Oon tänään kontannut parvekkeelle tupakille.
Onneksi parvekkeella on kaiteet joista ei näy läpi, niin olen kontannut sinne ja poltellut lattialla istuen.
Sit vaan konttaan takas sisään.
Lakimuutos ownattu!
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyykkytupakointi käy treenistä.
Mun kulmakämpän naapuri on käynyt aina kyykkytupakilla ihan sen vuoksi että ei jaksa seisoa. Meillä ei ainakaan vielä ole tupakointia kielletty.
Kaikilla on
Omistusasujilla ei ole ja hyyryläiset ei ketään kunnon ihmistä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyykkäsin tupakalle imurinletkun kanssa. Pujotin imurinletkun naapurinparvekkeen kaiteelle, puhalsin savut siihen ja kävin myöhemmin laittamassa heippa-lapun ilmoitustaululle valittaen naapurini tupakoinnista.
Mahtava idea. Pitää kokeilla itsekin.
Meitähän ei lannisteta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kulmakämpän naapuri on käynyt aina kyykkytupakilla ihan sen vuoksi että ei jaksa seisoa. Meillä ei ainakaan vielä ole tupakointia kielletty.
Kaikilla on
Omistusasujilla ei ole ja hyyryläiset ei ketään kunnon ihmistä kiinnosta.
No entäpä jos on kunnon ihminen ja torppari? Niinpä.
Minä käyn. Kun naapurin kyylä tulee valittamaan niin saattaa nikotiinivajareissa olevissa ärsytyksissä lähteä heijari äijän tyhmään naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävelin ihan normaalisti. Ja poltin normaalista eroten kaksi aamutupakkaa lokakuun alkua juhlistaakseni samalla mukista aamukahvia juoden. Upea syksysää!
Nimenomaan raikasta ilmaa hengittää se on onni elämässä.
Hyvä pääsee tostakin seinänaapurista eroon. Aina on ruikuttanut tupakan hajusta. Nyt onkin mun vuoro. Isännöitsijälle ilmoitettu. Tupakka haisee naapurissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs, jos ei pääse kyykystä ylös? Aika rankka päivä tulossa. Kokopäivänkyykky.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin myös äsken partsilla röökillä ja aion käydä katkossakin, kunnes joku tulee urputtamaan. Vetoan silloin muistamattomuuteen ja mietin sen jälkeen jatkoa.
Katkolla kyllä kannattaa käydäkin jos on noin paha tupakkiongelma.
savu, noki ja haju leviää. kyllä lähde selvitetään.
Muistaako kukaan vanhaa elokuvaa "Salaviinanpolttajat"? Nyt siihen on tulossa jatko-osa "Salatupakankäryttäjät".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun polvet eri kestä tuota konttaamista. Siksipä ompelenkin just pehmusteita polviin että pääsen konttaamaan parvekkeelle tupakalle.
Hometalossa oleskelu aiheuttaa ihmisille monenlaisia ärsytysoireita, hengitystiesairauksien pahenemista sekä pitkäaikaisessa altistuksessa vakavampia terveyshaittoja.
Pitkittynyt yskä, limaneritys, nuha, nenän tukkoisuus, aivastelu, kurkkukipu sekä hengityksen vinkuminen tai hengenahdistus. Ja pahimpana syöpää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun polvet eri kestä tuota konttaamista. Siksipä ompelenkin just pehmusteita polviin että pääsen konttaamaan parvekkeelle tupakalle.
Mulla on rullaluistelusuojukset
Vierailija kirjoitti:
savu, noki ja haju leviää. kyllä lähde selvitetään.
Jep. Se on se naapuri, joka väittää ettei ole eläessään polttanut. 🤣
Jos joku tulee urputtamaan, niin voit sanoa, että ei tää laki sua koske koska asut omistusasunnossa.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012309344.html
Kielto ei kuitenkaan koske omistusasujia. Jopa samassa talossa asuvien naapurien tilanne voi olla erilainen. Tämä on herättänyt hämmennystä sekä keskustelua asukkaiden epätasa-arvoisesta kohtelusta.
Tupakkavero ei kelpaa hallitukselle
Nauttikaa toki niin kauan kuin voitte.
T. nim. keuhkosyöpäosastolla työskennellyt
Vierailija kirjoitti:
Nauttikaa toki niin kauan kuin voitte.
T. nim. keuhkosyöpäosastolla työskennellyt
Kukin kuolee, tavallaan. Tyylin voi valita itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rullaluistelusuojukset
Samaistun. Mun jalat puutuu kyykyssä joten milloin olen kontillani tms perse pystyssä sielä aidan takana... oon varmaan aika näky jos joku dronella kuvaisi. Venäjä saa hyvää vakoilumatskua.
Sen takia syytetään naapureita. Polttivat tai ei. Tollo
Valittakaa tupakoimattomista naapureista. Kiusa se on pienikin kiusa 🤣