Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lappiin kesällä miehen kanssa
31.05.2007 |
Ollaan menossa Lappiin viikoksi kahdestaan miehen kanssa. Käydään ehkä Norjan puolellakin. Onko kenelläkään hyviä vinkkejä matkareitiksi kun Helsingistä lähdetään autolla liikenteeseen. Entä yöpymispaikkoja?
Kommentit (2)
Me ajettiin viimekesänä välillä Vantaa-Tromssa ja kyllä se viikko on tosi lyhyt aika ajaa suomi halki jos meinaa jotain nähdäkin eikä vain ajaa ja ajaa ja ajaa ja....Kuusamon petoeläinkeskus oli kiva paikka jos eläimistä tykkää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
oli ja ihania vuoristomaisemia nähtiin. Suosittelen.