Muita, jotka ei käy Lidlissä ostoksilla?
Tosiaan teen ostokset muissa kaupoissa. Ei oo rahasta kiinni tuo ostaminen.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kävisin mutta siellä ei myydä mitään. On sellainen kauppa että siellä kun käy saa lähteä sen jälkeen kauppaan. Eli täysin turha
Ei myydä mitään? Mitä niillä tavaroilla sitten siellä tehdään? Miksi ne kassat naputtelevat ja ihmiset tulevat ulos kassien ja kärryjen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
minä käyn ja parasta on että persuja ei pörrää siellä
Jooh mieluummin haistelee niitä niitä vihreitä rastatukkia...
Vierailija kirjoitti:
Lidl on boikotissa, epäpäteviä myyjiä. Ihan pieni asia rahallisesti, periaatteellisesti ei. Nyt vuoden ajalta on jäänyt monituhatkertaisesti myyntiä pois mokomalta moraalikadon tyyssijalta.
Kaikki myyjät epäpäteviä? Erikoista.
Itse en käy sen takia koska asiakkaani käyvät siellä ja muutkin vähävaraiset.
T. Soskun täti
Vierailija kirjoitti:
Kävisin mutta siellä ei myydä mitään. On sellainen kauppa että siellä kun käy saa lähteä sen jälkeen kauppaan. Eli täysin turha
Kai sielä nyt jotaki myydään...
Vierailija kirjoitti:
En käy, koska en saa sieltä kaikkea tarvittavaa kerralla. Käyn sellaisessa kaupassa, josta saan.
Mitä et sieltä saa?
Minä. Lidliin on matkaa 110 kilometriä, lähikauppaan kilometri.
Vierailija kirjoitti:
Lidlit ovat minusta epäviihtyisiä ja rumia, varastomaisia. Se on yksi syy miksi vältän.
Eipä Lidl juurikaan eroa esim. S-marketista.
Vierailija kirjoitti:
Hyllyt täynnä tavaraa ei ole mitään.
Lidl on boikotissa, epäpäteviä myyjiä. Ihan pieni asia rahallisesti, periaatteellisesti ei. Nyt vuoden ajalta on jäänyt monituhatkertaisesti myyntiä pois mokomalta moraalikadon tyyssijalta.