Suosittele lenkkitossuja leveäjalkaiselle
Paljasjalkakengät on. Tarvitsisin leveälestiset kunnolliset lenkkarit.
Olen kiitollinen kaikista vinkeistä!
Kommentit (22)
Eikö Halti ole leveälestinen. Googlaten varmaan löytyy vaikka kuinka vaihtoehtoja.
Syömistä vähemmälle niin jalka ei leviä kuin pullataikina painon alla
Minä olen tykännyt Skechersien normaalilevyisestä mallista, siinäkin on hyvin tilaa päkiälle mutta kanta on kapeampi. Moni kavereista kehuu myös Hokaa, en ole itse kokeillut.
Jalkasi ovat levinneet sen takia että käytät niitä saatanan paljasjalkatossuja! Yksikään ortopedian erityislääkäri ei niitå suosittele!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tykännyt Skechersien normaalilevyisestä mallista, siinäkin on hyvin tilaa päkiälle mutta kanta on kapeampi. Moni kavereista kehuu myös Hokaa, en ole itse kokeillut.
Ok, mummo.
Ei lättäjalkaiseksi syömisestä tule. Eikä vaivaisenluukaan tule ruokailemalla.
Vierailija kirjoitti:
Jalkasi ovat levinneet sen takia että käytät niitä saatanan paljasjalkatossuja! Yksikään ortopedian erityislääkäri ei niitå suosittele!
Eivät ole. Olen perinyt savolaisen sukuni leveät jalat, on näköjään dominantti ominaisuus kun löytyy kaikilta serkuiltakin. Paljasjalkakenkiä ei ollut lähimaillakaan lapsuudessani, ja ehdin elää ilman niitä pitkälle aikuisuuteenkin.
Kiitos kaikille vinkeistä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mummo.
Kiitos kun pidät ketjua ylhäällä. Mummo on hieno sana hienolle ihmiselle, ei oikein toimi nimittelyyn :)
Hokalla on lenkkareissa saatavana myös leveälestinen malli. Itselleni se oli liian leveä, mutta siis suosittelen kokeilemaan. Ostin normaalileveän mallin, ja olen ollut supertyytyväinen omiini. Niissä on hyvä vaimennus sekä kannassa että päkiässä.
Leveälestisissä malleissa on sellainen vika, että ne ovat väärästä kohtaa leveät. Itsellä jalain levein kohta on varpaat. On kyllä myös korkea jalkapöytä ja jalkaholvi.
Vierailija kirjoitti:
Vaeltajat Tokmannilta
Vandraren av Nordmanilta.
Lisään vielä, että Skechersin leveä malli ei sovi minulle, tai sopii lähinnä tepasteluun. Heillä malli on leveä myös kantapäästä, eikä kenkä pysy napakasti jalassani, minulla kun leveyttä riittää vain päkiässä ja varpaissa.
Ap