Oon tänään kontannut parvekkeelle tupakille.
Onneksi parvekkeella on kaiteet joista ei näy läpi, niin olen kontannut sinne ja poltellut lattialla istuen.
Sit vaan konttaan takas sisään.
Lakimuutos ownattu!
Kommentit (54)
Niele savut ja piere ne ulos. Ehkä röökindunkkis sekoittuu paskanhajuun riittävästi.
Minä kävelin ihan normaalisti. Ja poltin normaalista eroten kaksi aamutupakkaa lokakuun alkua juhlistaakseni samalla mukista aamukahvia juoden. Upea syksysää!
Mä teen samaa. Salaa siis ku ei luvan kanssa enää voi.
Aivan mahtavaa,mä oon sun messissä
Mä kävin myös äsken partsilla röökillä ja aion käydä katkossakin, kunnes joku tulee urputtamaan. Vetoan silloin muistamattomuuteen ja mietin sen jälkeen jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyykkytupakointi käy treenistä.
Näin kieleemme tulee uusia sanoja. Kyykkyviinin rinnalle kyykkytupakointi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kieleemme tulee uusia sanoja. Kyykkyviinin rinnalle kyykkytupakointi!
Slaavikyykkytupakointi
Vierailija kirjoitti:
Mun kulmakämpän naapuri on käynyt aina kyykkytupakilla ihan sen vuoksi että ei jaksa seisoa. Meillä ei ainakaan vielä ole tupakointia kielletty.
Tee "tupakoivasta" naapurista ja syytä kaikille, että tupakan haju häiritsee sinua. Tee iso numero, niin kukaan ei epäile sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kulmakämpän naapuri on käynyt aina kyykkytupakilla ihan sen vuoksi että ei jaksa seisoa. Meillä ei ainakaan vielä ole tupakointia kielletty.
Kaikilla on
Vierailija kirjoitti:
Minä kävelin ihan normaalisti. Ja poltin normaalista eroten kaksi aamutupakkaa lokakuun alkua juhlistaakseni samalla mukista aamukahvia juoden. Upea syksysää!
Minä poltin kans, kun heräsin viiden maissa. Työttömät kyttääjät vielä nukkui.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen samaa. Salaa siis ku ei luvan kanssa enää voi.
Haju ja savu paljastaa, tupakkaa ei pysty polttamaan huomaamattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tulla ilmoitus koskeeko laki omaa vuokrataloa vai miten ?
Vierailija kirjoitti:
Tee "tupakoivasta" naapurista ja syytä kaikille, että tupakan haju häiritsee sinua. Tee iso numero, niin kukaan ei epäile sinua.
Valitus
Minä kyykkäsin tupakalle imurinletkun kanssa. Pujotin imurinletkun naapurinparvekkeen kaiteelle, puhalsin savut siihen ja kävin myöhemmin laittamassa heippa-lapun ilmoitustaululle valittaen naapurini tupakoinnista.
😂