Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

LĂ€hestyin sinkkukorillista naista Prismassa. Esitti ettei tiennyt korin ideaa 🙄

Vierailija
02.10.2026 |

Arvatenkin "chad only". Odotti, ettĂ€ joku yli 185-senttinen komea, laatikkoleukainen lihaksikas ja supliikki mies tulee juttelemaan. Ei riittĂ€nyt kiinnostusta kilttiĂ€ kunnollista miestĂ€ kohtaan. 😔🙄

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
02.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen charmantti 60 vuotias ja lÀhestyn kyllÀ parikymppisiÀkin tsibuleita.

Vierailija
22/88 |
02.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap niin epĂ€toivoinen ja pillun perÀÀn ettĂ€ jopa ostoskorin vĂ€ri mÀÀrittÀÀ toisen olevan automaattisesti lihatiskillĂ€ tarjolla? 
Kuinkakohan moni sinkku todellisuudessa ottaa sen normiostoskorin juuri tuollaisten pÀllien takia, ettÀ saa kaupassa tehdÀ ostoksensa rauhassa ilman ylimÀÀrÀistÀ hÀirintÀÀ?

Ongelma taitaa olla se, ettĂ€ jos tavallisen nĂ€köinen alle 180cm mies lĂ€hestyy, niin kyseessĂ€ on seksuaalinen hĂ€irintĂ€. Jos mies kĂ€yttĂ€ytyy muuten tĂ€ysin samoin, mutta on pitkĂ€ ja komea, niin nainen ei pysty hallitsemaan kikatteluaan ja flirttailee avoimesti takaisin. 

Mies

Ei kyllĂ€ se on sun suunnaton tyhmyys joka naiset karkottaa. NĂ€kyy kauas, ettĂ€ sulla ei kaikki piuhat yhdistĂ€. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
02.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kai kauppias antoi hyvitykseksi hellyyttÀ

Vierailija
24/88 |
02.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Puppa se siellĂ€ yritti naisiin. 

Vierailija
25/88 |
02.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta syystÀ itse seuraan sinkkukorillisia naisia parkkipaikalle ja sieltÀ heidÀn kotiinsa. Osoitteen kun saa selville on helppo selvittÀÀ henkilöllisyys ja lÀhettÀÀ kaveripyyntö facebookissa tai instagramissa ja aloittaa tutustuminen sitÀ kautta.

Markus

Hyi helvetti mikÀ sairas stalkkeri olet. Toivottavasti olet vain typerÀ trolli.

IkÀvÀ kyllÀ olen tosielÀmÀssÀ tavannut stalkkerit. NiitÀ on. t. eri

En ole mikÀÀn helvetin idiootti joka ei tiedĂ€ stalkkereita olevan! Vituttaa tuollaiset ihmiset jotka tulee selittĂ€mÀÀn asioita aikuisille ihmisille kuvitellen, ettĂ€ he itse vain tietĂ€vĂ€t asioista. 

Vierailija
26/88 |
02.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta syystÀ itse seuraan sinkkukorillisia naisia parkkipaikalle ja sieltÀ heidÀn kotiinsa. Osoitteen kun saa selville on helppo selvittÀÀ henkilöllisyys ja lÀhettÀÀ kaveripyyntö facebookissa tai instagramissa ja aloittaa tutustuminen sitÀ kautta.

Markus

En ole mikÀÀn helvetin idiootti joka ei tiedĂ€ stalkkereita olevan! Vituttaa tuollaiset ihmiset jotka tulee selittĂ€mÀÀn asioita aikuisille ihmisille kuvitellen, ettĂ€ he itse vain tietĂ€vĂ€t asioista. 

Siis mitÀ vattua tuut mulle raivoamaan. Ootko hullu. En sulle puhu tÀÀllÀ, vaan yleisesti keskustelua kaikille. Et sÀ minua kiinnosta! Sun raivot ei kiinnosta ketÀÀn. Kohdista ne stalkkeriin typerys.

Vierailija
27/88 |
02.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap niin epĂ€toivoinen ja pillun perÀÀn ettĂ€ jopa ostoskorin vĂ€ri mÀÀrittÀÀ toisen olevan automaattisesti lihatiskillĂ€ tarjolla? 
Kuinkakohan moni sinkku todellisuudessa ottaa sen normiostoskorin juuri tuollaisten pÀllien takia, ettÀ saa kaupassa tehdÀ ostoksensa rauhassa ilman ylimÀÀrÀistÀ hÀirintÀÀ?

