Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla jotain haaveita?

Vierailija
03.10.2026 |

Itse en haaveile mistään, kun en halua pettyä. Eivät toteutuisi kuitenkaan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ensi tiistainakin 120 miljoonaa haavetta.

2/34 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiätysti, osa on jo toteutunutkin 🤩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mun haaveet yleensä myös toteutuvat

Vierailija
4/34 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On haaveita. Yksi suurimmista toteutuu ens kesänä. Olen siitä äärimmäisen kiitollinen.

Vierailija
5/34 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vuosi sitten haaveilin työpaikasta, mutta nyt en enää siitäkään. Ja työttömyyden takia saa heittää hyvästit kaikille muillekin haaveille.

Ap

Vierailija
6/34 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä kerran teiniltä sais.

Vierailija
7/34 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveena ollut jo pitkään muutto Italiaan Toscanan alueelle . Siellä elän rauhassa ja nautin elämästä . 2-3 vuoden päästä tämä on mahdollista toteuttaa . 

Vierailija
8/34 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä! 😊 Haaveilu on jo itsessään ihanaa, vaikka haaveet eivät toteutuisikaan. Osa omistani on sellaisia etteivät tämänpuolisen todellisuuden puitteissa edes voisi toteutua, mutta haaveilen silti.

Vierailija
9/34 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon🤗

Vierailija
10/34 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveita on paljon pieniä ja isoja. Ilman niitä elämä olisi aika kurjaa. 

Tällä hetkellä haaveilen uudesta joulukuusesta jossa olisi valmiina valot sekä keittiön seinän maalaamisesta. Ensi kesälle on jo monta projektia eli haavetta tiedossa. Ja tietenkin aina haaveilee siitä perinteisestä eli lottovoitosta ja että ei tarvisi eläkeikään asti hukata elämää töissä. 

Vierailija
11/34 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveita on paljon pieniä ja isoja. Ilman niitä elämä olisi aika kurjaa. 

Tällä hetkellä haaveilen uudesta joulukuusesta jossa olisi valmiina valot sekä keittiön seinän maalaamisesta. Ensi kesälle on jo monta projektia eli haavetta tiedossa. Ja tietenkin aina haaveilee siitä perinteisestä eli lottovoitosta ja että ei tarvisi eläkeikään asti hukata elämää töissä. 

Esim. nämä sun kaksi pientä haavetta on täysin mun ulottumattomissa.

Ap

Vierailija
12/34 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen että joku päivä ihmiset hyväksyisi minut edes vähän. Tai jopa löytyisi kumppani joka tykkää minusta edes vähän . Kivaa päivää kaikille vauvalla 😊

Vierailija
13/34 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut sekä toteuttamiskelpoisia, että mahdottomia tai lähes mahdottomia unelmia. Ensinmainittuja olen pyrkinyt elämässäni toteuttamaan, kuten haaveilemani opiskelu- tai työpaikka. Jälkimmäiset, kuten lottovoitto jäänevät haaveilun asteelle loppuelämäksi.

Vierailija
14/34 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä hetkellä. Manifestoin kesän alussa itselleni kivan miehen, jolla on omaisuutta ja työtulot ja joka asuu lähellä omistusasunnossaan ja nyt mulla on sellainen. Ja: mua 7 vuotta nuorempi, miettikää!

Vierailija
15/34 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks ja ainut...olla ihan v i t u n rikas..ja autoja olisi enemmän kuin selänteen temellä..

Vierailija
16/34 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä vuosi sitten haaveilin työpaikasta, mutta nyt en enää siitäkään. Ja työttömyyden takia saa heittää hyvästit kaikille muillekin haaveille.

Ap

Tästä aloin miettimään, että miksi haaveilla yleensä tarkoitetaan jonkin asian ostamista? Eikö haaveita voi olla sellaisiakin mihin ei rahaa tarvitse esim. Jokin urheilutavoite, lukutavoite, opiskelut ym. Itselläni on tavoitteena löytää terveellinen elämä uudestaan monen vuoden jälkeen ja sitä kautta hyvä olo. Se ei paljon rahaa vaadi. 

Vierailija
17/34 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

Vierailija
18/34 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveena raitistuminen ja muutto Välimerelle pysyvästi . Muutto on mahdollinen mutta raitistuminen vaikuttaa lähes mahdottomalta .

Vierailija
19/34 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen siitä että Silakkaliikkeen jäsenet saadaan pakkohoitoon. Samoin Persuhullu ja Incelhullu tältä palstalta.

Vierailija
20/34 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rouva mielessä päivin öin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä