Yle löysi: Bergbomin vaalivideolla puhuttiin sittenkin euron bensasta!
https://yle.fi/a/74-20248809?origin=rss
"Jos me otetaan verot pois, polttoaine maksaa alle euron. Siitä voi jokainen miettiä, että mitä puoluetta kannattaa äänestää.”
Kommentit (485)
Polttoainevero pitäisi puolittaa ja käyttää täysimääräisesti vain ja ainoastaan tiestön ylläpitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen meni jankuttajalla tunteisiin tukien leikkaukset.ai että on ihanaa tietää että olet köyhä paska ja minulla rahaa. leikkasi sun tuet buaha haaaaa
Tyhmän perskikkareen ei tarvi edes esittää tyhmää, sen näkee jokainen jo sen kommentista.
72 000e tilillä ja selität että mulla on löysät housuissa.tukien leikkaukset teki terää sinulle hauskaa katsoa tota sun itkua
Eikö sulle ole kukaan kertonut, että se miinus merkki tarkoittaa että tilisi on pakkasella??
Yksinkertainen ja aivan tosi lause. Täällä ihmiset kilpailevat siitä, että kuka pystyy ymmärtämään suomea enemmän väärin.
Jos otat verot pois, niin hinta romahtaa. Suurin osa ei tunnu ymmärtävän lukemaansa. Voi Suomi-parkaa.
Persupoikien ulina on musiikkia korvilleni 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa se euron pen sa!
T: miko, perssomalit
Noni nyt pitää lähteä kun taksi tuli.mennään syömään ja juomaan vaimon kanssa keskustaan.
muista jankuttaa ja kiukutella oikeen kunnolla kun sulla ei ole rahaa muuhun.pistähän makaronit kiehumaan siellä neukkukuuutiossa kusipää.muista että olet alinta paskaa suomessa ja elät ja kuolet sinne neukkukuutioon paskaläjä.
kohta menee rahaa ja paljon mutta ei haittaa!
Onko vaimosi odottanut sinua tuntikausia, että lopettaisit paskanjauhamisen jossain vauvafoorumissa? Jos minä olisin vaimosi, saisit kenkää samantein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen meni jankuttajalla tunteisiin tukien leikkaukset.ai että on ihanaa tietää että olet köyhä paska ja minulla rahaa. leikkasi sun tuet buaha haaaaa
Tyhmän perskikkareen ei tarvi edes esittää tyhmää, sen näkee jokainen jo sen kommentista.
72 000e tilillä ja selität että mulla on löysät housuissa.tukien leikkaukset teki terää sinulle hauskaa katsoa tota sun itkua
Eikö sulle ole kukaan kertonut, että se miinus merkki tarkoittaa että tilisi on pakkasella??
Sinä ja joku toinen yläpeukuttaa noin typerää kommenttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persupoikien ulina on musiikkia korvilleni! 🥰
2000 euroa sille kuka kertoo kuka tää mulkku on ja osoitteen.
Onko persujen vasarapartio noin halpa?
Ei sulla kyllä mitään rahaa kuitenkaan ole. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noni nyt pitää lähteä kun taksi tuli.mennään syömään ja juomaan vaimon kanssa keskustaan.
muista jankuttaa ja kiukutella oikeen kunnolla kun sulla ei ole rahaa muuhun.pistähän makaronit kiehumaan siellä neukkukuuutiossa kusipää.muista että olet alinta paskaa suomessa ja elät ja kuolet sinne neukkukuutioon paskaläjä.
Onko vaimosi odottanut sinua tuntikausia, että lopettaisit paskanjauhamisen jossain vauvafoorumissa? Jos minä olisin vaimosi, saisit kenkää samantein.
Tai sitten sen vaimo on vielä miestäänkin tyhmempi. No, eihän fiksun naisen persua persuun tarvi tyytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on typerien kommenttien kilpailu. Persut johtaa 100-0 kommenttien typeryydessä. Älä osallistu, jos ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko persujen vasarapartio noin halpa?
Ei sulla kyllä mitään rahaa kuitenkaan ole. 😂
Huh, paljastuikohan uutisissa olleiden kotiintunkeutujien henkilöllisyys noiden persujen kommenttien myötä?😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on typerien kommenttien kilpailu. Persut johtaa 100-0 kommenttien typeryydessä. Älä osallistu, jos ei kiinnosta
Hienoa että löysit itsellesi sopivaa ajanvietettä.. poistun takavasemalle..
Vierailija kirjoitti:
Persuviherpiiperöt pääsivät tänään tavoitteeseensa: Dieselin hinta nousi torstaina yli kolmen euron rajapyykin. Hintatietoja seuraava Polttoaine.net-sivustolla näkyi kello 14.30, että Inarissa Ivalontien St1:llä dieselin hinta pomppasi 3,019 euroon litralta.
HYVÄ HyVä Miko, Moukka P ja Riikkuli!
Up!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuviherpiiperöt pääsivät tänään tavoitteeseensa: Dieselin hinta nousi torstaina yli kolmen euron rajapyykin. Hintatietoja seuraava Polttoaine.net-sivustolla näkyi kello 14.30, että Inarissa Ivalontien St1:llä dieselin hinta pomppasi 3,019 euroon litralta.
HYVÄ HyVä Miko, Moukka P ja Riikkuli!Up!
Ei up, öyhötys on tältä päivältä päättynyt.
Aivan ihanaa PersuPoikien ulinaa. Lisää. Lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bottomin puute on aika kova, 2K maksais mulkusta ;DDDDD
-winner-
Inarissa tiisseli yli 3€.Kiitos Persut tästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sen vaimo on vielä miestäänkin tyhmempi. No, eihän fiksun naisen persua persuun tarvi tyytyä.
Persut on just tuollaisia vaimonsa siivellä eläviä miesvauvoja. Akka hakee syömään ja maksaa kaiken. Akan tilillä on vielä 72 000.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Inarissa tiisseli yli 3€.Kiitos Persut tästäkin.
Ja talvi tulossa....kele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on väkivaltafantasiat voimissa vai ryyppäsitkö rahat?
Täällä odotan edelleen. 😂
LOL!!!