Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No mitäs te idiootit olette tänään tehneet?

Vierailija
30.09.2026 |

Oletteko tehneet mitään hyödyllistä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vtut😂

Vierailija
2/24 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyny paskalla ja juonu kahvettia.🤪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Homosapiens
3/24 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
4/24 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon.

Vierailija
5/24 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maalannut talon julkisivun.

Vierailija
6/24 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitushommia ja katsonut leffaa

Vierailija
7/24 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan idioottina olen kirjoitellut palstalle. Kuten aina. AINA!

Vierailija
8/24 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ap-idiootti olet tänään tehnyt? Et mitään hyödyllistä ainakaan.

Vierailija
9/24 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä

Vierailija
10/24 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ansaitulla eläkkeellä ja saan tehdä ihan mitä huvittaa. Nautin tästä vapaudestani aviopuolisoni kanssa, joka on myös osuutensa tehnyt ja vähän ylikin eläkeikänsä.  Veroja maksellaan vieläkin.  Ja kaikki maksetaan omasta pussista kuten koko elämämme.  Emme ole ikinä saaneet toimeentulotukea, emmekä asuntotukea, lapsilisät kylläkin saimme.   Lapset ovat jo hyvän matkaa olleet työelämässä, ja eivät ole päivääkään olleet työttöminä.  Pikemminkin rahoittivat yliopisto-opintonsa käyden töissä siinä opiskelun ohella.  Noh, yksi lapsistamme otti opintolainaa, mutta nyt valmistumassa jo toiseen yliopistokoulututkintoonsa työnsä ohella. Puolisonsakin ovat töissä, eikä mitään luusereita.  

Kaikki on nyt hyvin, mutta ihmisen pitää muistaa se, että kaikki voi silmänräpäyksessä muuttua. Kuolema ei kysy eikä vakava sairaus, kenen elämää se tulee sotkemaan.

"Onni täällä vaihtelee"; kuten eräässä tutussa virressä lauletaan.

Vierailija
11/24 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin vessan sillä välin kun te laiskat lumput urputitte jostain TTK-juontajasta.

Vierailija
12/24 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

töitä

Et ole

Vierailija
13/24 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin shoppailemassa.

Vierailija
14/24 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseilyä ja vittuilua palstalla sekä tietty työttömät aloituksia oikein turbovauhtia Nikon kanssa T Kaapo ylilaudalta 

Vierailija
15/24 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ansaitulla eläkkeellä ja saan tehdä ihan mitä huvittaa. Nautin tästä vapaudestani aviopuolisoni kanssa, joka on myös osuutensa tehnyt ja vähän ylikin eläkeikänsä.  Veroja maksellaan vieläkin.  Ja kaikki maksetaan omasta pussista kuten koko elämämme.  Emme ole ikinä saaneet toimeentulotukea, emmekä asuntotukea, lapsilisät kylläkin saimme.   Lapset ovat jo hyvän matkaa olleet työelämässä, ja eivät ole päivääkään olleet työttöminä.  Pikemminkin rahoittivat yliopisto-opintonsa käyden töissä siinä opiskelun ohella.  Noh, yksi lapsistamme otti opintolainaa, mutta nyt valmistumassa jo toiseen yliopistokoulututkintoonsa työnsä ohella. Puolisonsakin ovat töissä, eikä mitään luusereita.  

Kaikki on nyt hyvin, mutta ihmisen pitää muistaa se, että kaikki voi silmänräpäyksessä muuttua. Kuolema ei kysy eikä vakava sairaus, kenen elämää se tulee sotkemaan.

"Onni täällä vaihtelee"; kuten eräässä tutussa virressä lauletaan.

Pää kiinni ja nukkumaan siitä 

Vierailija
16/24 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut sivun verran väitöskirjaani.

Vierailija
17/24 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä. Siellä en varmaankaan ollut hyödyllinen, mutta tein sen mistä minulle maksetaan.

Kotona imuroin. Suuren osan illasta lorvin. Sitten kävin lenkillä. Ihan 

Vierailija
18/24 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötän itseäni paljain sormin digitaaliseen tyhjiöön, sanelen olemassaoloani pakkomielteisesti suoraan pimeään tekstiavaruuteen.

Käteni hakkaavat näppäimistöä mekaanisen mielivallan alaisina. Olen kuin mustan vetoketjun metallisten hampaiden väliin puristunut muurahainen, joka hapuilee sokeana ilmaa värisevillä tuntosarvillaan – hätääntyen, tunnustellen, kysyen, onko tuolla puolen ketään.

Mihin nämä kaikki kirjaimet katoavat? Ne putoavat ruudulta kuin mustat lumikiteet pohjattomaan kuiluun.

Ehkä tämä kosketusnäytön kylmä koreografia on vain peili siitä, mitä omissa kuolevissa aivosoluissani tapahtuu. Pirstaleisia katkelmia, päättömiä ja irrallisia synapsiyhteyksiä, staattista kohinaa. Tämä on pelkkää sokeaa liikettä, joka huutaa ja odottaa omaa vääjäämätöntä loppuaan.

Minun piti tehdä neljä työhakua, mutta kirjoitin koko päivän pelkkää: JOTAin

Vierailija
19/24 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nussittavana opiskelijakämpällä.

Vierailija
20/24 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötän itseäni paljain sormin digitaaliseen tyhjiöön, sanelen olemassaoloani pakkomielteisesti suoraan pimeään tekstiavaruuteen.

Käteni hakkaavat näppäimistöä mekaanisen mielivallan alaisina. Olen kuin mustan vetoketjun metallisten hampaiden väliin puristunut muurahainen, joka hapuilee sokeana ilmaa värisevillä tuntosarvillaan – hätääntyen, tunnustellen, kysyen, onko tuolla puolen ketään.

Mihin nämä kaikki kirjaimet katoavat? Ne putoavat ruudulta kuin mustat lumikiteet pohjattomaan kuiluun.

Ehkä tämä kosketusnäytön kylmä koreografia on vain peili siitä, mitä omissa kuolevissa aivosoluissani tapahtuu. Pirstaleisia katkelmia, päättömiä ja irrallisia synapsiyhteyksiä, staattista kohinaa. Tämä on pelkkää sokeaa liikettä, joka huutaa ja odottaa omaa vääjäämätöntä loppuaan.

Minun piti tehdä neljä työhakua, mutta kirjoitin koko päivän pelkkää: JOTAin

HULLUUS KOLKUTTAA OVELLA JA SÄ OOT ULKOPUOLELLA SEN KAAAA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme