Minkä takia hosut kaupan kassalla ja alat kasata ostoksistasi valtavaa vuorta?
Ja pahimmillaan runnoa edelläolevan ostoksia pienempään tilaan? Tuollainen ei nopeuta oikeasti yhtään mitään. Sillä aikaa kun edellinen maksaa ostoksiaan ja siirtyy pois alta, niin sinä ehdit latoa sen hihnan täyteen tavaraa.
Kommentit (35)
Minä laitan ne tavarat järjestyksessä viivakoodi lukupäätä kohti. Kassan hommat sujuu.
Minua ihmetyttää nämä tyypit, joilla ei ole muuta tekemistä kuin kytätä muiden tekemisiä kaupan kassalla ja vinkua niistä netissä. Pitää olla kyllä helvetin surkea elämä tuollaisilla.
Minä näin elämäni ensimmäisen kerran kaupassa jonkun tädin pikkukoirien kanssa, jotka istuivat kärryssä. 😱 Käsittämätöntä. Ja miksi vain koirat saa kauppaan tuoda..?! Koska minä saan tuoda oman lehmäni kauppaan?
Odotan, että hihna on tyhjä ja sitten siirrän siihen ostoksia hyvin hitaasti. Ei ole kiirettä! Ensin painavat tuotteet, sitten kevyet. Joskus menee 10 minuuttia, kun toimin rauhallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää nämä tyypit, joilla ei ole muuta tekemistä kuin kytätä muiden tekemisiä kaupan kassalla ja vinkua niistä netissä. Pitää olla kyllä helvetin surkea elämä tuollaisilla.
En mä kyttää muiden tekemisiä kuin vasta siinä vaiheessa, kun he tunkevat mun reviirille. Ihmetyttää nämä tyypit, joilla on hirveitä vaikeuksia hillitä hermojaan, jättää muiden ostokset rauhaan ja odottaa omaa vuoroaan. Lähes joka kerta, kun annan edelliselle maksurauhan, niin takaa alkaa kuulua aivan jäätävää tuhahtelua ja puhinaa, kun ostokset jo polttelee käsissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te keksitte kaikesta jotain maristavaa.
Ei, vaan se on todella epäkohteliasta ja etuilua. Jos on niin kiire, voisi kysyä ystävällisesti, voiko etuilla
Ja on ärsyttäää, kun tönitään ja hengitetän niskaan, erityisti flunssa aikana.
Se jono ei yhtään nopeammin liiku, päinvastoin, tavarat menevät sekaisin, eikä kassa tiedä mikä kenellekään kuuluu, näin kävi itselläni, kun joku hätähousu latoi ostoksiaan hihnalle ja kapula liikui ostosten välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä kyttää muiden tekemisiä kuin vasta siinä vaiheessa, kun he tunkevat mun reviirille. Ihmetyttää nämä tyypit, joilla on hirveitä vaikeuksia hillitä hermojaan, jättää muiden ostokset rauhaan ja odottaa omaa vuoroaan. Lähes joka kerta, kun annan edelliselle maksurauhan, niin takaa alkaa kuulua aivan jäätävää tuhahtelua ja puhinaa, kun ostokset jo polttelee käsissä.
Ap
Ihmisillä on vaikea kohtaanto-ongelma. Itse olen sitä mieltä, että ainoa velvollisuuteni kaupassa on maksaa ostokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja on tosi hankala maksaa, kun seuraava asiakas hengittää jo niskassa ja vie tilan, eikä kassa pysty siirtämään maksupäätettä lähemmäksi, jotta saisi laitettua pin koodia.
Vierailija kirjoitti:
En hosu, vaan menen itsepalvelukassalle ja maksan ostokseni täysin omaan tahtiin. Itsepalvelukassoilla on erittäin harvoin jonoa. Ihmettelen, eivätkö suomalaiset osaa tämän vertaa käyttää tietotekniikkaa. Ja toisaalta olen tyytyväinen, että meille osaajille on tarjolla kiireetön ohituskaista.
Jos ostaa alkoholia ja tupakkaa. On pullopanttilappu, Veikkaus pelejä tai joutuu ostamaan käteisellä niin ei voi itsepalvelukassalle mennä.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin elämäni ensimmäisen kerran kaupassa jonkun tädin pikkukoirien kanssa, jotka istuivat kärryssä. 😱 Käsittämätöntä. Ja miksi vain koirat saa kauppaan tuoda..?! Koska minä saan tuoda oman lehmäni kauppaan?
Kyllähän sä olet jo vaimosi saanut tuoda kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun ne tavarat onnlaiteetava hihnalle.
Siksi.
Siksi
Siksi
Polttaako ne käsiä vai miksi ne on laitettava siihen helvetin äkkiä?
Ap
Yleensä käytän ostoskoria. Se on helpompi kaataa hihnalle kuin kärry.
Siihen jäädä hypistelemään saa***na
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyskentelen kaikessa rauhassa kaupassa. Kun otan tuotteen, skannaan se ja asetan valmiiksi oikeaan kauppakassiini kärryyni.
Sitten kun kaikki ostokset tehty, menen kassalle
Siellä, ilman jonotusta, asetan skannerin hyllyyn ja maksan ostokseni.
Portista ulos ja kiitos hei.
Ostokset valmiina pakatuissa kasseissa.
En tajua, miksi ihmiset ei enemmän käytä skanneria ja itsepalvelu kassaa...
Kaikkialla ei ole skannereita ja itsepalvelukassalla ei voi lunastaa pullokuitteja, maksaa käteisellä eikä aina ostaa edes punalappuisia tai 0,5 % alkoholia sisältäviä tuotteita,
kyllä lidlin ip-kassalla ainaki voi lunastaa pullokuitin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hosu, vaan menen itsepalvelukassalle ja maksan ostokseni täysin omaan tahtiin. Itsepalvelukassoilla on erittäin harvoin jonoa. Ihmettelen, eivätkö suomalaiset osaa tämän vertaa käyttää tietotekniikkaa. Ja toisaalta olen tyytyväinen, että meille osaajille on tarjolla kiireetön ohituskaista.
Jos ostaa alkoholia ja tupakkaa. On pullopanttilappu, Veikkaus pelejä tai joutuu ostamaan käteisellä niin ei voi itsepalvelukassalle mennä.
Itsepalvelusta saa kyllä ööliä. Pitää kutsua myyjä paikalle. Punalaput taas ei vaan vörki. Joskus testasin. Aiheutin eksistentiaalisen kriisin koko kaupan väestölle
Mikä on ongelma, AP? Miksi teet kauppareissusta ongelman?