120 000€ ylimääräistä rahaa. En keksi mitä ostaisin
Ei velkaa ja omistusasunto.
Mitä sitä ostaisi ennen kuolemaa?
Kommentit (30)
Jos et keksi rahoille käyttöä niin minä voin auttaa. Pidetään hauskaa sen aikaa kun rahat riittää. Hommaa passi jos ei ole jo. Ihan ensin suunnataan johonkin missä ei palele shortsit jaloissa. Sitten mulla on useitakin ideoita...
Jaa jouluisin 1000e mummoille marketissa 50e seteleinä.
Laita lottoon, hyvään tarkoitukseen valtiolle.
Lähetä mulle niistä rahoista vähintään 20 tonnia, lopuilla voit tehdä mitä tykkäät. Tulisi tarpeeseen.
Ostin veneen joskus. maksoi 25000 euroa. Käyn veneilemässä ja kalassa.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä mulle niistä rahoista vähintään 20 tonnia, lopuilla voit tehdä mitä tykkäät. Tulisi tarpeeseen.
Laita osoite, niin pistän rahat tulemaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Itsehän ostaisin osakkeita, mutta joillakin muilla on tarve päästä rahoistaan eroon pikimiten ja ostaa jotain turhuuksia, koska raha polttelee taskussa ja kerranhan täällä vain eletään.
Jos on nyt jo niin paljon rahaa ettei tiedä mitä niillä tekisi, niin mitä ihmeen järkeä on sijoittaa siinä toivossa että kohta voisi olla vielä enemmän rahaa josta ei tiedä mitä niillä tekisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän ostaisin osakkeita, mutta joillakin muilla on tarve päästä rahoistaan eroon pikimiten ja ostaa jotain turhuuksia, koska raha polttelee taskussa ja kerranhan täällä vain eletään.
Jos on nyt jo niin paljon rahaa ettei tiedä mitä niillä tekisi, niin mitä ihmeen järkeä on sijoittaa siinä toivossa että kohta voisi olla vielä enemmän rahaa josta ei tiedä mitä niillä tekisi?
Tätä samaa kans ihmettelin.
Ap
Sijoita tuo summa niin saat siten lisää rahaa. Muutaman vuoden päästä sinulla on 200 000e.
Mitäpä niilläkään tekee jos nyt jo 120000 euroa ylimääräistä?