Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet aloittanut jouluvalmistelut

Vierailija
02.10.2026 |

Lahjat yms.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat jouluvalmisteluni ovat yksinkertaiset ja pienet: Paketoin viikkoa ennen joulua rakkailleni (lapset, heidän puolisonsa, lapsenlapset) pienet pehmeät paketit (sukkia, kaulahuiveja jne) joiden sisällä on pieni kuori rahalahjoineen. 
22.12. leivon pullaa ja piirakoita. 
23.12. teen lanttu- ja riisiporkkanalaatikon.

24.12. aamulla ostan kinkkua (viipaleina), teen pienen rosollin ja munavoin. Lounaalle tulee koko jälkikasvu ja nautin suunnattomasti heistä. He lähtevät ennen iltaa - jolloin minä nostan jalat mukavan tuolini jakkaralle, luen lahjaksi saamaani kirjaa - tai kahta - juoden punaviiniä ja napostellen pipareita joita lapset perheineen toivat. Parvekkeellani on himmeä valaistus, klassinen musiikki soi taustalla. Kirjoitan hyvää joulua sisaruksilleni ja ystävilleni puhelimellani. Se, mitä teen joulupäivinä - minne minut on kutsuttu siis - ei vaadi valmisteluja. 

Vierailija
22/25 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulusiivot halusin jo aloittaa, mutta olen ollut niin väsynyt, että en ole jaksanut. Haluaisin suorittaa kaappien siivousta ja tavaran karsintaa täksi jouluksi.

Joulukonsertteja katselin jo tai pähkinänsärkijää. Ennen joulua olisi kiva päästä myös matkalle. Sitäkin pitää alkaa suunnitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta alkaa joulumusiikki raikua marketeissa.

Joulukalenterit tupsahti jo monta viikkoa sitten prismaan.

Vierailija
24/25 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietetään vasta Halloweenia, tää on meidän perheen ”the” juhla. Mut ensimmäinen joululahja on jo ostettu, lahjoja jo hahmoteltu lähimmäisille listan muodossa. Myöskin joulun menu on lyöty lukkoon.

Vierailija
25/25 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankittu säilykkeitä, osan olen jo syönyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi