Nainen, voisitko olla miehen kanssa joka on aina samaa mieltä kanssasi?
Eli siis välttelee konfliktia eikä koskaan uskalla ns. keikuttaa venettä.
Kommentit (44)
En ole koskaan kohdannut niin älykästä miestä
Vierailija kirjoitti:
Naiset kyllä sanoo että ei ota mitään joojoomiestä mutta käytännössä ei esimerkiksi joku vasurisuvakkinainen ottaisi persua mieheksi, pakko vähän myötäillä naisten mielipiteitä jos pesää meinaa saada.
Eli myönnät suoraan, että olet omana itsenäsi täysin kelpaamaton parisuhteeseen naisen kanssa, koska et turhaan yritä edes etsiä kaltaisesi arvomaailman omaavaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari on ollut suhteen alussa tällaisia. Myöhemmin tullut esiin katkeruus ja naisviha eli on ollut pelkkää esitystä, jotta pääsisi suhteeseen.
Tai sitten saivat tarpeekseen.
Itse olen tuossa vaiheessa heistä eronnut, mutta nämä kaksi herraa ottavat vähintään joka vuosi yhteyttä yhteenpaluun toivossa.
Heille taitaa olla tärkeintä, että on suhde, vaikka se olisi huono.
Aina on mahdollisuus että juuri tuollaisia vedät puoleesi
Ei huolta, on ollut kokemusta riittämiin erilaisista ja nyt hyvä pitkä parisuhde.
Käytöksesi kertoo muuta
Koska eroan huonoista miehistä, enkä jää roikkumaan?
Koska roikut vauvalla todistelemassa kuinka paljon parempi ihminen olet
En voisi olla sellaisen miehen kanssa, joka esittäisi olevansa aina samaa mieltä kanssani.
En voisi olla myöskään sellainen miehen kanssa, joka olisi periaatteesta vastaan kaikessa, mitä minä sanon.
Minä (nainen) ja puolisoni (mies) pystymme keskustelemaan rakentavasti asioista, joihin meillä on erilainen näkökulma. Kykenemme myös tekemään kompromisseja.