Miehet,mitä ajattelette vaaleanpunaiseen pukeutuvasta naisesta?
Kommentit (27)
Aika harvalle aikuiselle naiselle sopiva väri, mutta ei ole minun asiani määrätä, miten muut pukeutuvat.
Veikkaan että tähän ei tule yhtään kommenttia miehiltä, koska tällaiset asiat ei oikeasti kiinnosta.
Väri se on siinä missä muutkin, mitäpä sitä kummemmin miettimään. Tietysti jos ihan kaikki on pinkkiä päästä varpaisiin, niin onhan se vähän erikoista.
Että on kai sitten halunnut pukea vaaleanpunaiset vaatteet. M57
Jos on pelksätään vaaleanpunaista päällä niin juuri nyt tulee mieleeni, että onkohan hänellä tänään tarkoitus iloita vapusta ja kevät-auringosta. Ja että on mukava kun näin keväällä näkee taas enempi "kevyempiä" ja iloisempia värejä, kun talvisaikaan harvemmin näkee ja ohtaan ketään naista (tai miestä) joka olilsi pukeutunut enempi vaaleanpunaiseen kuin vaikka mustaan/ johonkin hyvin tummaan.
Ei minusta vaaleanpuaninen mikään luo mielikuvaa bimbosta tai lapsellinen väri ole. - Käytänhän itsekin tosiinaan vaaleanpunaista kauluspaitaa.
Mutta tokihan sitä kannattaa harkita ne paikat missä ja milloin sitä käyttää, jos meinaa täysin vaaleanpunaiseen asuun pukeutua oli sitten nainen tai mies mutta sana tietysti koskee minkä hyvänsä väristä asua
Uskovainen mies
Porsaita äidin oomme kaikki... Naurettavaa aikuisella ihmisellä, pikkuvauvoille sopii kyllä, ja joku neule pikku tytöille mutta ei siitäylemmäs. Tulee välittömästi mieleen kärkkäisen sikapäivä mainos ja alkaa väkisin naurattamaan tai öklättään, riippuu tyypin näöstä.
Vierailija kirjoitti:
Tärähtänyt, syntynyt happi vajoisena.
Taidat itse olla vähän vajonen 🤪
Vaaleanpunaunen on vähän sellainen lapsekas väri, mutta ei se minua ainakaan häiritse.
Mulle ainakin viestii että on hyväntuulinen, lämmin, sydämellinen, helposti lähestyttävä.
M57
Tietyissä tilanteissa naisten vaatteita on vaikea löytää missään muussa väreissä. Esim. golfiin voi olla tarjolla mustaa, valkoista ja vaaleanpunaista, Todella ärsyttävää.
- En mies, eikä edes mielipidettä siitä mitä pitäisi ajatella vaaleanpunaiseen pukeutuvista naista. Minä haluan kuitenkin muita värejä.
"Bimbo? Lapsellinen? Pantava? Mitä?"
Voi olla noita kaikkia, vaikkei välttämättä sama nainen tai ainakaan samalla kertaa.
Hieman prinsessaväri, mutta ihan kiva silti.
-m44
Mitäpä minä. Minulla on vaaleanpunaiset tennissukat, jotka olivat uusina valkoiset ja karvaiset kintut. Antaa kesän tulla! Viihdyn shortseissa!
Vierailija kirjoitti:
Tietyissä tilanteissa naisten vaatteita on vaikea löytää missään muussa väreissä. Esim. golfiin voi olla tarjolla mustaa, valkoista ja vaaleanpunaista, Todella ärsyttävää.
- En mies, eikä edes mielipidettä siitä mitä pitäisi ajatella vaaleanpunaiseen pukeutuvista naista. Minä haluan kuitenkin muita värejä.
Joo voi helkkari tämä!! Kai jotkut sitten ostaa sitä vaaleanpunaista, mutta itse inhoan kyseistä väriä kaikissa sävyissä, niin hienoa kun varsinkin urheiluvaatteissa se naisten mallien värivalikoima on tasan se vaaleanpunainen tai sitten musta. Joskus löytyy valkoinen, joka on urheiluvaatteissa älyttömän epäkäytännöllinen.
Että joo, jos et halua mustaa tai valkoista, niin se on pakko pukeutua saatanan pipsapossuväreihin.
Vaaleanpunaista on kyllä niin monen sävyistä. Kaikkea kirkkaasta pinkistä lähes puuterinvaaleaan punaiseen. Samoin mallit ja materiaalit. Pellavasta polyester trikooseen. Niin ja ne vaatteet, Nekin voi olla housupuvusta hotpantseihin tai pikkutopista villapaitaan.
Jätä se sika