Puoliso on aika yksinkertainen, ja alemmin koulutettu
Mutta tullaan toimeen. Välillä naureskelen hänelle mielessäni, ja mietin miksi ihminen ei löydä intohimoa kouluttautumiseen.
Kommentit (33)
Onneksi mun kulta ei oo tuollainen 😃
Vierailija kirjoitti:
Mikä sai sinut tänne mollaamaan puolisoasi tuntemattomille?
Narsismi ja psykopatia.
Ap:lta ei näköjään vastausta tule mihinkään. Paska trolli.
Vierailija kirjoitti:
Miten päädyit tähän puolisovalintaan ap, jos et arvosta häntä?
Hyvä kysymys! Ap:n kannattaisi miettiä, mikä hänet on saanut mieltymään kyseiseen puolisoon. Mitä ominaisuuksia ap:ssa on, jotka ovat johtaneet tähän tilanteeseen. Onko itsetunnossa vakavia aukkoja vai mistä on kyse?
Mun mies on "vain" ylioppilas, mutta minua paljon älykkäämpi loogista päättelyä ja hahmottamista vaativissa tehtävissä. Hän lisäksi lukee paljon tietokirjoja sekä suomeksi että englanniksi.
T: Sosionomi yamk
Vierailija kirjoitti:
Ap on tolvanamies, hänellä ei ole puolisoa eikä hän saa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä ap et ole viitsinyt opetella oikeinkirjoitusta?
Olen pettynyt, vasta 20. viesti !
Ei koulutuksella saa näytettävästi kuin kusta pään täyteen. Miksi siihen tuntisi intohimoa?.
Ihan järkyttävää pilkun väärinkäyttöä. Tällä provolla on jäänyt äikän tunnit väliin.
Mitä kertoo sinusta tämä ”valinta”?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys! Ap:n kannattaisi miettiä, mikä hänet on saanut mieltymään kyseiseen puolisoon. Mitä ominaisuuksia ap:ssa on, jotka ovat johtaneet tähän tilanteeseen. Onko itsetunnossa vakavia aukkoja vai mistä on kyse?
Ei saanut parempaa. On alemman tason puoliso itsekin.
Enemmän tuo sinusta kertoo kun ripustauduit tyhmään ja kunnianhimottomaan ihmiseen.