Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä arkaluontoista perversiohin liittyvää kansanedustajien kodeista on löytynyt?

Vierailija
01.10.2026 |

Ehdotuksia.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä lottoot, et Rydmanilta löytyis? Hmm... 

Toivottavasti jotain, mikä soveltuu itsepuolustukseen, koska hän on hullujen pakkomielle.

Vierailija
22/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan voi olla yksi keino löytää materiaalia millä kiristää poliitikkoja.

Luultavasti se keino, mitä Trump käyttää, Musk kun etsii kaiken töryn sen puolesta.

Tuo on Kremlin suosima keino, min tiedätkin, Igor.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan voi olla yksi keino löytää materiaalia millä kiristää poliitikkoja.

Luultavasti se keino, mitä Trump käyttää, Musk kun etsii kaiken töryn sen puolesta.

Tuo on Kremlin suosima keino, min tiedätkin, Igor.

Voi olla ja luultavasti onkin.

Mutta Trump käyttää paljon Venäjän keinoja, kuten esimerkiksi median valjastamista oman propagandan käyttöön, joten... Ja välillä siellä poliitikot äänestää aivan päinvastoin kuin olettaisi, joten eiköhän ole kiristystä.

Vierailija
24/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

RISIKOLLA N0,5 METRINEN TUMMA SAUVA. HÄLLE KUN POHJOIS MAALAINEN EI KELPAA

Vierailija
25/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strap on Ana. Strap on.

Vierailija
26/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että siellä on vaan käyty hakemassa Venäjälle takaisin äkkirikastuneiden Persujen kultavaranto. Putte tarvii kullan nyt itse.

-winner-

Vierailija
27/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perverssein löytö akenteilta on Marttisen huulten ja sierainten väliin kesä aikana ilmestynyt outo karvakasa.

Vierailija
28/28 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

korruptio rahaa ja materiaalia,mitä papereita ja dokumenttejä jollakin on. lääkitys, intiimit tuotteet jne.kaikkea voi hyödyntää tiedoissa. 

ei kannata ajatella että kaikki on venäjän tekosia, voi olla että kaikkien maiden vakoojat on käynyt tonkimassa koska käsittääkseni rikollisillä on jotain yleis avaimen tyylisiä metodeja ja ehkä vakoojalla on lukkosepän koulutus tai kiinteistön hoitajan.

JOKERI VAIHTOEHTO ON MYÖS,jos se oli KELA ETSIVÄ ,JOTA HALLITUS KÖYHILLE JA SAIRAILLE PAKOTTAA.  nyt tuli taivaallinen rangaistus pahuudesta köyhiä ja sairaita kohtaan ,mulla on vahingon iloa nyt tästä asiasta myös näin köyhänä suomalaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi