LĂ€hestyin sinkkukorillista naista Prismassa. Esitti ettei tiennyt korin ideaa đ
Arvatenkin "chad only". Odotti, ettĂ€ joku yli 185-senttinen komea, laatikkoleukainen lihaksikas ja supliikki mies tulee juttelemaan. Ei riittĂ€nyt kiinnostusta kilttiĂ€ kunnollista miestĂ€ kohtaan. đđ
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinÀ alamittainen leuaton hiiri ajoit naista takaa pakastealtaan ympÀri, pelkÀn korin vÀrin perusteella? Miksi kaikki kiltiksi itseÀÀn tituleeraavat miehet ovat mielenvikaisia?
Koska vain raivohullut pitÀvÀt kiltteyttÀ meriittinÀ.
VÀhÀn sama kuin kÀvelisi jossain ja jankuttaisi: "MinÀ olen psyykkisesti terve. MinÀ olen psyykkisesti terve. MinÀ olen psyykkisesti terve." Vakuuttaisiko se ketÀÀn henkilön mielenterveydestÀ?
Silti erittĂ€in harva vĂ€kivaltainen, rikoksesta tuomittu mies joutuu lĂ€mmittĂ€mÀÀn sĂ€nkyÀÀn yksin. đ€ Olisiko naisilla peiliin katsomisen paikka? đ€
Sovitaan nyt ihan vain mieliksesi, ettÀ olet tÀysin oikeassa jankjankwÀnkwÀnkuliuliuuh...
Miten se liittyy sinuun? Rangaistukseksi kaikki (yksipuolisesti himoitsemasi) naiset pakkoalistettava just sulle?
Ei mitÀÀn sinkkukoreja vaan naisille kÀsiaseet ja luvat itsepuolustusta varten. Kun ei valtio hoitele nÀitÀ työttömiÀ luuserimulkkuja psykiatriseen hoitoon, naisten on ilmeisesti pÀÀstettÀvÀ heidÀt kÀrsimyksistÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitÀÀn sinkkukoreja vaan naisille kÀsiaseet ja luvat itsepuolustusta varten. Kun ei valtio hoitele nÀitÀ työttömiÀ luuserimulkkuja psykiatriseen hoitoon, naisten on ilmeisesti pÀÀstettÀvÀ heidÀt kÀrsimyksistÀÀn.
Kannatan.
NÀmÀ tyypit tÀÀllÀ eivÀt ilmeisesti osaa edes runkata. Pahaksi on niiden Àlyllinen taantuminen pÀÀssyt.
Miten naiset muka saa pakkeja kun eivÀt tee aloitteita?
Ja turha vÀittÀÀ ettÀ naiset tekee. Ei kyllÀ suomalaiset naiset. Vauva foorumin jutut on sitten erikseen todellisuudesta.
Miksi tekisin aloitteen jotakin sellaista kohtaan, mitÀ en halua? Aina olen tehnyt kun olen jotain miestÀ halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinÀ alamittainen leuaton hiiri ajoit naista takaa pakastealtaan ympÀri, pelkÀn korin vÀrin perusteella? Miksi kaikki kiltiksi itseÀÀn tituleeraavat miehet ovat mielenvikaisia?
VÀhÀn sama kuin kÀvelisi jossain ja jankuttaisi: "MinÀ olen psyykkisesti terve. MinÀ olen psyykkisesti terve. MinÀ olen psyykkisesti terve." Vakuuttaisiko se ketÀÀn henkilön mielenterveydestÀ?
Silti erittĂ€in harva vĂ€kivaltainen, rikoksesta tuomittu mies joutuu lĂ€mmittĂ€mÀÀn sĂ€nkyÀÀn yksin. đ€ Olisiko naisilla peiliin katsomisen paikka? đ€
Se rikollinen ei kulje ympÀriinsÀ hokien "minÀ en ole rikollinen, minÀ en ole rikollinen" tai "minÀ olen rikollinen, minÀ olen rikollinen". VÀhemmÀn hÀiriintynyttÀ olla rikollinen kuin tuolla tavalla sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap niin epÀtoivoinen ja pillun perÀÀn ettÀ jopa ostoskorin vÀri mÀÀrittÀÀ toisen olevan automaattisesti lihatiskillÀ tarjolla?
