Nainen, voisitko olla miehen kanssa joka on aina samaa mieltä kanssasi?
Eli siis välttelee konfliktia eikä koskaan uskalla ns. keikuttaa venettä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
En. En kaipaa feikkiä enkä robottia.
Samaa mieltä
En. Olen hullu, joten olisi pelottavaa että toinen olisi aina samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä
Ja peukkuja sataa...
Sehän on naisen perusodotus miehelle 😄
Vierailija kirjoitti:
TIedostat siis olevasi useimmiten väärässä.
Tuollainen lapanen on piilonarsisti. Kun sitten menee terapiaan niin hänestä kaivetaan pahuus esiin.
Ei kai se tarkoita konfliktin välttelyä, jos ei vaan ole kauheasti eri mieltä mistään, tai ainakaan niin isoista asioista, että jaksaisi niitä alkaa esiin tuomaan?
Mutta joo, ei tietenkään olisi hyvä asia, jos mies pelkäisi minua eikä uskaltaisi ilmaista itseään 😂
Tosin sekin on vähän ärsyttävää, jos mies korottaa liian helposti ääntä ja kuulostaa helposti ärtyneeltä, vaikkei ole.
Mutta nainen tuntee olonsa turvalliseksi miehen kanssa, joka pelkää olla eri mieltä eikä uskalla pitää puoliaan naisen kanssa.
Miehen tulee olla samaa mieltä kuin nainen muuten on ikävä mies.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen lapanen on piilonarsisti. Kun sitten menee terapiaan niin hänestä kaivetaan pahuus esiin.
Kerro lisää itsestäsi
Pari on ollut suhteen alussa tällaisia. Myöhemmin tullut esiin katkeruus ja naisviha eli on ollut pelkkää esitystä, jotta pääsisi suhteeseen.
Jos mies on jostain eri mieltä se tarkoittaa vain sitä että sitä pitää vielä vähän kouluttaa :)
Kysytkö tätä siksi, että olet itse tuollainen konflikteja välttelevä mies?
Kyllä.
Ei.
Kyllä.
Ei.
Kyllä.
Ei.
Oikeasti? Kuka tuollaista jaksaa?
En. Mutta olisi tietysti kiva jos aidosti löytyy yhteistä. Silloin rehellisyys toimii.
Vierailija kirjoitti:
Pari on ollut suhteen alussa tällaisia. Myöhemmin tullut esiin katkeruus ja naisviha eli on ollut pelkkää esitystä, jotta pääsisi suhteeseen.
Tai sitten saivat tarpeekseen.
No mutta hyvänen aika. Samaa mieltä naisen kanssa oleminen takaa hyvän parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä.
t. mies