Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt porukka vetää röökiä taloyhtiön oven edessä.

Vierailija
01.10.2026 |

Ja roskisten luona. Kiva mennä ulos kun röökin käryyn tukehtuu melkein.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ

Vierailija
42/48 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän te halusitte. Ajatte jotain kieltoa, ettekä yhtään ajattele, mitä siitä seuraa. Tärkeintä, että saadaan kiellettyä jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauttikaa nyt siitä että he eivät tupakoi parvekkeella! Voitte pitää ikkunan/oven auki kotona! Vää vää.

Kyllä jokin katos on aiheellinen tupakoitsijoille jos on kerrostalosta kyse. Minä tosin en tupakoi. 

Saako rivitalossa omalla kaistalla polttaa ulkona?

En tiedä.

Vierailija
44/48 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi länsimaalaiset tupakoi? Ihan helkutin tyhmää ja vanhanaikaista. Tuntee itsensä vapaaksi ja kapinalliseksi? Hei haloo, nyt ei enää ole 60-70-luku.

Vierailija
45/48 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoi, nillittäjä! Jokainen tupakoitsija maksaa päivittäin 10€ ylimääräistä veroa valtiolle = 3650€ /vuosi. Paljonko sinä maksat veroa?

Sitäpaitsi tupakoitsijat eivät ole kauan eläkkeelläkään. Siitäkin tulee säästöä!

Höpö höpö. 

Suuri osa hankkii tupakkansa muualta eli suomen valtio ei saa heidän tupakoinnista centtiäkään. 

Vierailija
46/48 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan löyhkäsavu tarttuu talon rakenteisiin, erityisesti tiiliseinään. Kosteus ja talvikeli, aivan kaamea löyhkä esim. ostarin liepeillä🤢

Vierailija
47/48 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitäään kunnioitusta muita kohtaan jotka ei polta. Kaksi talon nais asukasta tuli äsken röökille ihan mun viereen siihen kun korjasin fillaria. Pitäisikö alkaa vaatia häätöä.

Helpompi olisi korjata se fillari toisessa paikassa.

Niin, usein tupakkafoobikolla on paha asennevamma, ylipääsemätön periaate jota mielipuolisesti toteutetaan. Parista rivarista on kokemusta. No enhän minä voi mitään tehdä kun toi vielä tupakoi...

No minä poltan sen pikkusikarin silloin tällöin ihan missä tykkään, lähinnä huvitun kun vastaantulija kääntää päänsä pois ja vielä yskähtää kohdatessa. Omalla terassilla poltan saunan jälkeen oluttuopin kera.

Vierailija
48/48 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän