossa. Tekis mieli viedä emäntä kauppaan ja vaihtaa se konttiin santtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossakin sen näkee että juominen on hyvin pitkälle krapulan välttelyä. Sillä se paha olo lähtee millä se tulikin. Fyysinen riippuvuus on yksi kovien huumeiden ominaisuus.
Se on todella näin. Siksi olin ilman vuosikaudet. Mutta en jaksa enää vanhoilla päivillä kiristellä niin hitto miksei!
Alkoholi onkin ainoa sallittu nautintoaine.
Tuli suuhun vanhan oluen maku tätä lukiessa. Taidat olla yksinäinen. Eipä siinä mitään. Kännissä ei tunnu niin paskalle se yksinäisyys ja mielikuvitus on kaverina.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että jotkut nauttii vielä elämästä. Vaimo sai eilen kauheat kilarit kun join 3 olutta illan vietossa. Tekis mieli viedä emäntä kauppaan ja vaihtaa se konttiin santtua.
Tuskin vaihto onnistuu. Yhden pirkan voit saada. Korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla täysin epäonnistunut ihmisenä, kun pitää todellisuutta paeta.
Todellisuuspakoa harrastetaan alkoholilla, lääkkeillä, huumeilla, kirjoilla elokuvilla ja peleillä. Vika voi olla siinä että todellisuus on ihan persiistä.
Todellisuus on monesti perseestä. Kumpi on sitten parempi: se että tyyppi juo tai napsii lääkkeitä ja turruttaa itsensä, vai se että hän on raivoraitis ja tappaa itsensä kun pää ei kestä sitä todellisuutta? Kaikelle on syynsä. Harva nyt huvikseen itsekseen juo.
Kyllä mä juon huvikseni, pari kaljaa ja siivous sujuu kuin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin vaihto onnistuu. Yhden pirkan voit saada. Korkeintaan.
Tätä minä juuri pelkäänkin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö vaihteeksi pahvilaatikko, missä Sandelsit ovat. Saattaa lievittää krapulaa tehokkaammin.
Älä ap usko tätä kommenttia.
Mikä ettei? Pahvilaatikko on maukas ja runsaasti energiaa sisältävä kehitelmä!
Kumma kun kaikkiin alkoholi-aiheisiin ketjuihin tunkee aina absolutistit kommentoimaan.
Idiooteilla on halvat huvit, meillä hulluilla ilmaiset. Ei tule terveyshaittaakaan, kun vesi riittää.
Kaljan on pahaa seuraavana päivänä. Itse juon siideri- ja lonkerotölkkejä vuorotellen.
Hyi hitsi, ei käy kateeksi, vaan sääliksi, mutta se taas on sairautta. Holistin elämä ei ole kivaa, mutta jokainen valitsee oman polkunsa...
Mulla on erittäin freesi olotila. Lähden pyörälenkille...
Hyi vttu. Tapa itsesi.