Tekisikö huomenna makaroonilaatikkoa?
Kommentit (41)
Tein Kape Aihisen makaronilaatikkoa. Ihan hyvää tuli.
Kyllähän sitä makaronilaatikostakin voi saada pahaa, kuten mistä tahansa ruuasta. Riippuu monesta asiasta. Mä tykkään yleensä makaronilaatikosta, mutta en tykkää siitä, kun joskus sain sellaista, missä oli isoja, limaisia sipulin siivuja.
Vierailija kirjoitti:
Tekisitkö kiusallasi ruokaa mitä miehesi inhoaa? Vai miksi?
Ai koskaan ei saisi tehdä sellaista ruokaa, mistä itse erityisesti pitää? Mies voi kokata välillä oman ruokansa.
Valis hei. Vaikuttaa siltä, että miehesi ei tee mitään ruokaa. Heitä sellainen joutava ukko luiskaan!
Vierailija kirjoitti:
Mites olisi lasagne tai lasagnette ? Tykkääkö perhe siitä ? Helppoa niistä valmis paketeista tehdä, ostas vain lihaa ja juustoraastetta .
Valkosipulia kans noihin
En laita sipuleita. Ei sovi vatsalle. Ja reen gluteenittomana lihaliemeen.ap
Muistan kun tein ysärillä lasteni isälle ruokaa. Paistoin meille naudan sisäfilepihvit. Siitäkin oli sanomista. Noh annoin äijälle lähtöpassit 13 vuoden palvelukseni jälkeen. Sen jälkeen kukaan ei valittanut ruuistani. Nyt tuntuu hyvälle.
Just otin makaronilihalaatikon uunista ulos.
Tee ihmeessä siitä joku innovatiivinen variaatio maustamalla se eksoottisesti vaikka salmiakilla ja punssilla, kuten nykyään on niin trendikästä. Sitten koko perheen voimalla pitelelle nenästänne ja huudatte yök pahaa, en syö!, ja teette siitä tik-tok tanssin.
Parasta vaan miellyttää miestä tai joudut sillan alle.
Mikset jättäisi kokkaamista väliin ja kokeilisi jotain ihan uutta eli salmiakkimaksalaatikkoa? On kuulema ihan ok maku.
Vierailija kirjoitti:
Siihen en ala.ap
Vierailija kirjoitti:
Mikset jättäisi kokkaamista väliin ja kokeilisi jotain ihan uutta eli salmiakkimaksalaatikkoa? On kuulema ihan ok maku.
Mies ei syö edes tavallista maksalaatikkoa. Minä ja teini syödään kyllä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen en ala.ap
BUAHAHA. Sitähän sä olet tehnyt lähes koko aikuisikäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen en ala.ap
BUAHAHA. Sitähän sä olet tehnyt lähes koko aikuisikäsi.
Miehen miellyttäminen on ihan erilaista kuin mun tyylini.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko teidän äijä hommata omat ruokansa? Tällä tavalla sun ei tarvitse miettiä hänen syömisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko teidän äijä hommata omat ruokansa? Tällä tavalla sun ei tarvitse miettiä hänen syömisiä.
Monesti syö muualla.ap
Hei Valis. Tein tänään makaronilaatikkoa. Laitoin siihen jauhelihaa reilut puoli kiloa. Se on vielä uunissa. Mausteina rouhittu mustapippuri, merisuola, meirami, sipulijauhe ja tuora valkosipuli.
Kananmunia 2 ja maitoa litra. Juustoa päälle ennen maito-munaseosta. Tuoksuu hyvälle.
Kenenkään ei tarvitse sitä syödä, mikäli ei käy pirtaan. Tehkööt muut omat safkansa aikuiset ihmiset.