Eikös se sinkkukori oo just sitÀ varten, et toinen sinkku voi lÀhestyÀ tarkoituksena tutustua?

Vierailija
28/88 |
02.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma taitaa olla se, ettĂ€ jos tavallisen nĂ€köinen alle 180cm mies lĂ€hestyy, niin kyseessĂ€ on seksuaalinen hĂ€irintĂ€. Jos mies kĂ€yttĂ€ytyy muuten tĂ€ysin samoin, mutta on pitkĂ€ ja komea, niin nainen ei pysty hallitsemaan kikatteluaan ja flirttailee avoimesti takaisin. 

Mies

Tuo on sinun omaa harhaista kuvitelmaasi, kun joku lĂ€hestymĂ€si nainen ei satu olemaan kiinnostunut olemassaolostasi vaan haluaa olla rauhassa. 

Vierailija
29/88 |
02.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se sinkkukori oo just sitÀ varten, et toinen sinkku voi lÀhestyÀ tarkoituksena tutustua?

Se ei ole mikÀÀn automaattinen huutomerkki epĂ€toivoisille sinkuille ettĂ€ joku olisi tarjolla. Varmasti juuri siksi hyvin moni sinkku mielummin ottaa sen normikorin ettĂ€ saa tehdĂ€ ostoksensa rauhassa. 

Vierailija
30/88 |
02.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hupsua, luulitko tosissaan, ettĂ€ nainen haluaa tavallisen miehen lĂ€hestyvĂ€n hĂ€ntĂ€? 😂😂

Ehei. Jos olet alle 185cm tavallinen suomalainen mies, niin sinun pitÀÀ tuhlata satoja euroja ravintolaillallisiin, viettÀÀ tunteja kuunnellen naisen pÀlÀtystÀ, ettÀ saat edes hiukkasen fyysistÀ kontaktia. Vain jos olet ulkomaalainen, pitkÀ tai komea niin saat naiselta fyysistÀ vastakaikua.

Olet sekaisin. Minun mieheni on alle 185cm nallekarhu, joka vei minut treffeille ulkoilemaan kauniisiin lÀhistöllÀ oleviin luontokohteisiin ja ruukkeihin. Oli kohtelias, hienotunteinen ja herrasmies sekÀ perus siististi pukeutunut ja tukkansa kammannut. Ei siinÀ sen ihmeellisempiÀ taikatemppuja ja rahanmenoa tarvita. Se on toi sun p*ska asenne, joka työntÀÀ kaikki naiset pois sun ympÀriltÀ, sen negatiivisuuden aistii.

Vierailija
31/88 |
02.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markus

Siis mitÀ vattua tuut mulle raivoamaan. Ootko hullu. En sulle puhu tÀÀllÀ, vaan yleisesti keskustelua kaikille. Et sÀ minua kiinnosta! Sun raivot ei kiinnosta ketÀÀn. Kohdista ne stalkkeriin typerys.

Hv. SĂ€ lainasit mun viestiĂ€ joten silloin kommentoit mulle. SĂ€ olet niitĂ€ Ă€rsyttĂ€viĂ€ Ă€m miĂ€ jotka selittÀÀ ja lĂ€ssyttÀÀ asioita aikuisille ihmiselle aivan kuin nĂ€mĂ€ ei tietĂ€isi mitÀÀn. 

Vierailija
32/88 |
02.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkus, saadaan naurunaihetta töissÀ kahvipöytÀÀn naisten kesken.

Vierailija
33/88 |
02.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan kyse olla todellakin erehdyksestĂ€. Siis ettei nainen tiennyt korin ideaa. Mutta mikĂ€li sinkkukori valikoituikin tarkoituksella, niin silloin ei kyllĂ€ ole varaa valittaa saadusta huomiosta. 

Kaikista ei tietenkÀÀn tarvitse olla kiinnostunut, mutta kohtelias on hyvĂ€ olla. KĂ€yttĂ€ytyĂ€ toista kohtaan samoin,kuin toivoo itseĂ€ kohdeltavan. 

Samat sanat sinulle, tuskin halunnet kenenkÀÀn haukkuvan sinua(?)