Kuinkakohan moni sinkku todellisuudessa ottaa sen normiostoskorin juuri tuollaisten pÀllien takia, ettÀ saa kaupassa tehdÀ ostoksensa rauhassa ilman ylimÀÀrÀistÀ hÀirintÀÀ?Eikös se sinkkukori oo just sitÀ varten, et toinen sinkku voi lÀhestyÀ tarkoituksena tutustua?
Tietysti sinkkukori on nimenomaan viesti: tule juttelemaan. Jollei halua huomiota, sitÀ ei kannata sinkkukorilla maanitella paikalle.
NiinpÀ!
Ihme alapeukuttajia. SitÀ vartenhan se sinkkukori on keksitty, jotta sinkut tietÀvÀt lÀhestyÀ sinkkuja. He, jotka haluavat kulkea kaupassa rauhassa, ottakoot sen normikorin sitten.
Sukupuolesta riippumatta ei voi olettaa saavansa huomiota haluamilta ihmisiltÀ hakiessaan huomiota ihmisiltÀ. Ei se maailma toimi kuten romanttisissa elokuvissa, ainakaan kovinkaan usein.
Kukaan ei ole kenellekÀÀn mitÀÀn "huomiotaloutta" velkaa vaikka kuinka olisikin sinkku sinkkukoreineen pÀivineen.
Ugh, toivottavasti nÀistÀ sinkku(huomio)koreista luovutaan. EhkÀ olen ymmÀrtÀnyt luetun vÀÀrin,kun joskus niistÀ oli artikkeli ja tarkoitus madaltaa kynnystÀ sinkun kohdata toinen sinkku kaupassa ja uskaltautua juttusille. Tarkoitin tuolla aiemmalla kommentillani, etten vaan voi kÀsittÀÀ, minkÀ takia joku ottaa sinkkukorin ja saadessaan huomiota se onkin kamala asia.
Olisitko yhtÀ kiukkuinen, jos sukupuoliroolit olisikin toisinpÀin, nainen olisikin ap,joka koki saaneensa pakit mieheltÀ?
Naiset saavat pakkeja miehiltÀ eivÀtkÀ silti vongu ja vongu tÀÀllÀ haarat huurteessa, ettÀ saatana kun ÀijÀllÀ oli sinkkukori eikÀ se Àlynnyt antaa samantien.
Vain ja ainoastaan heikoimmat luuserimiehet on silkkipaperista valmistettuja ressukoita, jotka eivÀt kestÀ sitÀ, ettei joulupukki tuokaan koko lahjalistaa vielÀ viisikymppisellekin veijolle.
Miten naiset muka saa pakkeja kun eivÀt tee aloitteita?
Ja turha vÀittÀÀ ettÀ naiset tekee. Ei kyllÀ suomalaiset naiset. Vauva foorumin jutut on sitten erikseen todellisuudesta.
Tottakai sinÀ pikkujormaliinipippeliini sen(kin) (harhaisen ulitopiaitkusi) paremmin tiedÀt kuin itse ne naiset (+ ne miehet), joita heidÀn todellinen totuutensa koskettaa.
Kauheaa jos ottaisi vahingossa tuollaisen korin ja hortoilisi tunteja Prismassa, eikÀ kukaan tulisi edes juttelemaan.
Jormilla on pÀÀssÀÀn pillunpuute ja 200 sanan jankutusvarasto ja harhaluulot, jotka perustuvat siihen ettÀ niiden kusiputki on pudonnut sikiökaudella ulos vatsaontelosta.
Se kusiletku ei tee teistÀ parempia ihmisiÀ. PÀinvastoin; naiset ovat parempia ihmisiÀ, koska ovat ihmiskunnan ainut regeneratiivinen osa. Ei miehistÀ tarvita mitÀÀn muuta kuin siittiöitÀ, eikÀ nekÀÀn ole vÀlttÀmÀttömiÀ koska kloonaustekniikka toimii ja uusi ihmisyksilö pystyttÀisiin kehittÀmÀÀn kantasolusta. Ei sitÀ muu estÀ kuin tÀmÀnhetkinen lainsÀÀdÀntö. Geenitutkijoista ja -teknikoista suurin osa on naisia.
Vinkukaa vielÀ niin kohta ollaan siinÀ pisteessÀ, ettÀ miehiÀ ei enÀÀ siedetÀ ihmisyhteisöissÀ. EhkÀ ne parhaat voidaan sÀÀstÀ moninaisuuden nimissÀ, mutta vÀhÀjÀrkisillÀ ja aggressiivisilla ei tee yhtÀÀn mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Jormilla on pÀÀssÀÀn pillunpuute ja 200 sanan jankutusvarasto ja harhaluulot, jotka perustuvat siihen ettÀ niiden kusiputki on pudonnut sikiökaudella ulos vatsaontelosta.
Se kusiletku ei tee teistÀ parempia ihmisiÀ. PÀinvastoin; naiset ovat parempia ihmisiÀ, koska ovat ihmiskunnan ainut regeneratiivinen osa. Ei miehistÀ tarvita mitÀÀn muuta kuin siittiöitÀ, eikÀ nekÀÀn ole vÀlttÀmÀttömiÀ koska kloonaustekniikka toimii ja uusi ihmisyksilö pystyttÀisiin kehittÀmÀÀn kantasolusta. Ei sitÀ muu estÀ kuin tÀmÀnhetkinen lainsÀÀdÀntö. Geenitutkijoista ja -teknikoista suurin osa on naisia.
Vinkukaa vielÀ niin kohta ollaan siinÀ pisteessÀ, ettÀ miehiÀ ei enÀÀ siedetÀ ihmisyhteisöissÀ. EhkÀ ne parhaat voidaan sÀÀstÀ moninaisuuden nimissÀ, mutta vÀhÀjÀrkisillÀ ja aggressiivisilla ei tee yhtÀÀn mitÀÀn.
Niin ja huom. niitÀ kloonejakin tehdÀÀn yleensÀ kahden naaraan perimÀstÀ eikÀ koiraita osallisteta yhtÀÀn.
MenkÀÀ lÀÀkÀriin, miehet. Typeryytenne ei ole parannettavissa koska se on perittyÀ, mutta tunne-elÀmÀn hÀiriönne ehkÀ on, ja kun se tulee kuntoon, aivoissanne voi ehkÀ riittÀÀ kapasiteetti myös jonkinlaiseen oppimiseen ja kehittymiseen. TyhmÀkin voi oppia edes kÀytöstavat.
P illuwolt ei toimi Prismassakaan? Eikö auta edes halpuutuskoijaus tai asiakasomistaeskorttiboonustilittÀjÀntilipÀivÀ aivopesulÀssytyskÀÀn? Voi kun murheellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se rikollinen ei kulje ympÀriinsÀ hokien "minÀ en ole rikollinen, minÀ en ole rikollinen" tai "minÀ olen rikollinen, minÀ olen rikollinen". VÀhemmÀn hÀiriintynyttÀ olla rikollinen kuin tuolla tavalla sekaisin.
Aivan, eli miehen vĂ€kivaltaisuuus ihan sellaisenaan riittÀÀ herĂ€ttĂ€mÀÀn naisen mielen kiinnon. Sanoisin silti, ettĂ€ naisilla on peiliin katsomisen paikka. đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja huom. niitÀ kloonejakin tehdÀÀn yleensÀ kahden naaraan perimÀstÀ eikÀ koiraita osallisteta yhtÀÀn.
Mies on mutaatio. TÀssÀ vaiheessa evoluutiota mies on perimÀnsÀ faktuaalisen surkastumisen takia kÀynyt tarpeettomaksi. Ei ole sellaista elÀmÀn osa-aluetta tai työtehtÀvÀÀ, jossa ei olisi naisia. Naiset pÀrjÀÀvÀt ja luovat ihmiskunnan uudelleen vaikka mieskunta tuhoutuisi tÀnÀÀn.
Eikö alakin houkutella ajatus yhteiskunnasta ilman miehiÀ, kun nÀitÀ vinkujia katselee ja nÀiden kyrvÀkkÀiden rikostilastoja ja tuhotöitÀ ja sotia uutisista lueksii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, eli miehen vĂ€kivaltaisuuus ihan sellaisenaan riittÀÀ herĂ€ttĂ€mÀÀn naisen mielen kiinnon. Sanoisin silti, ettĂ€ naisilla on peiliin katsomisen paikka. đ€
Lukutaitosi surkeus on huomattu ennenkin. SekĂ€ harhaisuutesi. Sinulla on peiliin katsomisen paikka, mutta katsoessasi nĂ€et siellĂ€ pelkkÀÀ tyhjÀÀ. Mustan varjon joka imee valon. Olet narsisti. ĂlyltĂ€si heikko narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YksikÀÀn nainen ei voi sinuna/sinun puolesta katsoa peiliin, joten katsovat tai eivÀt katso
= ei parannusta/vaikutusta sinun inkkelitragediaasi. Jatka ja kiihdytÀ toki silti jankkausta...
LĂ€hesty seuraavaksi vain sinkkunaisellista koria?
Ei Suomalaiselle naiselle kelpaa tavallinen, rehti ja ahkera kiltti Suomalainen mies. Ei ole tarpeeksi eksoottinen.Onneksi esim. Thaimaassa ja FilippiineillÀ naiset vielÀ arvostavat kunnollista, kilttiÀ, ÀlykÀstÀ miestÀ.
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀn kun lukee, niin ei voi todeta kuin ettÀ naiset ovat yksinÀisyytensÀ ansainneet. Jos ei kelpaa kunnollinen suomalainen mies siksi ettÀ pituutta ole tarpeeksi, niin voi voi. En yhtÀÀn ihmettele miksi moni suomalainen pÀÀlle kolmekymppinen mies pÀÀtyy naimisiin aasialaisen naisen kanssa..
Marko45v
Naiset eivÀt ole yksinÀisiÀ sillÀ hyvin paljon on niitÀ aidosti kunnollisia ja hyviÀ miehiÀ, eripituisia, jotka eivÀt koe tarvetta mainostaa omaa kunnollisuuttaan tai hyvyyttÀÀn ja joihin sinunlaisesi katkera sÀÀlitys ei lukeudu ja siksi sinÀ olet yksin.
Silti olet vauva-palstalla perjantai-iltana? đ€
Oikeasti kiltin ja kunnollisen ei koskaan tarvitse mainostaa eli FEIKATA olevansa kiltti ja kunnollinen.
Ei myöskÀÀn tarvitse paljastaa ja projisoida omia "ONLY CHAD ONLY FOR ME" kaappihÄmÄunelmiaan.
Ne eivÀt tee aloitteita sinulle koska naisviha-asenteesi nÀkyy ja kuuluu. Ei naisten karkottamiseen mitÀÀn muuta tarvita!
ItsehÀn kysyin juuri tapaamaltani mieheltÀ, lÀhteekö tÀmÀ luokseni nukkumaan ja sain myöntÀvÀn vastauksen viimeksi pari kuukautta sitten ja nyt suhde tÀmÀn miehen kanssa on siinÀ vaiheessa, ettÀ ajoimme 280 km lenkin pimenevÀssÀ illassa ja haimme hÀnen bÀndilleen esiintymiskaiuttimet. HÀn maksoi bensat ja vielÀ auton vuokraakin, mÀ ajoin puolet matkasta ja pidimme toisemme hereillÀ juttelemalla.
Olen saanut kaikki elÀmÀni miehet samalla tavoin: olemalla itse se aktiivinen.
SinÀ tosiaan teet itse itsellesi vahinkoa olemalla katkera ja mielenvikainen.
Tunne-elÀmÀsi ongelmiin saisit kyllÀ apua lÀÀkÀriltÀ, mutta sinÀhÀn olet mies, joten toki sinÀ toimit typerÀsti, jÀtÀt pÀÀsi hoitamatta, kroonistut ja kÀrsit siitÀ eniten itse.