Subway siirtyy itsepalvelukassoihin - miten ihmeessä saa nyt tilattua italialaisen BLT-leivän?
Todella vaikeaa oli jo aikaisemmin tilata kun en tiedä mitä pitäisi valita että saisi italialaisen leivän. Nyt ei ole enää edes ketään jolta kysyisi.
Ei näin Subway! Miksi palvelu huononee?
Kommentit (57)
Ei oo tullut käytä Subwayssa sen jälkeen, kun työnsivät itsepalvelukoneet siihen tiskin eteen niin, että joutuu erikseen kurkistelemaan, mitä siellä takana on. Tietääpähän, ettei tarvitse jatkossakaan mennä, koska firmaa ei kiinnosta asiakaspalvelu. Nyt pitäis ilmeisesti kassan kohdalta huutaa sinne tiskin taakse, mitä leipäänsä haluaa. En luota hetkeäkään, että kassalla kertomalla työntekijä muistaa kerrasta, mitä täytteitä leipääni haluan. Kuinka paljon luotaantyöntävämmäksi voi asioimisen enää tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Itseä kyllä helpottaisi itsepalvelukassa tuossa paikassa. Voi valita täytteet ym. samaan tapaan rauhassa kuin esim. Burger Kingissä. Oon vältellyt koko Subwayta kun siellä pitää tehdä liikaa valintoja nopeasti ja pää alkaa savuta.
Joo ihme valitusta täällä. Näköjään osataan nettiäkin käyttää, niin itsepalvelunäyttökin pitäisi sujua. Ja jos ei, niin voi mennä kassalle. Tai sitten ne virheet. Itse ajattelen, että helpompi työntekijän on keskittyä tekemäänsä, kun asiakas ei tuijota vieressä. Miten voi asioida ylipäätään missään jos sitä vaatii, että itse vahtii mitä tehdään?
En ole vuoteen käynyt, enkä käy vastakaan, jos noin on.
Minä en äpeillä puhelintani täytä.
Heidän myyntinsä putoaa varmasti.
Subin heikkous alusta asti on tuo valtava vaihtoehtojen paljous, johon pitää kohta kohdalta vastata. Voisko ainakin äijiä varten speksata leivän etukäteen valmiiksi? Jossa siis on ne perustäytteet ja jää se paskanjauhaminen kokonaan pois?
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa siis leivät voi takahuoneessa tehdä kuka tahansa (lue: suomea osaamaton), kun ei tarvitse olla asiakkaan kanssa tekemisissä.
Tästä siinä lienee kysymys. Kierretään se, että asiakkaat ehkä kokevat negatiiviseksi jos työntekijät ovat maan kieltä osaamattomia neggereitä jotka tekevät vitosella tunti, usein pimeästi. Työntekijän ei enäöä tarvitse osata suomea.
Miksi on niin vaikea ymmärtää että sen leipänsä voi jatkossakin tilata suoraan siltä kassalla olevalta henkilöltä?
Vierailija kirjoitti:
Subin heikkous alusta asti on tuo valtava vaihtoehtojen paljous, johon pitää kohta kohdalta vastata. Voisko ainakin äijiä varten speksata leivän etukäteen valmiiksi? Jossa siis on ne perustäytteet ja jää se paskanjauhaminen kokonaan pois?
Kerrotko mitkä sinun mielestäsi ovat ne sämpylään laitettavat perustäytteet?
Vierailija kirjoitti:
Mihin siis joutuvat kaikki palkatut Sandwhich Artistit?
Ne tekevät edelleen niitä asiakkaiden tilaamia sämpylöitä. Mistä sinä luulet valmiiden sämpylöiden sinne myymälään tulevan?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siinä on niin vaikeaa? Jos et Subwayssa osaa sanoa millaisen leivän haluat, niin tarvitset edunvalvojan.
Vierailija kirjoitti:
Miten sen italialaisen leivän saa tilattua? En tiedä mitä ainesosia siihen kuuluu. Miksi minun edes pitäisi tietää?
Sanomalla että haluat italialaisen leivän. Vähän samaan tapaan kuin McDonaldsissa sanot että haluat Big Macin jos haluat Big Macin.
Vierailija kirjoitti:
Miten sen italialaisen leivän saa tilattua? En tiedä mitä ainesosia siihen kuuluu. Miksi minun edes pitäisi tietää?
Subway Italian B.M.T. (Bigger Meatier Tastier)
https://www.subway.com/fi-fi/menu/product/9566
Ole hyvä.
Eivät ne valmiiksi suunnitellut menut sieltä mihinkään katoa, ns. sämpyläpohjat säilyvät, eli esim. Steak&Cheese, Italian B.M.T. jne. Valitset edelleen sen tutun pohjan ja siihen sitten ne haluamasi kasvikset, kastikkeet ja mausteet.
Tässä valikoima peruspohjista.
Eipähän tarvitse enää käydä siellä. Ei ole siitä kyse ettenkö osaisi käyttää niitä koneita. Kyse on siitä, että en halua käyttää. Jos menen paikan päälle, haluan palvelua. Tilaaminen tiskiltä on osa asiakaskokemusta ja siinä voi vielä pohtia ja vaihtaa mieltä. Haluan kokean tuon vuorovaikutuksen ihmisen enkä koneen kanssa. Äänestäkää jaloillanne niin kuin minäkin.
En ole pitkään aikaan käynyt Subwayssä, meidän paikka on yleensä ollut Turun Länsikeskuksen Subi Viilarinkadulla vanhassa Osuuspankin konttorissa. Viimeiset kerrat sielläkin oli vain yksi nuori tyttö tekemässä leivät ja sitten se siirtyi kassalle rahastamaan. Miten tämä nyt uutisoitu työntekijämäärä muka poikkeaa tuosta vanhasta? Onko siellä siis jo robotti hommissa?
Vierailija kirjoitti:
En ole pitkään aikaan käynyt Subwayssä, meidän paikka on yleensä ollut Turun Länsikeskuksen Subi Viilarinkadulla vanhassa Osuuspankin konttorissa. Viimeiset kerrat sielläkin oli vain yksi nuori tyttö tekemässä leivät ja sitten se siirtyi kassalle rahastamaan. Miten tämä nyt uutisoitu työntekijämäärä muka poikkeaa tuosta vanhasta? Onko siellä siis jo robotti hommissa?
Ei mitenkään. Ero on se, että et saa enää keskustella tilauksesta sen tiskin takana olevan kanssa, vaan tilaus pitää näpytellä koneeseen.
Itseä kyllä helpottaisi itsepalvelukassa tuossa paikassa. Voi valita täytteet ym. samaan tapaan rauhassa kuin esim. Burger Kingissä. Oon vältellyt koko Subwayta kun siellä pitää tehdä liikaa valintoja nopeasti ja pää alkaa savuta.