Ei voisi pĂ€tkÀÀkÀÀn kiinnostaa vaikka haukkuisikin. Ja noita pĂ€llejĂ€ saa haukkua, tarvittaessa vaikka lyödĂ€ jos tuppaavat liian lĂ€helle eikĂ€ kehoitus siirtyĂ€ kauemmas riitĂ€. 

Vierailija
34/88 |
02.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Mutta niin toimii miehetkin. Ei miehetkÀÀn halua, ettÀ joku oikeasti tavisnainen lÀhestyy, vaikka mies sanoisi, ettÀ tavallinen nainen kÀy. Miehelle tavallinen nainen, on kaunis nainen, koska muita he eivÀt huomaa.

Vierailija
35/88 |
02.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole mikÀÀn automaattinen huutomerkki epĂ€toivoisille sinkuille ettĂ€ joku olisi tarjolla. Varmasti juuri siksi hyvin moni sinkku mielummin ottaa sen normikorin ettĂ€ saa tehdĂ€ ostoksensa rauhassa. 

En sitÀ tarkoittanutkaan,mutta kuulostaa aika hassulta ottaa sinkkukori ja haluta tehdÀ ostokset rauhassa. Tietty voi ottaa vahingossa sellaisen korin ja sitten kÀydÀ nÀin,kuten ap kirjoitti.

Vierailija
36/88 |
02.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse olla pitkÀ, komea ja varakas löytÀÀkseen naisseuraa. Rohkaisevana esimerkkinÀ tÀstÀ tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lÀhistöllÀ eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. TÀmÀn perheen Àiti (Àitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, ettÀ keittoa syömÀÀn saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisÀksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjÀlkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

SiinÀ talon liepeillÀ liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, ettÀ niitÀ hÀn loukuilla pyydysti ja niistÀ hÀn ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, ettÀ ei se keitto sinÀnsÀ siitÀ huonommaksi muuttunut, mutta kyllÀ hÀn alkoi vÀhÀn vÀltellÀ sitÀ paikkaa, kun tiesi, mistÀ liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin kÀytti siitÀ rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei kÀyttÀnyt pisaraakaan. EikÀ kÀyttÀnyt mummokaan ja mistÀ hÀn olisi sitÀ voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
37/88 |
02.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markus

Hv. SĂ€ lainasit mun viestiĂ€ joten silloin kommentoit mulle. SĂ€ olet niitĂ€ Ă€rsyttĂ€viĂ€ Ă€m miĂ€ jotka selittÀÀ ja lĂ€ssyttÀÀ asioita aikuisille ihmiselle aivan kuin nĂ€mĂ€ ei tietĂ€isi mitÀÀn. 

Oletko humalassa?

Vierailija
38/88 |
02.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et lÀhesty. Panet vain omia tyttÀrentyttÀriÀsi.

Vierailija
39/88 |
02.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MikÀ on sinkkukori?

Vierailija
40/88 |
02.10.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tarvitse olla pitkÀ, komea ja varakas löytÀÀkseen naisseuraa. Rohkaisevana esimerkkinÀ tÀstÀ tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lÀhistöllÀ eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. TÀmÀn perheen Àiti (Àitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, ettÀ keittoa syömÀÀn saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisÀksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjÀlkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

SiinÀ talon liepeillÀ liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, ettÀ niitÀ hÀn loukuilla pyydysti ja niistÀ hÀn ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, ettÀ ei se keitto sinÀnsÀ siitÀ huonommaksi muuttunut, mutta kyllÀ hÀn alkoi vÀhÀn vÀltellÀ sitÀ paikkaa, kun tiesi, mistÀ liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin kÀytti siitÀ rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei kÀyttÀnyt pisaraakaan. EikÀ kÀyttÀnyt mummokaan ja mistÀ hÀn olisi sitÀ voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Saatko sĂ€ jotain seksuaalisia vĂ€ristyksiĂ€ mitĂ€ sĂ€ et mistÀÀn muualta saa jankatessas tĂ€tĂ€ yhtĂ€ ja samaa stoorias joka stanan ketjuun? Heti maanantaiaamuna puhelinaikaan otat yhteyttĂ€ psykiatriis ja varmistatte lÀÀkitykses ja mahdollisesti tarpees pÀÀstĂ€ ihan osastolle lepĂ€ilemÀÀn. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ yksi kaksi