Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järvenpääläiset, oletteko saaneet uuden äitiyspakkauksen?

31.05.2007 |

Katsoin juuri Kelan sivuilta, että mulle on tehty päätös äitiyspakkauksen saamisesta. Pakkaus postitetaan kahden viikon kuluessa. Terkkarini johti minut harhaan antamalla virheellistä tietoa: hän sanoi, että pakkaus haetaan itse Kelan toimistosta! Nyt en siis voikaan vitkutella pakkauksen hakemisen kanssa, vaan täytyy ottaa vastaan se pakkaus, joka tulee postissa... Toivottavasti enää ei jaeta viime vuoden pakkauksia! Rakastan vuoden -07 pakkauksen värejä, etenkin se retro vihreävalkoraidallinen body on aivan ihana!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat jo vallan jakaa pelkkää uutta pakkausta. Mun päätös oli tehty viime viikon maanantaina ja eilen hain uuden pakkauksen postista.

Uskon, että sinäkin saat uuden pakkauksen.

Se valkovihreäraidallinen body on muuten aivan ihana ja suorastaan hämmästyttävän samanvärinen kuin Marimekon tämän kevään/kesän valko-vihreäraidalliset vaatteet/ päärynäkuosit.

Vierailija
2/2 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...saan uuden pakkauksen! Äitini kertoi, että vuoden -78 äitiyspakkauksessa oli aivan samanvärinen vaate: valkovihreäraidallinen! Tosin varmaan kyseessä oli potkuhousut, en muista... Olen siis itse syntynyt -78. Harmi vaan, että äitikin rakasti noita värejä niin paljon, että se vaate on pidetty loppuun mulla ja veljelläni. Sitä ei siis enää ole olemassa, vaikka suurin osa vuoden -78 pakkauksen vaatteista on nyt mulla! Odotan innolla, että anoppi ehtii kaivaa esiin mieheni vanhat vauvanvaatteet... Nimittäin myös mieheni on syntynyt -78, eli sama pakkaus hänelläkin on ollut. Toivottavasti tuo vaate ois tallessa anopillani - oispa kiva vertailla tämän vuoden pakkauksen valkovihreään bodyyn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla